Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mistä nahkapäälysteinen kirjoituspöytä?

Kesällä päästään sisustamaan uutta asuntoa (joka siis on vanha, 50 luvun kerrostaloasunto), ja haluan sisustaa sen vanhahtavaan tyyliin eli mitään moderneja huonekaluja sinne ei tule (vaikka sisustusratkaisut muuten voivat kovin moderneja ollakin).

Bongasin ohimennen naamakirjasta jonkun tuntemattoman kuvan jossa oli tummahko kirjoituspöytä jonkinlaisella nahkapäälysteellä. Googlaamalla en kuitenkaan onnistunut löytämään kuvia tällaisesta. Onko kellään tietoa mistä löytyisi kuvia tai sellaisia pöytiä? Uskoisin että ihan uudesta pöydästä oli kuitenkin kyse.

Kesällä päästään sisustamaan uutta asuntoa (joka siis on vanha, 50 luvun kerrostaloasunto), ja haluan sisustaa sen vanhahtavaan tyyliin eli mitään moderneja huonekaluja sinne ei tule (vaikka sisustusratkaisut muuten voivat kovin moderneja ollakin).

Bongasin ohimennen naamakirjasta jonkun tuntemattoman kuvan jossa oli tummahko kirjoituspöytä jonkinlaisella nahkapäälysteellä. Googlaamalla en kuitenkaan onnistunut löytämään kuvia tällaisesta. Onko kellään tietoa mistä löytyisi kuvia tai sellaisia pöytiä? Uskoisin että ihan uudesta pöydästä oli kuitenkin kyse.

Mä voin myydä vanhan nahkapäälysteisen kirjoituspöydän. Täyttä puuta runko. En kyl alta parin donan myy. :D

Saattas olla kohta kämpän osto edessä ja sisustusta on tullu mietittyä ja paljon. Remppaa varten ku pitää sit tietää etukäteen jo budjettipuoltakin...Mielellään ku ostan remontoitavan tai sit suht uuden. Voisko porukat linkittää tänne jotain tän tyylisiä keittiöitä ja kylppäreitä, voi laittaa olohuonettakin ja makuuhuonetta, mut nuo kaks ekaa ne tärkeimmät.
Makuni on "kylmää" ja joidenkin mielestä ehkä jopa yksitoikkoista, yksinkertaisuus on siis in, sekä väreissä että tavaroiden ja kalusteiden tyylissä. Keittiössä ehdottomasti rosteria ja mielellään kiiltävää pintaa(kivitasot, kaapinovet jne...). Kylppäriin olen miettinyt melko tummaa kaakelia...TV-taso ym. kalusteet 99% varmuudella joko mustaa tai valkoista, vanhat, mustat nahkasohvat varmaan jää, siis nykyiset. Apua ois paljon ku näkis erilaisia kuvia ja näkemyksiä asiasta. ;)

Eikö keltään tipu kuvia? :eek:

Ostat mieleisen kirjoituspöydän ja verhoilutat sen. Saat just sellasen ku haluat. Ite tein rahin kanssa vastaavan tempun, nahkaista+avattavaa ja vielä sopivan kokoista ei valmiina löytynyt, niin ostin muuten mieleisen ja verhoilutan sen sit.

Eikö keltään tipu kuvia? :eek:

En viiti omasta kodista tänne mitään esittelykuvia laittaa, vaikka taitaa sinun ja minun maut aika yksiin mennä :)

Nettihän on pullollaan vaikka jos minkälaisia hyviä ideakuvia, eikun poimii vaan parhaan päältä:

Keittiöitä:
http://images.google.fi/images?hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&hs=iAQ&um=1&sa=1&q=modern+white+kitchen&btnG=Etsi+kuvia&aq=f&oq=

Kylppäreitä:
http://images.google.fi/images?hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&um=1&sa=1&q=modern+bath&btnG=Etsi+kuvia&aq=f&oq=

Man78 ja Vilman kanssa samoilla linjoilla sisustus maun kanssa. Pitää laittaa omasta luukusta kuvia kuhan pikku hiljaa remontti valmistuu. On nahkaa, harmaata, mustaa, kromia, valkeaa, puuta, lasia, kiveä, korkea kiiltoista jne..

Laitoin omasta asunnostani joitain kuvia aiemmille sivuille 335-336 tähän ketjuun. Siellä on ainakin yksi tummalaattainen kylppäri ja täysin neutraalinvalkoinen avokeittiö.

Kiitti, pitää katsoa tuolta.

En viiti omasta kodista tänne mitään esittelykuvia laittaa, vaikka taitaa sinun ja minun maut aika yksiin mennä :)

No höh, rohkeasti vaan... ;)

Man78 ja Vilman kanssa samoilla linjoilla sisustus maun kanssa. Pitää laittaa omasta luukusta kuvia kuhan pikku hiljaa remontti valmistuu. On nahkaa, harmaata, mustaa, kromia, valkeaa, puuta, lasia, kiveä, korkea kiiltoista jne..

Heti vaan sit kuvia tänne.

Keittiökin koki muuton jälkeen pienen kasvojen kohotuksen, mutta tässäkin mentiin niin pienillä muutoksilla kuin mahdollista. Meniköhän rahaa yhteensä vähän päälle 200 €. Itse taas kerran tyytyväinen lopputulokseen, kun ottaa huomioon lähtötilanteen, kulut sekä keittiön iän. Kyllähän keittiö näyttäisi hyvin erilaiselta, jos olisi täysin oma asunto ja viitsisi vetää kalusteet uusiksi.

_medium.jpg

_medium.jpg

_medium.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun käy vähän sääliksi tota taljaa, jos siihen päälle kaatuu jotain ruoka-ainesta. Mietin, että olisiko joku toinen huone parempi vaihtoehto ton maton sijoittamiselle? Mä en itse näe sitä keittiön mattona ja sit se ei oikein stemmaa noiden verhojen kanssa (mun mielestä).

Taljan seuraava sijoituspaikka on jätekatos :D Mutta on kyllä miellyttävän tuntuinen jalkojen alla, kun kotona harvemmin sukkia jaksaa pitää. Kellarissa olisi seinien ja verhojen väreihin hyvin mätchäävä Iskun villamatto, mutta siltikin pidän tuosta taljasta enemmän. Mutta hei, mä olenkin värisokea ja näen suurimman osan väreistä aivan eri värisinä kuin muut :hyper:

Portaat

Tässä kuvia, vanhoista ja uusista portaista. Muistanette varmaan, kun kyselin ideoita. Päädyttiin tuollaisiin italialaisiin valmisportaisiin, kun olivat paljon siistimmät ja sirommat, kuin mittatilauksesta tehty. Lisää kuvia tulossa asunnon muista huoneista....

Tässä kuvia, vanhoista ja uusista portaista. Muistanette varmaan, kun kyselin ideoita. Päädyttiin tuollaisiin italialaisiin valmisportaisiin, kun olivat paljon siistimmät ja sirommat, kuin mittatilauksesta tehty. Lisää kuvia tulossa asunnon muista huoneista....
Hienon näköistä jälkeä! Me like.

^^^^

Kylläpä tuli paljon raikkaamman näköistä ja oli fiksua siirtää portaat toiselle puolelle huonetta. Edelliset olivat enemmänkin tientukkona oven suussa. Tuolla keittiön puolella ne näyttävät siinäkin mielessä paremmilta, että jos niiden alle keittiön puolelle haluaa laittaa ruokapöydän, niin portaat erottavat ruokailupuolen sekä huoneen toisen puolen, mikä lienee olohuonetta?

^

Kaikki jutskat näyttävät periaatteessa ihan hyviltä, mutta itse en yhdistäisi tota päiväpeittoa makuuhuoneen tapettiin, koska noista kuvioiden yhdistelystä tulee vähän sellainen sekamelska -olo. Kuviot hyppivät silmille. Ja sit mä vaihtaisin yöpöydät tummempiin ruskeisiin. Saattaisin ehkä jopa maalata tolle valkoiselle (?) seinälle jonkun sävyn.

Päiväpeitto itsessään on ihan nätti tyynyineen samoin kuin tapetti. Mistä toi päiväpeitto ja tyynyt muuten ovat?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom