Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
... Mutta onko se kauheen käytännöllistä että astianpesukone on siellä vessassa? Riippuu toki keittiön ja vessan välimatkasta, mutta eiköhän niitä astioita ole aika ikävä kannella edestakaisin.
Meillä oli melkein puoli vuotta tiskari vessassa rakennusaikaisessa tilapäis-asunnossa. Mukavampihan se on kuin ei lainkaan.Mitä mieltä ootte, onko junttia pitää astianpesukonetta vessassa?
Oon miettiny myös sellaista ratkaisua, että laittais vaan sohvan tonne parvekkeelle, sellasen missä vois sit yksin makoillakki. Just ja just saattais mahtua tonne sellanen sohva, mihin just mahtuu löhöömään + jäis vielä tilaa sohvan eteen mistä mahtuisi kävelemään.
Tykkään tämmösinä aurinkoisina päivinä nautiskella parvekkeella auringosta, lähinnä siis vähän mukavuutta haen sinne.
Parveke on sellanen muutaman neliön kokonen. Nyt en ole kotona niin en pääse mittaamaan, heitetään hatusta, että sellanen ~ 90x240cm.
Minkälaisia "mattoja" ootte käyttäny parvekkeella? oon miettiny sellasta paksuhkoa puista "ritilämattoa". Sellanen "lämmin" materiaali olis kiva. Materiaalin pitäis myös kestää vähän säätäki ku lasittamaton partsi kyseessä.
En tiedä materiaalin nimeä, mutta tässä vasemmassa alareunassa oleva materiaali on lämmintä ja kelpaa lasittamattomallekin parvekkeelle. Tai jostain tällaisesta punottu matto kestäisi. Parvekekalusteita myyvistä kaupoista ja mattokaupoista kannattaa käydä kyselemässä.
Siis ihan suomalaisessa Iikkeassa? Muistatko kankaan nimeä ja hintaa? En nopealla haulla löytänyt tuota ainakaan sivuilta. Tuo on nimittäin juuri semmoinen mitä olen tässä hakenut ja sopii muihin tekstiileihin kuin nenä päähän.Kangas on Ikeasta ja hintaa tuli verhoille ja tyynyliinoille 35€. Aluksi piti ostaa Marimekon kangasta, mutta tuossa on vähän samaa tyyliä ja tuo oli todella paksuntuntuista ja laadukkaan oloista kangasta (sekä huomattavasti halvempaa). Ikeassa se kyllä riippui kuvio toiseen suuntaan, mutta itsestä se näytti noin paremmalta.
Siis ihan suomalaisessa Iikkeassa? Muistatko kankaan nimeä ja hintaa? En nopealla haulla löytänyt tuota ainakaan sivuilta. Tuo on nimittäin juuri semmoinen mitä olen tässä hakenut ja sopii muihin tekstiileihin kuin nenä päähän.
Mistä toi lipasto on?