hyviä ohjeita tulikin ja sen muistaa että kaikki on pienistä päätöksistä kiinni... ei elämä lopu vaikka kerran murenee huomenna dieetti jatkuu kovempana, aerobista, itse vedän sählyä, sulkapalloa, työmaalle pyöräilyä, sauvakävelyä, lenkkeilyä, pilates, jooga ja kuntopiiri. Nöihin ei juuri rahaa mene jollei kovin hifi varusteita halua.
Syö terveellisesti jättää mässyt pois ja jos pakko viinaa ottaa ni ottaa kerran kunnolla ni ei tarvii tissutella joka päivä.
Itse aloitin projektin 1.4.-09 olin 150kg +
nyt kävin vaaalla ja näytti 107kg tavoite on 90kg ja kiinteäksi. Pituutta on 181cm
Syö hyvin ja vinkkejä löytyy hyvin foorumeilta, vältä hiilareita toimii kivasti ja energiaa riittää, vihannekset on hyvää iltapalaa niin ei tarvii leipää pupeltaa... itse käytän porkkanaa paljon.
Syön salaattia paljon ja lihaa, makaroonit hyvin vähissä ym salaatin kastikkeet ja muut paheet. Kaikkeen tottuu en vuosi sitten tykännyt salaattia ja nyt siihen on liki himo.
Tsemppiä yritykseen se on pieniä askelia kerrallaa, ei ne kilot joka viikko lähde, jatkaa vaan niin kyllä tuloksen huomaa paljon kiinteytyykin ja saa lihasmassaa. Itse aloitan voimailut tosissaa alle 100kg paikkeilla en kuitenkaan ole heiveröinen rakenteeltanikaan niin tyytyväine olen 90kg /181cm sit on tiputtanut n. 60+ kg :D ja elämä hymyilee kun menee vaatekauppaan.