Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Osaako joku sanoa, paljon maksaa kämpän maalauttaminen ammattimiehellä? Kyseessä olisi yksiö ja neliöitä n. 30. Tekeekö esim. ammattikoulussa opiskelijat noita maalauksia halvemmalla? Muutaman vuoden takaisen rempan jälkeen ei siihen rumbaan enää itse jaksaisi lähteä ja tekisi mieli palkata joku tekemään hommat.

Veikkaan et noin pienet hommat tehdään ihan tuntitöinä.Jos ei kovin isoja väri muutoksia jne ole,siis käytännössä puhtaaksi maalaus ni tuollasen tekee päivässä ilman isoja kittauksia. Hinnasta oisko se kolmestakympistä ylös päin firman laskutus,meilläpäin ainakin.Amikset tekee,mutta ei todellakaan kovin nopeesti... Jos nopeesti haluaa homman alta pois ni kantsii kyl maksaakii ja onhan se jälkikin eri,vaikka taitaapa noissa ammattimaalareissakin olla kaikenlaista. Onneks mie oon ollu nopee ja pätevä ni on mihin verrata ;)

^

Siis ovatko noi punaiset sohvat sun vai meninkö kuvissa sekaisin? (siis minkä sivujen kuvat ovat sinun kodistasi?)

Mun mielestä punaisen kanssa voisi käydä esim. harmaat seinät. Yksi "pääseinä" voisi olla esim. tummemmanharmaa ja loput seinät ym.vaaleamman harmaita. Sinisen jättäisin suosiolla pois esim. noista tyynyistä.

Uskaltaiskohan täältä kysyä ehdotuksia mun kämpän sisustamisen suhteen. Eilen tuli uus sohva/sänky ja jotain uutta pitäis sen ympärille keksiä..

Itse asiassa sohva on kuvan kaltainen.

Ja ton sohvan mukaan ostin kaksi mustaa rahia, jotka on ihan jääkiekon muotoisia. Sit kämpässä on kaksi malm-sarjan koivunväristä lipastoa ja saman sarjan stereotaso.

Kyseessä on yksiö. "Keittiöön" ajattelin vain hommata pyöreän pienen pöydän ja siihen kaksi baarijakkaraa, joissa myös olisi mustat nahkaiset istuin osat.

Joten väreinä musta, valkea ja koivu. Onkohan oranssi liikaa settiin?

Liitteet

• Sohva.webp
    Sohva.webp
    40,6 KB · Katsottu: 1 281
Joten väreinä musta, valkea ja koivu. Onkohan oranssi liikaa settiin?
Pysy noissa kolmessa värissä, oranssi vie pois tyylikkyyttä. Seinälle sohvan yläpuolelle joku kiva iso mv-maalaus ja esim. TV-tason päälle kokeilisin tälläistä:

elskull.gif

tai vastaavaa. Voisi sopia myös ihan perinteiset hirven sarvet.

Peikonlehti on hieno viherkasvi
Monstera.jpg

ja lampuiksi harkitsisin jotain epäsuoraa valoa tyyliin "soihtu":
mvryhma.gif

Ylläoleva on muutenkin ihan kivaa mv-sisustusta, että ei muutakuin soveltamaan.

Ja oheisen linkin takaa voi löytää kivoja yksityiskohtia asuntoon, jos kukkaro antaa myöden.
http://www.finnishdesignshop.com/

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on seinällä nyt kolme Miken mv-taulua, kaksi naisen vartaloa (näkyy tässäkin ketjussa aiemmin) ja yks kuva bodarista. Oon pitkään miettiny, miltä ne näyttäs rivissä. Naiset reunoihin ja se mies keskelle.

Olohuoneen pöydäksi tulee joku lasinen versio, mutta vaatimuksena on kaksi tasoa. Saa lehdet ja kaukosäätimet ns. kannen alle.

Kaksi ongelmaa.

Cd:tä on ihan pirusti. Kolme ikean tornia täynnä levyjä ja leffoja. Mihin ne?
Samoin lehtiä on 22 telineellistä. Tai siis mikä helv...i se pahvinen juttu on mihin lehdet laitetaan pystyyn.. Kunnon oikosulku! :D

Mulla on seinällä nyt kolme Miken mv-taulua, kaksi naisen vartaloa (näkyy tässäkin ketjussa aiemmin) ja yks kuva bodarista. Oon pitkään miettiny, miltä ne näyttäs rivissä. Naiset reunoihin ja se mies keskelle.
Vois toimia JOS hommaisit niihin kunnon kehykset tyyliin http://www.suuli.com/images/05062007619.jpg , silloin en tosin laittaisi kolme rinnan, vaan sijoittelisin strategisesti oikein.

