Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Minkälaisia toteuksia jengiltä löytyy vaatekaapeista, postatkaa kuvia? Multa voi kysyy privalla kuvaa junnun tän hetkisestä kaapista niin voi sitte heitellä jotain ideoita.
Näyttää hiukan kököltä tuo kaappi nyt eikä hienot vaatteet tunnu sopivan sinne.
Ei oikein voi identiteetin takia linkittää tähän suoraan kun on niin suuri foorumi kyseessä.

Hupelle laitan ton kuvan privaan pyytämättä ihan vaan sen takia kun se tykkää saada yksityisviestejä ;-))

Kenelläkään kokemusta krakeloinnista, josta oli juttua Hesarissa pe 18.7? Eli tehdään krakelointilakalla tms. maalista halkeillutta, vanhan näköistä pintaa.

Ruokailutilan seinä tuli justiin tuunattua Tunto Hienolla. Kuvaa ei oo nyt justiinsa laittaa kun en ole kotona. Sävy oli Laava, näyttää suoraan edestä katsottuna lähes mustalta, sivusta semmoiselta, noh, laavan väriseltä, vähän vihertävältä.

Helppo levittää ja varsin hyvin sai sillä sillä Hieno-versiollakin pintaa aikaiseksi, vaikka tuntui aika lötköltä alkuun. Maalasin ensin seinän samaan väriin sävytetyllä Harmonylla, Tuntoa seinään pitkänukkaisella telalla paksulti vajaa neliö kerrallaan ja muovisella tapettilastalla kuviota pintaan ihan miten sattuu. Olen tyytyväinen. Suosittelen muuten tuota pohjamaalia alle, ei sitten näy laikkuja vaikka sattuisi kuvioidessa jostain raapaisemaan vähän enemmän.

Ainakin paikallisessa Terrassa oli Tunto-värikarttojen lisäksi muutama mallilevy, mistä näki pinnan erilaisilla tekniikoilla tehtynä.
Hieno homma, taidan siis todellakin tuunailla itsekin seinän tai kaksi.

Kenelläkään kokemusta krakeloinnista, josta oli juttua Hesarissa pe 18.7? Eli tehdään krakelointilakalla tms. maalista halkeillutta, vanhan näköistä pintaa.

En ole lukenut hesaria, mut ex-muija maalasi tuolla tavalla kukkapurkkeja. Aika siistin näköisiä niistä tuli, eli ainakin pienessä mittakaavassa helppoa hommaa. Maali alle ja lakka päälle ja sit vaan odotetaan että halkeilee :piis:

Vekkuli sanoi:
Minkäs kokoisia ja hintaisia nuo Bauhausista hankitut palaset olivat? Millä kiinnitetty seinään? Jos jonkinlaisen koittaisi itsekin jossain vaiheessa seinään viritellä.

Bauhaussin levyt oli muistaakseni 30x600x1200mm ja hinta oli hiukan yli 10 euroa levy. Aika usein kai porukka on ostanut jonkinnäköiset listalaudat, kehystäny levyt niillä ja päällystäny kankaalla. Listasta sitten seinään ruuveilla kiinni.

Paljonko pyytivät levyltä?

Koko oli 50x1000x2000mm ja hinta oli muistaakseni jonkun verran yli sata euroa. Oisko ollu 105€. Tosta saa mukavan kokosen yhden taulun :D Vielä kun saa jonkun sen maalaamaan.

En ole lukenut hesaria, mut ex-muija maalasi tuolla tavalla kukkapurkkeja. Aika siistin näköisiä niistä tuli, eli ainakin pienessä mittakaavassa helppoa hommaa. Maali alle ja lakka päälle ja sit vaan odotetaan että halkeilee :piis:
Mitä maalia ja lakkaa sen pitää olla että halkeilee, onko pakko ostaa sitä sikakallista krakelointitavaraa?

Sattuuko joku tietämään, mistä löytyisi sellainen musta pyöreä baaripöytä, mallia "pystäri"? Kiiltävä, ja paksu reunus.

Mistä löytyisi mageita baarituoleja? Istumakorkeus abouttistarallaa 63cm vaimitäsenytoli. Ei mitään ikean rumia puisia, vaan mieluiten jokin kirkas punainen tai jos puuta niin ainakin tummat jalat ja nahkaa istuin sekä selkänoja. Nimenomaan pitää olla siis kunnon selkänoja tuoleissa. Hintaluokka sellainen 100-150e/tuoli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minkälaisia toteuksia jengiltä löytyy vaatekaapeista, postatkaa kuvia? Multa voi kysyy privalla kuvaa junnun tän hetkisestä kaapista niin voi sitte heitellä jotain ideoita.
Näyttää hiukan kököltä tuo kaappi nyt eikä hienot vaatteet tunnu sopivan sinne.
Ei oikein voi identiteetin takia linkittää tähän suoraan kun on niin suuri foorumi kyseessä.

Hupelle laitan ton kuvan privaan pyytämättä ihan vaan sen takia kun se tykkää saada yksityisviestejä ;-))

ostin tiimarista muovisia koreja joita mahtuu kaksi vierekkäin vaatekaappiini. niitä on vaatekaapissani kahella hyllyllä eli yht.4koria. koreista löytyy: kori.1sukat/sukkahousut, 2.alusvaatteet, 3.topit/t-paidat ja 4.treenitopit/housut. yhellä hyllyllä housut/farkut ja yhellä hyllyllä paidat. hyvin viikatut vaatteet vievät vähemmän tilaa. minulla tosin on 3vaatekaappia+yksi vaatekaappi ulkovaatteille, joten tilaa pitää pitää yllä jatkuvasti ettei vaatteet jää lojumaan ympäri kämppää. yksi hyvä säilytyspaikka on pyykki kori :rolleyes: mulla se onkin aina täynnä..

olen muuten ki tosi neuroottinen sisustamisen ja järjestämisen kanssa.. astiakaappikin täytyy olla täydellisessä järjestyksessä, ja täydellisiä mattoja olen etsinyt jo kolme vuotta.. ei oo vieläkään löytyny.

Mulla roikkuu paidat söpöistä henkareista ja farkut on siinä yläpuolella hyllyllä. Sukat/alushousut on sitte toisessa kaapissa laatikoissaan :)

Mistä löytyisi mageita baarituoleja? Istumakorkeus abouttistarallaa 63cm vaimitäsenytoli. Ei mitään ikean rumia puisia, vaan mieluiten jokin kirkas punainen tai jos puuta niin ainakin tummat jalat ja nahkaa istuin sekä selkänoja. Nimenomaan pitää olla siis kunnon selkänoja tuoleissa. Hintaluokka sellainen 100-150e/tuoli.

Googlettamalla "baarijakkara" löytyy vaihtoehtoja. Esim. tällaisia:

http://www.on24.fi/pöydät_tuolit/jakkarat_penkit_taittotuolit/1827

http://www.on24.fi/pöydät_tuolit/jakkarat_penkit_taittotuolit

Onkos joku tuolta allposters.comista tilannut noita "canvas artteja"? Minkä laatuisia ovat olleet? Ainakin ihan kunnon hintaisilta ne näyttää.

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/20114901
Tota on nyt varmaan kuukauden verran tullut katseltua ja arvottua, että ostaisko vai ei. Jotenkin toi kuva vois vaan olla vähän parempi. Onkos muita paikkoja suomessa tai ulkomailla missä olisi vastaavia?

Allpostersin & Ikean ero on kuin yöllä ja päivällä. Itse ostin juuri kaksi kuvaa ensin mainitusta, maksoi yhteensä n. 200 rahaa.

Allpostersin & Ikean ero on kuin yöllä ja päivällä. Itse ostin juuri kaksi kuvaa ensin mainitusta, maksoi yhteensä n. 200 rahaa.

Et varmaan noita canvas printejä, niissä näyttää kappalehintakin olevan lähempänä kolmea sataa. Joten otitko kuvas kehyksillä vai tuollaisena mountauksena, kun nuo tarjoavat myös? Toi jälkimmäinen kiinnostais itteä, jos sais kuvia niin ois toosi kivaa.

Juu ei ollut canvas printejä sentään. Never Back Down ja uuden James Bond leffan kuvat otin, molemmissa heijastamaton pleksilasi,
toisessa 3cm metallikehykset ja toisessa laadukkaat 3cm puukehykset.

Tuo ikean "taulu" on luonnossa aivan kamala mun mielestä, jotkut tietty noitakin ostaa mutta itse aina parempaa haluavana ottaisin AP:sta hiukan kalliimman.

Suositut

Back
Ylös Bottom