Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haiseeko siis porukalla jo itse hiki ammoniakille, vai vasta hikiset vaatteet? Itse olen aina miettinyt, että miksi läpimäräksi hiottu vaate alkaa hetken päästä haista "salmiakille"? Voisikohan tässä olla kyseessä sama juttu? Kun en oo yläasteen jälkeen ammoniakkia haistellu, ni on haju päässyt unohtumaan...Originally posted by Danger
Kyllä kannattaa pyrkiä sellaiseen hien hajuun josta kuvittelee haistavansa ammoniakin... tai haistanko sittenkään. Silloin ollaan "on the edge".. ja sehän on sitä mitä haetaan![]()
Originally posted by Phat
Tälläistä juttua lueskelin liiasta proteiinista
Sivu on tottakai erittäin subjektiiviselta taholta (veget)
Pääpointti: jengi vetää liikaa proteiinia joka aiheuttaa jos jonkun moista vaivaa. Urheilijoiden proteiinintarve on vain hieman enemmän kuin rivikansalaisella.
Itse en allekirjoita mutta toisaalta olen kuitenkin maltillisen proteiinimäärän kannattaja eli se 2g/painokilo ei mielellään ylittyisi. Mielipiteitä/vastaavia linkkejä tai mielellään tämän kumoavia tutkimuksia??
Yhden ISON sonnin valmistamiseen tarvitaan helvetisti heinää ja se vie pinta-alaa mutta jos tämä alue missä kasvatetaan heinän sijasta esim riisiä söisi siitä varmasti useampi ihminen kuin, siitä sonnista. EMT ymmärsinkö kirjotukses väärin mut aivan sama.Originally posted by Phat
Toi voisi olla mahdollista jos tällä hetkellä kaikki ihmiskunnan käyttämä ravinto olisi lihaa. Täytyy kuitenkin muistaa että suurin osa ihmisen käyttämästä ravinnosta on jo kasvikunnan tuotteita, kuten viljat, riisi, maissi.
Originally posted by apophis
Niin ja tosimiehethän syö ainoastaan karhuilla ruokittujen karhujen lihaa!
yömyöhällä/aamuvarhaisella, mutta oevoe, anti mennä ny.Originally posted by iivili
Em. ei millään tavalla koeta väittää, että "Soija on parasta! Syökää pirusti soijaa!!ygönen!!!!", vaan vain pohtia sitä, miten ihmiskunta kokonaisuutena esim. 20-100 vuoden päästi tulee tyydyttämään proteiinin tarpeensa.

Näin se vaan on. Kaikki varmasti muistavat tarinan halsualaisesta turskafarmarista, Erasmus Pullapitkosta, joka söi yhden lihapullan, sai proteiiniöverit ja kuali aivo- ja persesyöpään seuraavana päivänä.Originally posted by J0u
Oon kuullu et jos protskua syö liikaa nii voi tulla syöpä myöhemmäs vaihees