Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011070614016271_vi.shtml

Siis vittu taas. Keskinen on mitä on, mutta voiko miestä syyttää pahemmin kuin raiskaajaksi? Varsinkin julkisuudessa olevaa, tämänkin jälkeen lehdissä oli viikkoja juttuja keskisen raiskauksesta, jota siis ei ollutkaan tapahtunut. JA NÄMÄ NAISET EIVÄT SAA ASIASTA MITÄÄN RANGAISTUSTA. "Oikeus perusteli ratkaisuaan sillä, että ei ole näyttöä siitä, että vahvassa humalassa ollut nuorempi sisko pystyisi muistamaan tapahtuman jälkikäteen." Mikä vitun selitys toi on? Eli joka kerta kun joku herää baari-illan jälkeen heikoilla muistikuvilla, voi kokeilla menisikö raiskaus oikeudessa läpi, koska jos ei mene, SIITÄ EI SEURAA MITÄÄN.

Varmaan ensimmäinen ja viimeinen kerta kun olen Keskisen kanssa samaa mieltä.

Minulle ylilääkäri sanoi että maito on kaikista paras, se on lähimpänä sitä mitä ihminen tarvitsee muodostaakseen lihasta. Kyseinen herra oli vielä ollut maajoukkueen lääkärinä. Jos muistan oikein ni kymmenen litraa maitoa päivässä ni sillä on voitettu Suomen eniten mestaruuksia painissa.

Jostain syystä SirMaxin kommentit tuovat tuon Paskanpuhujat-threadin mieleen :D.

Itsekin olen muistaakseni lukenut Tieteen Kuvalehdestä, että maito-kaakao -yhdistelmä olisi paras palautusjuoma, sillä maito sisältää juuri niitä oikeita ainesosia lihaskasvatukseen ja kaakaosta saa hiilihydraatteja. Pitääpä etsiä kyseinen artikkeli, niin saadaan muutakin, mutu-puheita aikaiseksi.

Edit. Itse asiassa Tieteen Kuvalehden kertoma artikkeli taitaa olla siteeraus tästä.

Helikoptereita takapään vilkkuvine valoineen. "Woooooow..."

Tuo vilkkuva valo näyttää kyllä melkoisesti helikopterin valolta, mutta muuten en saa kyllä millään tuosta muodosta helikopteria. Voi tietenkin olla mahdollista, että kopteri on jotenkin kallellaan ja särkee näin oman muotonsa. Mitä nuo kaksi valoa on tuossa ihan lopussa?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/kary-kavi-william-ja-catherine/art-1288400965334.html

Ei hele..huutonaurua

Kun British Airwaysin kone nousi ilmaan, pöllähti sen moottorista näyttävä pakokaasupilvi.

img-1288505386351.jpeg

Tuo ei tosiaan ole pakokaasupilvi eikä liity mitenkään moottoreihin. Jotain rotia nyt.

Ja fiksut IS kommentoijat:

Huh mitä ilman saastuttamista, en tiennyt että sentään noin valtava määrä pöllähtäisi... :O

Back
Ylös Bottom