Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pikaisesti katsottuna en nähnyt saako saalista tuoda maahan? Minulla ei ole mikään sortin käsitystä asiasta, tietääkö kukaan paremmin mitä eläimen ruhoja/nahkoja/sarvia saa tuoda, jos saa tuoda?

Pikaisesti katsottuna en nähnyt saako saalista tuoda maahan? Minulla ei ole mikään sortin käsitystä asiasta, tietääkö kukaan paremmin mitä eläimen ruhoja/nahkoja/sarvia saa tuoda, jos saa tuoda?

Pahasti :offtopic: kun kaipailtiin parin kympin anttila trofeeta

fin-africatravel sivuilta:
Hintaan sisältyy
...
* Metsästysmuistojen (trofee) esikäsittely paikan päällä
* Metsästysmuistojen kuljetus paikalliselle eläinten preparoijalle

Hintaan ei sisälly
...
* Eläinten preparointikulut ja metsästysmuistojen kuljetus Suomeen

Vissiin noita sitten saa Suomeen raahata.

Olin kans unohtanut jo tuon Purtsin lekaharkko-viritelmän! Purtsi voisi vähän valottaa, että mitä on neidot sanoneet, kun olet raahannut ne kostean baari-illan jälkeen kosteille petijatkoille. "Jaa eikö neidin jalka nouse noin korkealle. Odotas niin setä hakee tikapuut niin pääset sängylle".

Olin kans unohtanut jo tuon Purtsin lekaharkko-viritelmän! Purtsi voisi vähän valottaa, että mitä on neidot sanoneet, kun olet raahannut ne kostean baari-illan jälkeen kosteille petijatkoille. "Jaa eikö neidin jalka nouse noin korkealle. Odotas niin setä hakee tikapuut niin pääset sängylle".
There are some things that cannot be unseen.

Once you see it, you will poop bricks :dance:

attachment.php

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vähän ton rottinkirahin tyyppistä, mutta mustaa polyrottinkia (muovia) ja valkeilla pehmusteilla. Pehmusteet nyt saa kyllä erikseenkin.
Tälläinen Nizza rahi löytyy omalta parvekkeelta. Tuo kestää ainakin istumista, tosin jos tuonne haluaa pehmusteet sateelta suojaan se kannattaisi vuorata muovilla.

Suomi-Soffalta löytyy myös isompi Verona pehmustelaatikko.

Molemmat hintoinen löytyy täältä

On se nyt eri kiva, kun koirien pilaama tammi parketti on poissa :lol2: Asennettiin Pergon Original pähkinä laminaatti jokaiseen huoneeseen. Monta vuotta olen halunnut pähkinän väristä lattiaa. Viime hetkellä emmin sitten, että tulisiko laittaa jokin toinen sävy. Alkaa tuntua, että pähkinä on out. Monet myös varoittelivat, että pähkinässä näkyy kaikki p**ka heti.

No koirien karvat eivät erotu tästä niin hyvin, kuin edellisestä parketista. Lattia on myös nyt paljon hiljaisempi ja koirien tassut eivät sudi niin paljon. Monet kun varoittelivat, että laminaatti kopisee ja on hyvin liukas. Ja mikä parasta kahdesta isosta villistä koirasta ei näy merkkiäkään lattiassa.

Lattia tosin näyttää nopeasti nyt nuhruiselta. Koirien kuolaläntit, kosteat tassut ym... Näkyvät herkemmin ja lattian puhdistaminen on työläämpää :evil:

Joskus kannattaa myös kuulostella enemmistön mielipidettä. Jos ei siis välttämättä tahdo että jokainen kylävieras nauraa vierailun jälkeen ko. henkilölle.

Ei jumalauta, täällä muutamat on ainoita, jotka tuota kauhistelee. Kavereilta on nyt kyselty, niin kaikki on tykänneet, osa sano et ok, osa sano et pirun siisti=voisivat itekin ostaa. Enkä ole maininnut etukäteen, että olen ostamassa. Entinenkin on lasipöytä eikä ole ex tai kukaan muukaan naaras morkannut pöytää. :D Jos täällä muutama heppu pitää tuota törkeänä, aivan sama ette pojat ole maailman napa. ;)

Ilmeisesti tässä on nyt tapahtunut ns. pesänjako ja exä noutaa vielä tavaroitaan pois työhuoneesta. Kannattaa miettiä myös minkälaisen ensivaikutelman antaa itsestään uusille hoidoille. Jos tuollainen lasipyramidihirvitys töröttää missä tahansa huoneessa kamalan serverin ja johtohässäkän kera niin veikkaan että uusintavierailua ei välttämättä tule. Tai ainakin siihen on huonommat mahdollisuudet kuin ilman tuota hässäkkää.

Eipä ole mulla vielä koskaan ollut pil*** saanti tietokonepöydästä kiinni. :hyvä: :D Ei hitto mitä tekstiä, ihan ku joku teini kirjottelis tollasta. Saan varmaan paremmin ku mulla on oikeanlainen pöytä, tietokone tms...:rolleyes:

Tuosta saa aika pahoja ensivaikutelmia mm. henkilön totaalisen tietämättömyyden suhteen oikeasta "työpaikkaergonomiasta" josta voi päätellä sitten tietämättömyyttä ja välinpitämättömyyttä monen muunkin asian suhteen.
Asiaan ei auta että sanoo käyttävänsä konetta vain harvoin.

Työpaikkaergonomian voit työntää sanonko minne. Mulle on melkein sama, mistä suoritan muutaman päivittäisen nettijutun, siitä jos saa selkänsä kipeäksi, on kropassa ja äijässä itessä vikaa. Täähän on "kuntoilufoorumi", ite ainakin osaan pitää itteni kunnossa, vaikka vartin päivässä istun työpaikkaergomisesti huonon pöydän ääressä hyvällä tuolilla. :dance2:

On kuitenkin järkijättöstä teilata toisen omaperäinen lasimetallihirviö kaatiskamaksi, jossei tiedä tulevaa ympäristöä, käyttötarkoitusta, sommittelua, valaistusta, muuta sisustusta ym. Esine itsessään saattaa näyttää yksittäisen katsojan silmässä rumalta, muttei kaikki Jimmy Shoon kengätkään kaikkien naisten mielestä ole upeita vain siksi, että ne on shoot. Harhaudun taas.

Kiitos, tätä ei jotku tunnu tajuavan. Minkä sille voi, jos oma maku on "kylmä", moderni, minimalistinen jne....

Sulla on ihan hyvä silmä, kaikki täällä sen tietää, siitä ei ole suinkaan kysymys. Vaikea osoittaa kuvaa, kun en ole aikaisemmin tuollaista tietokonepöytää nähnytkään. Mutta Manin kuvailemaan vierashuoneeseen nettikonepöydäksi se saattaa hyvin sopiakin. Riippuu jälleen niin monesta muusta tekijästä. Huoneen muu sisustus on melko ratkaiseva, sekä valaistus, väri ym. tyyli ylipäänsä. Ei vierashuoneen tietokonepöydän tarvitsekaan olla mikään lekoisa datailukeskus. Funktionalisuus kuitenkin säilyy ja siististi valaistuna tuohan voisi olla itseasiassa, jopa hupaisan veikeä laitos.

Samaa mieltä, minustakin Hupella on hyvä maku ku kattelee sen linkittämiä kuvia, mutta ihan vastaavaan en itselle haluais. En mä silti niitä ratkaisuja morkkaa, jos ne ei ole just mun makuun. Jotenkin niissä on liian, sanotaanko lämmin tunnelma mulle. Mä nyt vaan tykkään esim. lasin, tumman puun, nahan.........(tässä nyt joku) yhdistelmistä sisustuksessa. Mustan ja valkoisen kontrasti iskee jne...Annanpa aiheen jo olla.

Löytyisikö jostain tällaista http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/50135025 sarjapöytäsettiä hieman halvemmalla?
Saksasta löytyy:
http://www.ikea.com/de/de/catalog/products/50135025

Vai että halvemmalla kuin Ikeasta? Kuinkas huonoa laatua tahdot? Mömax kauppaketju Saksassa on "onnistunut" tuossa ja myy tosiaan Ikean huonolaatuisia kopioita halvemmalla kuin Ikea.

En olisi koskaan uskonut että joku tahtoo kopioida Ikeaa mutta kai sekin on mahdollista.

Noi on muuten ihan laadukkaat pöydät. Tuskin löydät halvemmalla parempaa mistään.

Noita Klubbojahan on pimpattu Ikean toimesta näköjään ainakin jalkojen osalta, lieneekö niissä sitten ihan oikeaa saarniviiluakin niinkuin mainostavat. Ennenhän noissa oli ne maalatut jalat mitkä olivat aika karunnäköisiä kyllä. Hintakin on tosin noussut nyt aika reilusti sitten.

Latest posts

Back
Ylös Bottom