Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt olis hakusessa kirjastohuoneeseen sohva/nojatuoli, jossa olisi ennen kaikkea mukava lukea, kuunnella musiikkia tai vaikka välillä katsella olkkarin puolelta telkkaria. Värimaailma tulee olemaan vihreä (lime?)-musta-valkoinen, joten kyseeseen tulisi ehkä parhaiten musta (nahka?) tai jokin vihreä tuoli. Ja ettei nyt mentäisi ihan överiksi, hinta pitäisi olla kohtuullinen. Sanotaan nyt vaikkapa 300 euroa olisi aika maksimi. Vai saako sillä mitään?

Epäilemättä taas toisaalta klassinen Ritz-tuoli saattaisi olla varma valinta. Muistini mukaan noissa on hyvä istua ja laatukin kohdillaan. Huuto.netissä on välillä ollut kohtuuhintaan, onko havaintoja paljonko Iskun irtohuput maksavat? Ne kun olis näin lapsiperheessä muutenkin aika must.

Tuli tuosta lapsiperheestä mieleen, Minä suosittelen lapsiperheelle Nahkaa -> aiemmat keittiön tuolit meni 7 kk pilalle kun ei enää saanut puhtaaksi mustaa kangasta -> nyt keittiössä hohtavan valkoiset nahkatuolit ja hemmetti noistahan lähtee ihan kostealla liinalla pyyhkien kaikki paska irti ja kaapissa olisi vielä jotain nahkan tehopesua jos sattuisi pinttymään jotain likaa niihin :)

Rupesin tossa kelailemaan että kun tästä vaihtelee asuntoa ja uudesta vetää esim. keittiön uusiksi niin saako niistä vanhoista keittiökaapeista tms. myymällä mitään? Puhutaan nyt kuitenkin siis sellasesta kohtuullisen siististä keittiökalusteista, esim. jotain tällaista:

141_1187492_img137946.jpg

Kyllä noi varmasti jonkun mieltä miellyttää mutta ei nyt just omaa. Eli jos noi repis irti siististi niin maksaisko joku noista jotain?

EDIT: Tai sit joku tällanen! :D Onhan toi nyt aivan saatana hirveä mutta kai tosta joku tykkäis.

141_1128011_img128832.jpg

Rupesin tossa kelailemaan että kun tästä vaihtelee asuntoa ja uudesta vetää esim. keittiön uusiksi niin saako niistä vanhoista keittiökaapeista tms. myymällä mitään? Puhutaan nyt kuitenkin siis sellasesta kohtuullisen siististä keittiökalusteista, esim. jotain tällaista:

Kyllä noi varmasti jonkun mieltä miellyttää mutta ei nyt just omaa. Eli jos noi repis irti siististi niin maksaisko joku noista jotain?

EDIT: Tai sit joku tällanen! :D Onhan toi nyt aivan saatana hirveä mutta kai tosta joku tykkäis.

Kannattaa kokeilla. Vanhemmat myi huuto.netissä 80-luvun kaameat mäntyiset keittiökaapit jollekkin mökkikalusteiksi (no eihän niistä maksettu kuin ehkä 50€), mutta ostajat hakivat kaapit pois, joten säästyihän siinä kuitenkin kuluja :)

Mistäköhän mä löytäisin Helsingistä / pääkaupunkiseudulta kaitaliinan (2kpl), joka...

- on väriltään musta ja yksivärinen
- ei ole pellavaa eikä "ripsipuuvillaa"
- voi olla materiaaliltaan esim. silkkiä, kunhan ovat enemmän sellaista mattasilkkiä kuin kovin kiiltävää silkkiä
- saa olla halpa, mutta ei "halvan" näköinen
- on noin 150-160 cm:ä pitkä
- on noin 40 cm:ä leveä?

Olen käynyt tsekkaamassa tarjontaa esim. postimyyntifirmojen sivuilta sekä Hemtexistä, mutta ainakaan kuvissa esille tulleet vaihtoehdot eivät näytä mun maun mukaisilta.

Ja jos samaan sarjaan kuuluisi vielä koristetyynyliinojakin, niin olisin tyytyväinen. Mutta tää ei ole välttämättömyys.

Käy katsomassa keskustan Stokkalta, tosin useimmiten ne kaitaliinat on ihan dorkan värisiä, harvemmin yksivärisiä/mustia. Tai sitten katsot Eurokankaasta sopivan kankaan ja teetät sitten ne kaitaliinat. Tulee varmasti mieleiset eikä se hinta poikkea juurikaan siitä jos ostaisi valmiina, saattaa olla jopa halvempi teettää.

http://www.tampereenrakennustori.fi/
Tuolla ainakin on ollut myynnissä muutama keittiökalustepaketti, tais olla ala+yläkaapit ja olisko ollu tasotkin.. hintaa oli muistaakseni useampia satasia ja oli aika "siistin" näköinen paketti.. Eli ei niistä vanhoista kyllä ihan kauheita summia saa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^

Mä en. Ompelijat ovat sitä varten. Mulla menee hermo ommellessa eikä onneksi oo ompelukonettakaan enää. Tarttee harkita kankaiden hankkimista ja ompelijaa.

^
Kannattaa varmasti nakittaa ompelu jollekin kaverille, kun homma ei paljoa enempää varttia vie/liina ja ompelijat laskuttavat kuitenkin tosi paljon.

Tänään käytiin kattelemassa sohvia ensin Vepsäläisessä ja sen jälkeen Askossa. Vepsäläisellä ihastuttiin heti Interfacen Mangoon, jonka jälkeen mikään muu sohva ei tuntunut enää miltään. :D
Eli tämmönen lähti tilaukseen, tosin harmaan beigenä tms.:
8.jpg

^

Itse olen ollut todella tyytyväinen vähän aikaa sitten ostamaani Interfacen sohvaan. Harmaan beige on itselläkin ja onhan tuo ihan mahtava köllötellä. Oliko minkähintainen tuo malli? Omassani oli hintalappu 5900€ ja sain sen hetken voimakkaasti artikuloituani myyjälle hintaan 1700€, johon sitten tinkin vielä 200€ hintaiset Natuzzin tyynyt kaupan päälle:thumbs: Vepsäläisen loppuunmyynnistä.

^

Itse olen ollut todella tyytyväinen vähän aikaa sitten ostamaani Interfacen sohvaan. Harmaan beige on itselläkin ja onhan tuo ihan mahtava köllötellä. Oliko minkähintainen tuo malli? Omassani oli hintalappu 5900€ ja sain sen hetken voimakkaasti artikuloituani myyjälle hintaan 1700€, johon sitten tinkin vielä 200€ hintaiset Natuzzin tyynyt kaupan päälle:thumbs: Vepsäläisen loppuunmyynnistä.
Ovh. taisi olla 2490€, mutta sain sen hintaan 1990€. Samalla hommasin myös Interfacen sohvapöydän.

Jätkän ois pitäny olla mun mukana tinkimässä.:D

Mistä löytyisi sisälle välioveen sopiva valkoinen portti koiria varten. Paras olisi sellainen jonka voi nostaa paikoilleen ja kokonaan paikalta pois. Mutta myös normaaleilla saranoilla oleva malli voisi käydä. Korkeutta vähintään metri?

attachment.php
Makuuhuone oli se kaikkein työläin. Eli sänky makaa 32 lecaharkon päällä. Vaneri on petsattu kahteen kertaan ja on paksuudeltaan 22 mm:stä. Noi harkot nostaa sänkyä noin 50 cm ylöspäin ja makuuhuoneen ikkunan alareuna on samassa tasossa petauspatjan kanssa. Tonne tason alle on hyvä piilottaa kaiken maailman roipetta kuten stiga pöytälätkä ja kaksi treenikassia..:D
Sänky ja yöpöytä on Ikean Malm sarjaa. Ton ankka cd-tornin ostin kirpparilta koska siinä oli oranssit jalat. Ja kyllähän jokaisella poikamiehellä on yksi tissijuliste seinällä...:rolleyes:
Ihan mielenkiinnosta Purtsi, onko makkari vielä tommoinen? Omasta mielestä toi on jotenkin perverssi ratkasu laittaa sänky harkkojen päälle, alkukantanen..vähä vaikea sanoin kuvata.

Tossa aikaisemmin Huppe epäili, että ruma tietokonepöytä aiheuttais negatiivisia viboja pillunsaannin suhteen. Rohkenen vahvasti epäillä, mutta toi harkkoviritelmä kyllä toiminee aika tehokkaana tuheronkarkotteena.

Latest posts

Back
Ylös Bottom