Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No joo, mutta ei tos ny kaikki täsmää..onnellisen näkönen herrasmieshän tossa on ja näyttää kyl +60 veeltä tossaOiskohan tää joku tositeevee juttu? Promoovat tolleen jotain tulevaa formaattii? katso liitettä 105484
Taitaa olla suht normaalia nykyään. Käykää katsastamassa ikäero sängyssä -threadi. Mulla on yks tuttu 19 vee, joka seurustelee noin 45-vuotiaan kanssa. Sen porukat on samanikäisiä. Mahtaa olla porukat ylpeitä, jos tietävät..
Tunnen itekkin useamman pariskunnan +20v ikäerolla. Hyvin noilla menee ja muutamalla on 10v yhteiseloa ja pari lasta takana. Kuulemma alkuun on vanhemmat kauhistellut mutta on ne parin vuoden jälkeen asiaan tottunut. Kukin tyylillään.
Sofia Ruusila teki törkeän tempun kuntoilijalle
Olipa kyllä mauton juttu mimmiltä.
Mutta eipä tuo herra ollut kuvissa tunnistettavissa, kuin pelkästään itse tuolla salillakävijät tunnistaa. Joten siinä mielessä homma lähtenyt pikkasen liikaa laukoille. Kaksplussat ja suomi24 kuhisee, kuinka on säälittävää ja raukkaa ja ja ja paha maailma. Eiköhän se Sofia tajunnut et nyt tapahtu pikku ylilyönti ja pyytäis vaikka henk. koht. anteeksi.

Sofia itse perustelee kuvan lataamista sillä, että mies treenaa aina bokserit tai pienet aluskalsarit jalassa.
– Se on on epämiellyttävää muita salietikettiä noudattavia kohtaan, Sofia sanoo Iltalehdelle.
Sofia Ruusila teki törkeän tempun kuntoilijalle
Olipa kyllä mauton juttu mimmiltä.
Mutta eipä tuo herra ollut kuvissa tunnistettavissa, kuin pelkästään itse tuolla salillakävijät tunnistaa. Joten siinä mielessä homma lähtenyt pikkasen liikaa laukoille. Kaksplussat ja suomi24 kuhisee, kuinka on säälittävää ja raukkaa ja ja ja paha maailma. Eiköhän se Sofia tajunnut et nyt tapahtu pikku ylilyönti ja pyytäis vaikka henk. koht. anteeksi.
Mutta eipä tuo herra ollut kuvissa tunnistettavissa, kuin pelkästään itse tuolla salillakävijät tunnistaa.
Kyllä minua ainakin vituttaisi ihan huolella jos siellä salilla joku kuvia räpsisi ja niitä levittelisi facebookissa. Se on kumma juttu kun joillain ihmisillä tuntuu olevan varaa ja tarvetta arvostella ja naureskella toisille julkisesti.