Olohuoneen pöydäksi tulee joku lasinen versio, mutta vaatimuksena on kaksi tasoa. Saa lehdet ja kaukosäätimet ns. kannen alle.
Mieluummin jatkaisin tolla koivulinjalla, kun sitä on jo sen verran valmiiksi. Koivusta voisi tulla muuten pykälää kivemman väristä, jos siihen sais hiukan valkoista sävyä päälle.
Cd:tä on ihan pirusti. Kolme ikean tornia täynnä levyjä ja leffoja. Mihin ne?
Noi on rumia, no offence. Kirpparit on yksi potentiaalinen sijoituspaikka. Toisaalta, jos haluaa pitää ne käsillä, laittaisin ne vaikka eteisen kaappiin:D

Samoin lehtiä on 22 telineellistä. Tai siis mikä helv...i se pahvinen juttu on mihin lehdet laitetaan pystyyn.. Kunnon oikosulku! :D
Sama juttu kuin CD:ssä, piiloon vaan. Etsä niitä jää kaipaamaan:) Muutama hyvä ehkä lehtitelineeseen ja se paras pöydälle.

Tuli mieleen pieni lehtivinkki. Kannattaa tsekata Plaza-lehti jos kiinnostaa tietää, missä menee sisustustrendit tällä hetkellä. Suomalainen lehti, josta saa erittäin hyviä ideoita ja tuotteita on esitelty kaikista hintaluokista.

Tuollanen takomon ehdottama häränkallojuttu sopii kyllä kotiin kuin kotiin. Tuo tukee hyvin kontrastinsa puolesta purtsin värimaailmaa, etenkin jos seinä ei ole valkoinen.

Suosittelen elukoidenystäville ebayn tutkimista taxidermyn osalta, löytyy kaikenlaisia otuksia seinille roikkumaan. Tai kerro minkä elukan haluat seinälles niin käyn hakee sellasen metsästä. On kuitenkin huomattava että ei-EU alueelta tuotaessa elukoiden luille ja raadoille on jotain rajoituksia. Mammutinluita saa käsittääkseni tuoda vapaasti. Hanki siis jostain oitis mammutinpää seinälle.

Vois toimia JOS hommaisit niihin kunnon kehykset tyyliin http://www.suuli.com/images/05062007619.jpg , silloin en tosin laittaisi kolme rinnan, vaan sijoittelisin strategisesti oikein.

Joo, noi nykyiset kehykset ei oo parhaat mahdolliset, mutta en noin voimakkaista jotenkin innostu.

Mieluummin jatkaisin tolla koivulinjalla, kun sitä on jo sen verran valmiiksi. Koivusta voisi tulla muuten pykälää kivemman väristä, jos siihen sais hiukan valkoista sävyä päälle.

Joo, ite mietin samaa. Joku koivu+lasi setti vois olla aika jees.

Noi on rumia, no offence. Kirpparit on yksi potentiaalinen sijoituspaikka. Toisaalta, jos haluaa pitää ne käsillä, laittaisin ne vaikka eteisen kaappiin:D

En mä niistä edes puoli voi myydä, mut on kyllä totta että piiloon noita pitäis saada. Ja noi tornit on nyt, ehdotuksia uusista säilytyspaikoista otetaan vastaan.

Sama juttu kuin CD:ssä, piiloon vaan. Etsä niitä jää kaipaamaan:) Muutama hyvä ehkä lehtitelineeseen ja se paras pöydälle.

Ei pysty. :itku: Nyt ne on laatikossa piilossa, mutta jotain pitää keksiä.. Ehkä puolesta vois luopua pitkin hampain.

luce_kattoval_val.jpg

Tälläinen lamppu, mut pöytämalli ois myynnissä ja kiinnostais kovasti. Sopisko? On tollanen neliskanttinen ja musta.

Tälläinen lamppu, mut pöytämalli ois myynnissä ja kiinnostais kovasti. Sopisko? On tollanen neliskanttinen ja musta.
Voi sopiakin, go for it jos halvalla saa.

Suositut

Back
Ylös Bottom