Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peiliseinät vaan niin on loputtomasti tilaa ja aina paljon kavereita. :dance:Hupen kanssa samaa mieltä, mä en oikein käsitä tätä "vaalea tekee isommaksi" hypetystä. Ei ne neliöt siitä miksikään muutu.
Onko noi mustat seinät nyt niin ehdoton tabu ettei niitä voi muka laittaa? Tahtoisin kuulla nyt hyvät perustelut miksi seinät eivät voisi olla mustat. Kompromissi ei ole oikea vastaus jos kielletään seinien maalaaminen mustaksi. Kyllä minä viihtyisin mustassa kämpässä pidempäänkin kunhan se olisi otettu huomioon muussa sisustuksessa myös.
Tietty jos takana on joku gootti-aate niin tukka pois ja hoitoon semmoiset kakarat. Maalaisin moisten murkkujen seinät pinkiksi ja jäädyttäisin rahat.
Kyllä kyseessä on ihan hevari ja mä sulatan rummut sun muut siellä huoneessa, mutta seiniä en suostu maalaamaan mustiksi. Mut jotain muuta nuoren herran aatteeseen sopivaa kyllä suostun sinne väsäämään, kun vaan jotain ideoita jostain sais.
Entä jos maalais yhden seinän mustaks? Sekin varmaan jo ois plussaa teinin mielestä. Loput vaikka keskiharmaalla. Varmaan viihtyis muutaman vuoden...
Tietäisikö joku jotain hyvää hieman antiikkisempaa kamaa myyviä liikkeitä helsingissä tai espoossa? Esim tuossa viimeisimmässä Innossa Marko kävi jossain antiikkiliikkeessä missä oli todella paljon oman tyylisiä huonekaluja. En vain muista mikä liike oli kyseessä.
Entäs jos maalaat ne seinät valkoisesta johonkin muuhun väriin? Mahtaa olla tyylikkään näköistä kun on ruskea lattia, valkoiset listat ja keltaiset seinät...
Voihan ne toki pistää vaikka siniseksi, kuten tässä on tehty:
Noh, tietty jos dikkaa sinisestä:
http://www.oikotie.fi/apartment_popup_pics_new?exit=scrollable_pop_up_pics&id=1667036&type=apartment
Eikö tullu mieleen että ovet voidaan kehystää valkoisilla vaikka lattialistat laitetaan ruskeiksi?Huppe the sisustajaässä
Miksi haluat palan lattiaa seinälle? Sekö vaan kuuluu mennä niin ja niinhän on aina tehty. Eopä olekkaan vaan ennen on tehty nimenomaan niin, että listat ovat valkoiset huolimatta muusta värityksestä. Joissakin tilanteissa kyllä lattialista voi olla lattian sävyinen ja näyttää hyvältä mutta suosittelen ainakin harkitsemaan valkoisia listoja. Valkoiset listat rajaa seinän seinäksi ja lattian lattiaksi ja on yhtenäisen näköiset jos esim. ovet kierretään valkoisilla listoilla.
Eikö tullu mieleen että ovet voidaan kehystää valkoisilla vaikka lattialistat laitetaan ruskeiksi?
Toki kattoon tulee myös valkoiset varjolistat, eli väri valitaan yllätys yllätys, katosta, aivan kuten lattiaankin lattiasta. Nuo siniset ei nyt niin hienot ole, taisi olla sun kämppä kun niin närkästyit?
Pointti oli siis tuon alkuperäisen kysyjän kämppä: jos laitetaan ruskea lattia, värilliset, vaikkapa punaiset seinät, on täysin absurdia laittaa tuohon väliin valkoisia listoja! Tottakai ne voidaan laittaa valkoisiksi jos seinät ovat valkoiset.
Kämppä on myyty ajat sitten ja rahatkin dokattu. Teen enää vain foorumi-konsultointia.Joku aika sitten piti valita tuleeko wengelaminaatin kaveriksi valkoiset vai tummat lattialistat. Wengeen ei vaan sopinut oikeen mikään muu kuin wengen värinen lista. Itse ei haluttu ryhtyä listoja maalaamaan ja wengelista oli niin ihanan edullista (6€/m) että laitettiin sitten valkoiset, mikä oli ihan ok ratkaisu kun seinät on valkoiset. Mutta jos jos seinät on värikkäät niin sitten tilanne onkin huomattavasti hankalampi.
Et kai sä huppe meinaa laittaa varjolistoja? Ei vaan mun mielestä sovi tohon sun kämpän tyyliin (eikä kyllä oikeen mihinkään tyyliin)
Lähes identtisen tuolin meinasin ostaa 199 eurolla (www.segmueller.de). Selkänoja oli yhtenäinen, muuten sama jakkara.Olen vähän kallistumassa tähän malliin englannista tilatessa, harmillista että musta versio on out of stock. Toisaalta voi olla hyväkin keventää vähän kämppää kun on wengepuuta joka paikassa, ehkä muutama kepeä esine sopii myös raskaaseen miljööseen. Etikettivirhe varmaan mutta toisaalta myös tuollainen tyylien sotkeminen toimii joskus. Täydelliseen japaniteemaan en nyt taida suomessa päästä mitenkään muutenkaan joten ehkä tässä pitää tehdä vähän myönnytyksiä modernimpaan suuntaan.
Saanko tilata tämän?
Saanko tilata tämän?
Kämppä on myyty ajat sitten ja rahatkin dokattu. Teen enää vain foorumi-konsultointia.