Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Kaikki tutut varmaan lukee ton. Ai, että sitä paskan määrää mitä joudun varmasti kuuntelemaan!
Kyllä, itsekin odotan tuota.

Toi on tuollaisenaan aikas tynkä ja turha koko tutkimus. Urheilijakin kun on ihan hieman laaja käsite, varmaan monelle lajille lisäravinteet voikin olla "turhia" jos oikeasti hoitaa ravinnon tismalleen kuntoon.

Toihan on ihan samaa peruspaskaa mitä on tullut täälläkin foorumilla aloittelijoille toistettua. Proteiinijuomat eivät ole mitään ihmejuomia. Tossahan just todettiin että se on ihan sama syötkö proteiinipitoisesti kunnon ruokaa vai juotko juomia. Juomat toki kätevämpiä mutta silti periaate on ihan oikea.

Kyllä. Osaan silti vain kuvitella jotain fiksuja kommentteja mitä vielä joltain tutulta varmaan kuulee.

Minulle ylilääkäri sanoi että maito on kaikista paras, se on lähimpänä sitä mitä ihminen tarvitsee muodostaakseen lihasta. Kyseinen herra oli vielä ollut maajoukkueen lääkärinä. Jos muistan oikein ni kymmenen litraa maitoa päivässä ni sillä on voitettu Suomen eniten mestaruuksia painissa.

Aika random tuo Myllylän kuolema... :(

Minulle ylilääkäri sanoi että maito on kaikista paras, se on lähimpänä sitä mitä ihminen tarvitsee muodostaakseen lihasta. Kyseinen herra oli vielä ollut maajoukkueen lääkärinä. Jos muistan oikein ni kymmenen litraa maitoa päivässä ni sillä on voitettu Suomen eniten mestaruuksia painissa.

Hei nyt jumalauta oikeesti.

^Nyt se paljastu, miksi tuolla VIP-kuva osiossa on näitä hirviöjunnuja. :D

"– Aiempi analyysi paljasti, että noin 10-20 prosenttia urheiluvalmisteista sisältää anabolisia hormoneja kuten testosteronia ja nadrolonia , joita ei ole merkitty ainesosaluetteloon, Betts sanoo.". Ihmiset sitten maksaa ihan katukaupasta saatavista hormoneista kun vois ostaa ihan laillisesti lisäravinteiden joukossa!

KAI MAINITTIIN NE LISÄRAVINTEET MISSÄ NOITA ON?

Olen menossa ostamaan HETI.

shriverjuttu6mp_503_vi.jpg

Toi Shriver näyttää ihan predatorilta tossa kuvassa :D.

Back
Ylös Bottom