Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En mä niistä edes puoli voi myydä, mut on kyllä totta että piiloon noita pitäis saada. Ja noi tornit on nyt, ehdotuksia uusista säilytyspaikoista otetaan vastaan.
Auttaisko jos hankkisi noihin ovet eteen? Jos kyseessä on ne Ikean "tavalliset" Benno-tornit, niin ymmärtääkseni niihin käy nuo Billy-sarjan ovet mitoitukseltaan, 40 cm ovi per kaksi cd-pyvästä.

enpä olisi uskonut että tähänkään thrediin kirjoittelen, mutta menkööt :D
Eli nyt muutan asuntolasta vuokrayksiöön, ja kun tuolla tulee kuitenkin varmaan useampi vuosi majailtua, niin olisi mukava saada siitä ihan viihtyisäkin. Kyselisin lähinnä nyt apua noiden värien kanssa, katselin jo netistä noita tikkurilan väritikkuja, mutta eipä tuolta nyt hirveästi vaihtoehtoja tuntunut irtoavan valkoisille seinille.

Eli väriyhdistelmäehdotuksia, Valkoiset seinät, eteisen kaapit vihreät, keittön punaiset, mutta noista kaapeista ei tarvitse välittää kun eivät suorassa yhteydessä oleskelutilaan ole, minkä viihtyvyys on nyt se ratkaiseva. Itsehän olen täysin puusilmä tälläisen suhteen :D voi vaikka kuvia kaivaa huoneista joissa valkoiset seinät ja toimiva sisustus jos mieleen tulee :)

Jos seinät ovat valkoiset, niin sinnehän sopii periaatteessa ihan mikä tahansa (siis jos ymmärsin oikein, että aiot pitää ne valkoisina).

Jos lähdetään vaikka tästä:

*Minkä värisiä huonekaluja sinulla on tai aiot hankkia?
*Mistä väreistä pidät itse?
*Minkä tyylisen kodin haluat?

vuokrakämppä, ei pysty maalailemaan, maalaisin kyllä heti jos se olisi mahdollista :D

apuva kyselin juurisen takia, että osaisinvähän ostaa oikean värisisiä huonekaluja :) tosin esim. sohvan joutuu hakemaan kirpparilta, joten värivalikoima on mitä on, mutta voihan sieltäkin yrittää valikoida. Opiskelijabudjetti.

Väreistä pidän vihreästä, punaisesta, mustasta, mutta kahden ensimmäisen värisessä kämpässä en asua haluisi kuitenkaan, herättävät väreitä, ainut voisi olla vihreästä oikein kirkas sävy,räikeä.

Valkomustaa sisustusta mietin jo, olisi helppo toteuttaa ja kohtuullisen siisti. Mukaan voisi lisätä myös muutaman pienen yksityiskohdan sitä kirkasta vihreää. Toinen vaihtoehto olisi jokin lämmin ja kodikas yhdistelmä, johon olisi mukava tulla väsyneenä ja märkänä illan treeneistä. Tähän etenkin tarvitsisin apua ja vaihtoehtoja, että miten sen toteuttaisin. Kun ideat on saatu valmiiksi, voisi sitten päättää tuon mustavalkoisen ja lämpimän väliltä, kun niiden henki ja näkö on kuitenkin aivan erilainen.

Oon tuossa miettiny jos laittas tällasen possun seinälle. Aika huge, 170cm pitkä. Tiikerintalja menee vähän liian tyyriiksi ja seepra ei sovi sisustukseen. Mitä mieltä?

50c7_1.JPG

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon tuossa miettiny jos laittas tällasen possun seinälle. Aika huge, 170cm pitkä. Tiikerintalja menee vähän liian tyyriiksi ja seepra ei sovi sisustukseen. Mitä mieltä?

50c7_1.JPG
Erittäin hieno, henkilökohtaisesti kaikki maanlaheinen sisustuksessa on plussaa, itse en pidä kliinisen näköisistä postiluettelo kodeista.

Minkäslaista hyvin valaisevaa valaisinta kannattaisi harkita olohuoneeseen seuraavilal tiedoilla. Huone n. 25 neliötä muotoa suorakulma eli pituutta löytyy aika lailla ja vanha asunto kun on niin vain yksi valaisinpaikka keskellä huonetta. Kriteereinä olisi yksinkertaisen tyylikäs ulkonäkö ja valoteho. Huoneen ikkuna on länteen joten aamut ja talvet kokoanisuudessaan saattaa olla aika pimeitä.

Ikeassa kävin katsomassa näitä malleja, miten noi spotit yleenäs antaa valoa. Lattialle laitan joka tapauksessa seivovan lampun tuomaaepäsuoraaa valoa.

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/40095478
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60053972

Huppe osta kunnon viinikaappi, ne voi kuitenkin ruuvata useimmat +3-4c pintaan ja on aika lailla tyylikkäämpiä kuin tuollaiset muumilipastot. Hypistelin tuossa stokkalla jotain alennuksessa olevaa hooverin mallia, käsi hakeutui jo kukkarolle mutta tulin sitten järkiini enkä ostanut.

No kyllä viinikaapit on tummennettuine laseineen ja alumiini/puukehyksineen vähän toista maata sisustuksellisesti kuin tollanen uusretrokaappi. Luulisin kyllä ettei viinikaappi oikein oo tarkotettu +4 kylmyyteen, niin taitaa kompura huutaa jatkuvasti ja se ei oo kivaa olkkaris.

Huppe meinasitko että se olis tommonen keltanen? Malli on ihan jees mutta toi väri...

Veri lentää silmistä.

50c7_1.JPG

Kiinnostaisiko hirven(vasan)talja? Väri ja koko lähes täsmälleen sama mutta luonnollisesti ilman päätä. Mulla voisi olla myynnissä jos kiinnostusta löytyy?

Värihän tuossa on parasta. Ihan mieletön. Jos vaan sopii sisustukseen, muuten ei toki.
No värin takiahan tuo ostettaisiin. :hyper: Ihan superii!

Tollaisen kaveriksi:

fab28ve6-2.jpg
11211_c_37049.jpg

http://www.on24.fi/kaapit_lipastot_hyllyt/hyllystöt_tv-tasot/11211

Helvetti että on vaikee ostaa tv-tasoa jonne mahtuu ISO vahvistin alapuolelle ja PS3 + muut digivärkit. Toi on oikestaa ainoo mihin mahtuu ja jonka saa heti mukaansa, muitakin on mutta täällä Saksassa toimitusajat ovat jotain 6++ viikkoa :curs:

Kiinnostaisiko hirven(vasan)talja? Väri ja koko lähes täsmälleen sama mutta luonnollisesti ilman päätä. Mulla voisi olla myynnissä jos kiinnostusta löytyy?

Eipä juuri, pitäs olla enemmän tuollasta eksotiikkaosastoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom