Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

No joo, mutta ei tos ny kaikki täsmää..onnellisen näkönen herrasmieshän tossa on ja näyttää kyl +60 veeltä tossa :) Oiskohan tää joku tositeevee juttu? Promoovat tolleen jotain tulevaa formaattii? katso liitettä 105484

Jos tämä on totta niin tässä on kyllä kahden nuoren likan vanhemmat TODELLA ylpeitä! Voi jessus sentään miltä tuntuisi, kun oma tytär olisi tuossa kuvassa. :face:

Taitaa olla suht normaalia nykyään. Käykää katsastamassa ikäero sängyssä -threadi. Mulla on yks tuttu 19 vee, joka seurustelee noin 45-vuotiaan kanssa. Sen porukat on samanikäisiä. Mahtaa olla porukat ylpeitä, jos tietävät..

Taitaa olla suht normaalia nykyään. Käykää katsastamassa ikäero sängyssä -threadi. Mulla on yks tuttu 19 vee, joka seurustelee noin 45-vuotiaan kanssa. Sen porukat on samanikäisiä. Mahtaa olla porukat ylpeitä, jos tietävät..

Tunnen itekkin useamman pariskunnan +20v ikäerolla. Hyvin noilla menee ja muutamalla on 10v yhteiseloa ja pari lasta takana. Kuulemma alkuun on vanhemmat kauhistellut mutta on ne parin vuoden jälkeen asiaan tottunut. Kukin tyylillään.

Tunnen itekkin useamman pariskunnan +20v ikäerolla. Hyvin noilla menee ja muutamalla on 10v yhteiseloa ja pari lasta takana. Kuulemma alkuun on vanhemmat kauhistellut mutta on ne parin vuoden jälkeen asiaan tottunut. Kukin tyylillään.

Hyvin menee siihen asti kunnes toinen on vaikka 50v, lapset lahteneet kotoa ja tama nuorempi on valmis aloittamaan "uuden" elaman. Toinen taas on 70-80v, karsii vanhuuden vaivoista ja on jo melkein toinen jalka haudassa. Mun vanhemmilla on 30v ikaeroa ja voin kertoa etta siina vaiheessa se ikaero alkaa tuntua kun pariskunnan toisesta puoliskosta tulee toisen hoitaja. Ainoa parisuhdeneuvo minka olen aidilta saanut on se, etta ala ikina ota itseasi reilusti vanhempaa miesta :D

Sofia Ruusila teki törkeän tempun kuntoilijalle
Olipa kyllä mauton juttu mimmiltä.

Mutta eipä tuo herra ollut kuvissa tunnistettavissa, kuin pelkästään itse tuolla salillakävijät tunnistaa. Joten siinä mielessä homma lähtenyt pikkasen liikaa laukoille. Kaksplussat ja suomi24 kuhisee, kuinka on säälittävää ja raukkaa ja ja ja paha maailma. Eiköhän se Sofia tajunnut et nyt tapahtu pikku ylilyönti ja pyytäis vaikka henk. koht. anteeksi.

Mutta eipä tuo herra ollut kuvissa tunnistettavissa, kuin pelkästään itse tuolla salillakävijät tunnistaa. Joten siinä mielessä homma lähtenyt pikkasen liikaa laukoille. Kaksplussat ja suomi24 kuhisee, kuinka on säälittävää ja raukkaa ja ja ja paha maailma. Eiköhän se Sofia tajunnut et nyt tapahtu pikku ylilyönti ja pyytäis vaikka henk. koht. anteeksi.

12703283.webp

Iltalehti:
Sofia itse perustelee kuvan lataamista sillä, että mies treenaa aina bokserit tai pienet aluskalsarit jalassa.

– Se on on epämiellyttävää muita salietikettiä noudattavia kohtaan, Sofia sanoo Iltalehdelle.

Eihän sillä nyt kuitenkaan mitään salietiketin kanssa tekemistä ole, jos silmät sattuu? Ihan tarkoitukseen sopivat treenikledjut kuvassa, vaikka aika karu asu onkin. Onko jossain salilla salietiketin yhteydessä ohjeet siitä, minkä vuoden treenimallistoa saa olla päällä ja että polvien pitää peittyä? Toki se, jos tuo mies treenaa yleensä pienet aluskalsarit jalassa, on asia, mistä toivoisi Elixian henkilökunnan ohjeistavan pois. Ja toivon, että noi bokserit(?) eivät ole mitään luukkumallia.

