Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Karhut kannabisvahteina Kanadassa

Huumekasvattajat kesyttivät karhuja peltojensa vartijoiksi.

Vartiokarhu kuulostaa pelottavalta. Joukko ruokapalkalla kannabisvahdeiksi värvättyjä mustakarhuja kuitenkin suoriutui tehtävästään kehnosti, kun Kanadan ratsupoliisi ratsasi Vancouverin lähistöllä sijaitsevan viljelmän.

Kanadan poliisin mukaan kannabiksenkasvattajat käyttävät usein vahtikoiria, ansoja ja vartiomiehiä marijuanavarkaiden karkottamiseksi. Vartiokarhut olivat kuitenkin poliisille yllätys.

- Karhut olivat kesyjä, ne vain istuskelivat ja katsoivat meitä. Yksi karhuista kiipesi jopa auton konepellille, oli siinä hetken ja jatkoi sitten matkaansa, ratsupoliisi Fred Mansveld sanoo.

Poliisi kertoo, että karhuille annettiin maatilalla koiranruokaa. Näin eläimet saatiin pysyttelemään kannabispeltojen lähistöllä.

Ympäristöviranomaisten mukaan kesyyntyneet mustakarhut joudutaan tappamaan, sillä ne ovat vaaraksi turvallisuudelle.
linkki

Eihä se ny iha nappii menny :D

sit sen tupakkikeskustelun jos vaikka lopettais tässä, siirtyis muualle tai perustakaa uusi tupakista-kinastelu-thread.

Mun mielestä tää kuulosta käsittämättömältä ryönältä, kun sen sanojana on henkilö, joka tykkää käyttää suuria määriä erillaisia lääkeaineita muuhun kuin niiden lääkinnällisen tarkoitukseen.

"Siinä vaiheessa multa loppuu kiinnostus miten ihmiset myrkyttävät itteään, kun en joudu maksamaan verorahoillani muiden keuhkoahtautumien sekä syöpien hoitoja.."

Niinpä! Isoja määriäkin vielä! En varmaan kauheasti ole puolustellut käyttöä kuitenkaan?

Käytän myös tupakkaa ja alkoholia jonkun verran, tilanne kun nyt on tämä veronmaksun ym. kanssa..

Mun mielestä tää kuulosta käsittämättömältä ryönältä, kun sen sanojana on henkilö, joka tykkää käyttää suuria määriä erillaisia lääkeaineita muuhun kuin niiden lääkinnällisen tarkoitukseen.

"Siinä vaiheessa multa loppuu kiinnostus miten ihmiset myrkyttävät itteään, kun en joudu maksamaan verorahoillani muiden keuhkoahtautumien sekä syöpien hoitoja.."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem

"Ad hominem abusivis

Nimensä mukaisesti ad hominem abusivis tarkoittaa suoranaista loukkausta. Henkilön persoonassa on jotain vastenmieliseksi koettua, ja argumentti kohdistuu siihen asian sijasta.

Luuletko, että otan tuollaisen sinunkaltaisesi työttömän pummin argumentointia hifitekniikasta vakavasti?
Niin se vain on, sillä tämä on aivan liian vaikeaa sinunkaltaisellesi kymmenvuotiaalle ymmärtää.
Kaikki anonyymikirjoittelijat ovat häiriköitä! "

Käytän myös tupakkaa ja alkoholia jonkun verran, tilanne kun nyt on tämä veronmaksun ym. kanssa..

Älä sitten itke että maksat verorahoistasi muiden keuhkoahtaumien ja syöpien hoidot.

Ps. minuakin vituttaa se, kun joudun maksella kaiken maailman läskien sydän -ja verisuonisairaudet.

Se mitä käyttää ja mitä kannattaa on kaksi täysin eri asiaa.

Tuskin vaikuttaisi mitään. Tupakoitsijoita ei kiinnosta hevonvittua tuollaiset säädökset, ja tuosta kun ei voisi oikein seurata mitään.
Häätö tietysti olisi ihan sopiva rangaistus.

Tämän perusteella tupakoitsijat lokeroidaan automaattisesti omaan ryhmäänsä, joiden kanssa kukaan tupakoimaton ei voi olla samalla aaltopituudella mielipiteistään tupakoinnin osalta. Sama tuntuu pätevän kaikkien päihteiden vastustajien osalta.

Oma mielipiteeni on täysin eri tästä, vaikka tupakkaa välillä palaakin, ni silti kannatan täyskieltoa tai vähintään saatavuuden rajua rajoittamista.

Monia ihmisiä vituttaa saatanasti se tupakankäry, ja etenkin silloin kun se tulee omaan asuntoon jostain ulkopuolelta. Lisäksi jos on oikein paha astma niin se saattaa aiheuttaa oireita. Joten voisitte jättää nuo typerät "jokaisen oma asia"-argumentit pois, koska tupakansavu on ihan kaikkien asia.
Puolustelkaa tupakanpolttoanne jollain muulla tavalla.

Eihän tupakassa ole mitään puolusteltavaa, savu tunkee rööreistä sisään ja mm. astmasta kärsiville on ikävä asia. Et voi kuitenkaan olettaa, että kaikki asiat tässä maailmassa menisi juuri niinkuin sinä haluat. Saanko mä tappaa naapurin koiran, ku se haukkuu pihalla kun yritän mennä nukkumaan? Yhteiskunnassa on monia asioita, joista en pidä, mutta en vain valita vaan yritän mukautua yhteiskunnan tapoihin/sääntöihin.

Tässä taas palataan tuohon ensimmäiseen lauseeseen. Se mitä käyttää ja mitä kannattaa on kaksi täysin eri asiaa. Kotonakin on monelle opetettu, että älä tee niin kuin minä teen vaan tee niinkuin minä sanon. Ihminen on tyhmä eläin, jonka elämään kuuluu eri asteisia riippuvuuksia, se ei tarkoita että ihminen ihailisi henkilöitä, jotka toimivat hänen toimivallaan tavalla.

Täysin eri asia on sitten, jos puolustellaan omia riippuvuuksia valheellisilla argumenteilla.

Eihän tupakassa ole mitään puolusteltavaa, savu tunkee rööreistä sisään ja mm. astmasta kärsiville on ikävä asia. Et voi kuitenkaan olettaa, että kaikki asiat tässä maailmassa menisi juuri niinkuin sinä haluat. Saanko mä tappaa naapurin koiran, ku se haukkuu pihalla kun yritän mennä nukkumaan? Yhteiskunnassa on monia asioita, joista en pidä, mutta en vain valita vaan yritän mukautua yhteiskunnan tapoihin/sääntöihin.

Sanoinko mä olettavani että kaikkien asioiden pitää mennä juuri niinkuin minä haluan? Älä vittu laita sanoja toisten suuhun.
Sanoin, että toi mitä kaikkialla viljellään, "se on jokaisen oma asia mitä käyttää" on täyttä paskaa, kun puhutaan tupakoinnista. Samoin myös alkoholin ja huumeiden kanssa jos meet tonne kaduille häiriköimään päihtyneenä.
Sillon se on oma asia jos tuhoaa maksansa kotona ryyppäämällä, kuolee heroiinin yliannostukseen, tai vetää röökiä omissa tiloissaan, mistä se ei pääse muiden ihmisten nuuhkittavaksi. Jos vedät perseet ja hakkaat jonkun kadulla, se ei oo pelkästään sun oma asia. Jos oot narkkari ja ryöstät R-kioskin, se ei oo enää pelkästään sun oma asias. Jos puhallat röökisavut jonkun astmaatikon naamalle, se saa kohtauksen ja joutuu sairaalaan niin arvaa mitä... joko mä ilmaisin itseni tarpeeks selvästi?

Jos joku häiritsee tupakoinnillaan tai dokaamisellaan kanssaihmisiä, sehän ei ole alkoholin/tupakan vika. Se on sen ihmisen vika. Se, että tupakointi on epäterveellistä ja aiheuttaa yhteiskunnalle haittaa ei mielestäni ole pätevä argumentti tavoitella ( ainakaan näin raivoisasti) savuttomuutta.
On tottakai toivottavaa että tupakointi vähenee, mutta muutoksen pitää lähteä jostain muualta kuin kielloista. Tupakointihan näyttää muutenkin vähentyvän vuosi vuodelta.

