Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Juu ei ollut canvas printejä sentään. Never Back Down ja uuden James Bond leffan kuvat otin, molemmissa heijastamaton pleksilasi,
toisessa 3cm metallikehykset ja toisessa laadukkaat 3cm puukehykset.

Tuo ikean "taulu" on luonnossa aivan kamala mun mielestä, jotkut tietty noitakin ostaa mutta itse aina parempaa haluavana ottaisin AP:sta hiukan kalliimman.

Mikä noissa Ikean canvas-tauluissa on heikkoa? Onko kenelläkään omakohtaisia käyttökokemuksia? Hieman olen tuollaista miettinyt ja kaupassa katsellut, mutta luulisi nyt tuon sentään kestävän?

Mikä noissa Ikean canvas-tauluissa on heikkoa? Onko kenelläkään omakohtaisia käyttökokemuksia? Hieman olen tuollaista miettinyt ja kaupassa katsellut, mutta luulisi nyt tuon sentään kestävän?

Mulla on tollanen. Kuvasta voi olla montaa mieltä, mutta laadullisesti ei mitään valittamista. Eikä sitä ole tarkoitettukaan tarkasteltavaksi 10 cm päästä. Ainonoastaan pingottamisvaiheessa kannattaa tsekata, ettei laita kuvaa vinoon. Eikä mun mielestäni näytä luonnossa mitenkään huonolta, vaan perkeleen isolta. Kannattaa tsekata ne mitat ja miettiä miltä se näyttää kämpässä, eikä siellä Ikean isossa avoimessa tilassa. Ja tottakai tollanen kankaalle painettu kuva näyttää erilaiselta, kun joku kehystetty juliste.

Tuskin se käsiin hajoaa.. :lol2: on mullakin ikeasta ostettu työpöytä, makso alle viiskybää.
Jos tosta kuvasta diggaa ja haluaa sen seinälle niin en näe syytä olla ostamatta.

Miten totaalisen persaukisellä emännällä voi olla tuommoinen kämppä?

Miten totaalisen persaukisellä emännällä voi olla tuommoinen kämppä?

Jos luet vähän niin selviää, että se on oletettavasti vanhempien kämppä.

Selittää myös "keskustan kämpästä" joka sekin sanotaan myöhemmin on todellisuudessa miesystävän asunto.

Ike taisi vittuilla kun kyseli Tukiaisen puutarhan kuntoa.

549957.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos luet vähän niin selviää, että se on oletettavasti vanhempien kämppä.
Olis tosiaan voinut lukea tekstin. Se selittää tosiaan myös joitain sisustuksellisia (ysäri) yksityiskohtia.
Ei kai edes ike kuvitellut että jossu rämpisi puutarhaa kitkemässä. :D

Ärh, tämä on varmaan ollut esillä jo pariin kertaan, mutta mistä löytyisi sellaista sisustustarraa/teippiä jota voisi vetää kodinkoneiden kylkeen? Netistä etsimällä löytyy lähinnä jotain suurikokoisia seinätarroja jotka eivät kovin hyvin sovellu, ja ovat myös melko tuhdin hintaisia. Bauhaussissa voisi olla jotain, mutta sellaista ei ole lähistöllä ennen joulukuuta.

Ikealle tuli jokin aika sitten semmoisia tarra-jutskia, tässä fotoa:

ovi.jpg

Ärh, tämä on varmaan ollut esillä jo pariin kertaan, mutta mistä löytyisi sellaista sisustustarraa/teippiä jota voisi vetää kodinkoneiden kylkeen? Netistä etsimällä löytyy lähinnä jotain suurikokoisia seinätarroja jotka eivät kovin hyvin sovellu, ja ovat myös melko tuhdin hintaisia. Bauhaussissa voisi olla jotain, mutta sellaista ei ole lähistöllä ennen joulukuuta.

Monissa sisustuslehdissa on kodinkoneita/laattoja/huonekaluja koristeltu kontaktimuovista leikatuilla kuvioilla. Noita muovejahan saa eri väreissä ja niihin on helppo piirrellä halutut kuviot.

Monissa sisustuslehdissa on kodinkoneita/laattoja/huonekaluja koristeltu kontaktimuovista leikatuilla kuvioilla. Noita muovejahan saa eri väreissä ja niihin on helppo piirrellä halutut kuviot.

Niin ja mistähän niitä saa?

Jeejee, viikonloppuna olis sitte muutto edessä. Enhän ole muuttoa odottanut kun neljä kuukautta.
Vielä on siivottavaa ja pientä vittumaista näpräilyä, mutta nyt alkais tuo keittiö olemaan hyvissä kuosissa. Kaffat sain kiinni tänään. Kuva:

Liitteet

• 29072008.webp
    29072008.webp
    54,8 KB · Katsottu: 595
Lamppuveivuu tuli vihdoin päätökseensä. Ei löytynyt mistään sitä mitä hain (punainen pieni pullon mallinen riippuvalaisin) niin kodin1:ssä sitten lamppuosastolla meni hermo ja säästin... Eli tarjouslamppu lähti matkaan. Vielä liian kirkkaat polttimot, pitänee vaihtaa pienempitehoisiin. Nyt siis 40 wattiset. Lamppu propuilla kattoon kiinni ja johto vaan peitelevyn alta kun ei osunut pöydän keskikohta rasian kohdalle.

http://i33.tinypic.com/iz3nkj.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom