Inskalla on usein kyllä hyviä ideoita, kovin samankaltaisia kuin itselläni (ja kuvastakin löydän näköjään minun rakentamani keskikajarin ;) ). Erona on vain se että hän toteuttaa ne, minä en. Ehkä olen sen verran keijo että ulkonäkö on tärkeintä, enkä kauhean rohkeastikaan lähde kämppää sisustamaan kun kyllästyn nopeasti.
Eniwei, kovin samat ajatusmaailmat mm. tuon kuunteluhuoneen suhteen. Takuuvarmasti jos omakotitalo on joskus niin jonnekin ullakolle tulee vähintään kuunteluhuone putkivahvistimineen (ehkä) ja helkkarin rumine kajareineen joissa paksut rumat johdot. CD-levyjä olisi kiva pitää tosiaan mielettömät määrät, mikäs sen parempaa fiilistelyä kuin tutkia levyhyllyä ja löytää joku helmi levy, pistää se manuaalisesti käsipelillä kotelo avaten soimaan, nauttia vähän viskiä ja kuunnella musiikkia.
Tilat eivät vain anna myöten joten cd-levyt saavat häipyä ensimmäisenä, tuo AAC-koodaus jonka iTunes tekee on mielestäni oikeasti hyvälaatuinen tapa tallentaa musaa. Kunnon kajareilla en ole verrannut mutta Gradon hyvillä kuulekkeilla olen, enkä huomannut eroa alkuperäiseen, tosin cd-soittimena toimi MacBookin cd-asema ja kuulokeliitäntänä luonnollisesti tuon läppärin reikä. Laitteisto varmasti suurempi kompastuskivi kuin itse äänenlaatu/pakkaus.
Ja onhan iTunes aivan ehdoton käytettävyyden suhteen, jos mediatoistimena pitää vaikkapa MacMiniä josta menee automaattiset backupit Time Capsuleen. Uudet musatkin saa kätevästi suoraan vekottimeen parilla napin painalluksella iStoresta.
Inska: nythän tuli gradientilta ne uudet kajarit, vai olivatko ne juuri nuo Helsinki -mallit? Mielestäni sopisivat juuri kuunteluhuoneeseen kuin nyrkki silmään. Fake-edit: joo just noi:
Hinta: 3500e/pari
Tuohon parin tuollaisen väliin vielä hieman putken hehkua niin sisustus on siinä :D