Jos joku häiritsee tupakoinnillaan tai dokaamisellaan kanssaihmisiä, sehän ei ole alkoholin/tupakan vika. Se on sen ihmisen vika. Se, että tupakointi on epäterveellistä ja aiheuttaa yhteiskunnalle haittaa ei mielestäni ole pätevä argumentti tavoitella ( ainakaan näin raivoisasti) savuttomuutta.
On tottakai toivottavaa että tupakointi vähenee, mutta muutoksen pitää lähteä jostain muualta kuin kielloista. Tupakointihan näyttää muutenkin vähentyvän vuosi vuodelta.

Vähentyyhän se kun sen hintaa on nostettu ja sen käyttöä rajoitettu mm. ravintoloissa ja liikekeskuksien lähellä.. Muistan vielä 90 luvulla kun sai polttaa lähes missä vaan kauppoja lukuunottamatta, mm. foorumeiden käytävillä ja baaritiskillä.. Sairaalahuoneet.. ofcourse.. ihan missä vaan.

Tupakanpolttoa täällä puolustelevat voisivat joskus oikeasti tehdä kokeilun ja vaihtaa naapurinsa kanssa asuntoja pariksi viikoksi ja lopettaa se röökaaminen samaksi ajaksi. Ehkä sitten kun hajuaistit taas kunnossa huomattaisiin kuinka hirveä se haju oikeasti on. Eihän nämä tupakoitsijat edes heikentyneellä maku/hajuaistillaankaan halua sitä lemua omaan kämppäänsä.

Itse olen saanut kestää päivittäistä tupakanhajua omassa kämpässäni pari vuotta ja edelleen jatkuu. Kukaan ei tee asialle mitään. Haju tulee sisälle vaikka kaikki ikkunat ja ovet kiinni. Lain mukaan jos haju tulee sisään esim ilmanottoaukoista jotka sijaitsevat partsin seinässä, tupakoitsija on velvollinen huolehtimaan ettei haju pääse naapurin asuntoon sisään. Noh, mitäs tapahtuu? Ei niin mitään. Olen pari kertaa sattumalta kävellyt ko. naapurin oven ohi samalla kun hän(läski, laiska paska nainen;ylläri) on tulossa himaan. Koko hänen asuntonsa haisee tupakalle käytävään asti. Sisällä tupakointi on kielletty.

Kyllä mä ymmärrän toisaalta tupakoitsijoita vaikka omasta mielestäni tupakoitseva on lähinnä säälittävä. Siihen jää tunnetusti koukkuun eikä ymmärrä kuinka paha se haju muiden mielestä on. Kyllä minuakin vituttaisi jos polttaisin ja kukkahattutädit rajoittaisivat vapauttani polttaa. Mutta jos tupakanhaju/savu on terveydelle haitallinen asia, niin sori vaan, sillä ei ole vidduakaan väliä.

Vituttaa pikkuhiljaa kun maksaa samaa vuokraa kun mulkku naapuri, mutta ei saa käyttää koskaan parveketta, ei voi tuulettaa pyykkejä ulkona, ei voi pitää ikkunoita 10 min pidempään päivässä auki. Pyykit haisee pahalle vaikka ne olisi kylppärissä kuivumassa kun hajuja tulee myös katon kautta suoraan saunaan.

Tupakanpolttoa täällä puolustelevat voisivat joskus oikeasti tehdä kokeilun ja vaihtaa naapurinsa kanssa asuntoja pariksi viikoksi ja lopettaa se röökaaminen samaksi ajaksi. Ehkä sitten kun hajuaistit taas kunnossa huomattaisiin kuinka hirveä se haju oikeasti on. Eihän nämä tupakoitsijat edes heikentyneellä maku/hajuaistillaankaan halua sitä lemua omaan kämppäänsä.

Itse olen saanut kestää päivittäistä tupakanhajua omassa kämpässäni pari vuotta ja edelleen jatkuu. Kukaan ei tee asialle mitään. Haju tulee sisälle vaikka kaikki ikkunat ja ovet kiinni. Lain mukaan jos haju tulee sisään esim ilmanottoaukoista jotka sijaitsevat partsin seinässä, tupakoitsija on velvollinen huolehtimaan ettei haju pääse naapurin asuntoon sisään. Noh, mitäs tapahtuu? Ei niin mitään. Olen pari kertaa sattumalta kävellyt ko. naapurin oven ohi samalla kun hän(läski, laiska paska nainen;ylläri) on tulossa himaan. Koko hänen asuntonsa haisee tupakalle käytävään asti. Sisällä tupakointi on kielletty.

Kyllä mä ymmärrän toisaalta tupakoitsijoita vaikka omasta mielestäni tupakoitseva on lähinnä säälittävä. Siihen jää tunnetusti koukkuun eikä ymmärrä kuinka paha se haju muiden mielestä on. Kyllä minuakin vituttaisi jos polttaisin ja kukkahattutädit rajoittaisivat vapauttani polttaa. Mutta jos tupakanhaju/savu on terveydelle haitallinen asia, niin sori vaan, sillä ei ole vidduakaan väliä.

Vituttaa pikkuhiljaa kun maksaa samaa vuokraa kun mulkku naapuri, mutta ei saa käyttää koskaan parveketta, ei voi tuulettaa pyykkejä ulkona, ei voi pitää ikkunoita 10 min pidempään päivässä auki. Pyykit haisee pahalle vaikka ne olisi kylppärissä kuivumassa kun hajuja tulee myös katon kautta suoraan saunaan.

Eihän tässä nyt ole enää kyse mistään tupakoinnista. Tämähän on silkkaa naapuriterroria. Joka tottakai vituttaa. Niin minuakin vituttaisi.
Itse en polta tupakkaa, mutta silti vastustan nollatoleranssia päihdepolitiikassa. En ole uuteen tupakkalakiehdotukseen perehtynyt, ihan hyvä jos uusi laki antaa keinot hillitä muita ihmisiä häiritsevää savuttamista.

Tupakanpolttoa täällä puolustelevat voisivat joskus oikeasti tehdä kokeilun ja vaihtaa naapurinsa kanssa asuntoja pariksi viikoksi ja lopettaa se röökaaminen samaksi ajaksi.

Pitää nyt muistaa se, että kaikki uutta tupakkalakia vastustavat eivät ole tupakoitsijoita. Myöskään kaikki tupakoitsijat eivät terrorisoi naapureitaan savulla.

Jäi ilman naisia - haastaa Axen oikeuteen

"Vaikka intialaismies käytti säännöllisesti Axe-tuotteita, tyttöystävät eivät suinkaan kolkutelleet hänen ovelleen. Nyt pettynyt mies haastaa yhtiön oikeuteen noin 30 000 eurosta, kertoo E24-sivusto.

Axen mainoksesta opit, että naisia pyörii jaloissa pilvin pimein, mikäli peseydyt yhtiön suihkusaippualla. Heitä näyttää jopa olevan hankala torjua.

Mainos antoi toivoa 26-vuotiaalle Vaibhad Bedille, joka on nyt seitsemän vuoden ajan käyttänyt yhtiön tuotteita. Siitä huolimatta onnettomalla intialaisella ei ole ollut yhtä ainoaa tyttöystävää. Nyt hän vie asian oikeuteen.

"Yhtiö huijasi minua mainoksellaan. Olen käyttänyt tuotetta seitsemän vuoden ajan, mutta en saanut naisia", kirjoittaa 26-vuotias haasteessaan, jossa vastaajana on Unilever."

http://www.uusisuomi.fi/viihde/75614-jai-ilman-naisia-haastaa-axen-oikeuteen

Jimin Kill Arman -sarja on myyty 104 maahan. Jimin kotimainen realitysarja sai kansainvälisen levityssopimuksen keväällä 2009.

Levityssopimus sisältää matkailusarjan kymmenen englanninkielistä jaksoa.

Ohjelman kansainvälisestä levityksestä on vastannut Duudsonien Rabbit Films -tuotantoyhtiö. Tällä hetkellä Kill Armanin suurin kanava on BBC. Ohjelman uudet kotimaiset, toisen tuotantokauden jaksot alkavat Jimillä 20.9.
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Jimin+Kill+Arman+-sarja+on+myyty+jo+104+maahan/1135259553943

Tosi hienoa että Suomesta tulee näitä kansainvälisesti läpilyöviä telkkari -sarjoja, vielä omaperäisillä ja hyvillä ideoilla sekä kansainvälisen tason toteutuksella. Vielä osittain Duudsonin jätkien vuosien tekemän työn tuottaman tuloksen ansiosta, vaikka heidän touhujaan on monessa yhteydessä pelkkänä pelleilynä pidettykkin.

Back
Ylös Bottom