Ei golfissakaan rumia vaatteita ole kielletty, vaikka siinä etiketti määrittelee tarkemmin myös pukeutumista. Ja onneksi ei ole kielletty, koska sittenhän moni pelaisi alushousillaan. Nättejä ruutuhousuja on kuitenkin aika vähän.

Kyllä minua ainakin vituttaisi ihan huolella jos siellä salilla joku kuvia räpsisi ja niitä levittelisi facebookissa. Se on kumma juttu kun joillain ihmisillä tuntuu olevan varaa ja tarvetta arvostella ja naureskella toisille julkisesti.

Mutta eipä tuo herra ollut kuvissa tunnistettavissa, kuin pelkästään itse tuolla salillakävijät tunnistaa.

Näin on, mutta mietipä tätä kuvassa olevan kaverin kannalta. Varmaan todella paskat fiilikset lähtee salille, kun oma vaatetus on salin (ja valtakunnan) puheenaihe.

Body-kansalla sitä varaa tuntuu olevan aina enemmän kuin muilla, koska harrastetaan sitä kovinta lajia ikinä ja muut ei vaan tajua miten pitää elää. Julkkujen pitäisi tajuta, että ovat aina vähän enemmän suurennuslasin alla kuin muut.

No kyllä tuossa nyt on taas vähän tehty kärpäsestä härkänen. Pari päivää moralisoidaan ja ensi viikolla kukaan ei edes muista kuka oli Sofia Ruusila (tai tuo kaveri)

^

Noinhan se menee, mutta mä karsastan aina ton tyyppisiä juttuja, joissa netissä aletaan haukkumaan ja naureskelemaan negatiivisessa mielessä yksityishenkilöitä,jotka eivät ole millään tavoin julkisuudessa eivätkä asettuneet sitä kautta arvosteltavaksi ja varsinkin, jos heidät kyetään tunnistamaan. Ja varsinkin, jos mukaan linkitetään kuvia (jotka jäävät nettiin ikuisiksi ajoiksi) ihmisitä, heidän kodeistaan tai vastaavista yksityiselämään kuuluvista asioista.

Ihan varmasti olen itsekin sellaiseen joskus syyllistynyt, mutta pyrin välttämään sitä, etten syyllistyisi.

Eihän tuo Ruusilan toiminta eroa millään tavalla koulukiusaamisesta, vastenmielistä toimintaa. Eniten silmiin sattui puolusteleva asenne tuossa artikkelissa, olisi edes tajunnut pahoitella ylilyötiään mediassa.

No urpointa tuossa on se että alkaa puolustelemaan käytöstään. Pyytäisi vaan kerralla anteeksi. Mutta muuten jatkuvastihan näitä vastaavia tulee nettiin (mm. tämän foorumin netistä poimittua-osiolla). Kohta on taas uudet naurunaiheet eikä kukaan muista tätä.

^
Eiköhän ainakin se kuvattu henkilö muista vähän kauemminkin.

Sofiahan jossain blogi(?)postissaan puolusteli tuota käytöstä ja samalla sanoi että toinen sali missä käy oli jokatapauksessa parempi kuin tämä sali. Aivan järkyttävän paskaa käytöstähän tuo on, ja jos sillä toisella salilla missä Sofia käy on yhtään pelisilmää, niin toivottavasti saa porttikiellon sinnekin. Ei tarvii mun puolesta noin saatanan typeriä ihmisiä päästää saleille, treenatkoon kotonaan niin ei muiden pukeutuminen häiritse. Melkeenpä pahinta tuossa on vielä se että ei edes tajua pyytää anteeksi ja pahoitella käytöstään vaan lähtee puolustelemaan sitä.

Kyllä minua ainakin vituttaisi ihan huolella jos siellä salilla joku kuvia räpsisi ja niitä levittelisi facebookissa. Se on kumma juttu kun joillain ihmisillä tuntuu olevan varaa ja tarvetta arvostella ja naureskella toisille julkisesti.

^ Täysin samaa mieltä.

Back
Ylös Bottom