Suuri painonpudotus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kabberi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi, olen n 176 cm ja painan lähes 120 eli painoa todella paljon liikaa..kysyisinkin nyt ihan että millä saisi sitä painoa helpoiten alas (liikuntamuodot) ja sitten ruokavaliokin tässä vaiheessa on varmaan todella tärkeää..alkoholin juomisen olen lopettanut :)

Itse pudotin puolessa vuodessa 20kiloa ja tämän jälkeenkin viel noin 7 kiloa siten että jätin kaiken paskan pois, sipsit karkit yms. aloin käymään kolme kertaa viikossa juoksemassa, aluksi tietenkin juoksin vähän matkaa ja taas kävelin. Sitten tein (teen vieläkin puntin lisäksi) kuntopiiriä 2-3 kertaa viikossa siitä saa hyvin hien pintaan. Vältä hiilareita, syö niitä ainoostaan aamulla ja päivällisellä ja illalla sitten jtn maitorahkaa tai munakasta jne jossa ei oo hiilareita. www.kalorilaskuri.fi sitä käytin koko dietin ajan, aluksi voi tuntua hankalalta kaikkien ruokien merkitseminen tonne mutta kyllä sen nopeasti oppii. Lue täältä aloittelijoiden osiolta tuo ' laihduttaminen for beginners' ketju, sieltä myös hyviä vinkkejä.

Ruokavalio: Ketodietti (hiilarit alle 40 g) Liikuntamuoto: Kamppailulajit, ainakaan oman kokemuksen mukaan missään ei läski tirise niinkuin kamppailusalilla

hyviä ohjeita tulikin ja sen muistaa että kaikki on pienistä päätöksistä kiinni... ei elämä lopu vaikka kerran murenee huomenna dieetti jatkuu kovempana, aerobista, itse vedän sählyä, sulkapalloa, työmaalle pyöräilyä, sauvakävelyä, lenkkeilyä, pilates, jooga ja kuntopiiri. Nöihin ei juuri rahaa mene jollei kovin hifi varusteita halua.

Syö terveellisesti jättää mässyt pois ja jos pakko viinaa ottaa ni ottaa kerran kunnolla ni ei tarvii tissutella joka päivä.

Itse aloitin projektin 1.4.-09 olin 150kg +

nyt kävin vaaalla ja näytti 107kg tavoite on 90kg ja kiinteäksi. Pituutta on 181cm

Syö hyvin ja vinkkejä löytyy hyvin foorumeilta, vältä hiilareita toimii kivasti ja energiaa riittää, vihannekset on hyvää iltapalaa niin ei tarvii leipää pupeltaa... itse käytän porkkanaa paljon.

Syön salaattia paljon ja lihaa, makaroonit hyvin vähissä ym salaatin kastikkeet ja muut paheet. Kaikkeen tottuu en vuosi sitten tykännyt salaattia ja nyt siihen on liki himo.

Tsemppiä yritykseen se on pieniä askelia kerrallaa, ei ne kilot joka viikko lähde, jatkaa vaan niin kyllä tuloksen huomaa paljon kiinteytyykin ja saa lihasmassaa. Itse aloitan voimailut tosissaa alle 100kg paikkeilla en kuitenkaan ole heiveröinen rakenteeltanikaan niin tyytyväine olen 90kg /181cm sit on tiputtanut n. 60+ kg :D ja elämä hymyilee kun menee vaatekauppaan.

kuinkas hyvää läskinpolttajaa on esim. kuntopyöräily ja hiihto..niitä tässä nyt viikon verran harrastunu sellasen 2 tuntia päiväs :)

onko muuten tämmöinen ruokavalio mistään.

aamu pari pientä ruisleipää,jotain vihanneksia ja maitorahka

lounas salaatti,pari ruisleipää

päivällinen kana filee, salaattia, pari leipää

iltapala maitorahkaa,vihanneksia,pari pientä ruisleipää..

Itse melkein lisäisin tuohon pari välipalaa, että nälkä pysyy pois ja jostain olen kuullut, että aineenvaihduntakin paranee säännöllisellä syömisellä. Joku hedelmä riittää ihan hyvin.

En ehkä ite söis iltapalalla leipää

Suosittelisin esim purkillista tunaa

Vois vaihtaa noi leivät aamusta esim puuroon jossa on enemmän prodea ja vähemmän hiilareita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse melkein lisäisin tuohon pari välipalaa, että nälkä pysyy pois ja jostain olen kuullut, että aineenvaihduntakin paranee säännöllisellä syömisellä. Joku hedelmä riittää ihan hyvin.

Säännöllinen syöminen on eri asia kuin usein syöminen. Voi syödä harvoin ja silti syödä säännöllisesti. Ja vois syödä usein ja silti syödä epäsäännöllisesti.

Joka tapauksessa usein syöminen ei kiihdytä aineenvaihduntaa.

En ehkä ite söis iltapalalla leipää

Melko merkityksetön seikka. Energitasapaino pitkällä välillä ratkaisee. Iltasyöminen tai hiilihydraattien syöminen illalla ei lihota.

Back
Ylös Bottom