Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO


Ilmeisesti Taskinen oli uhri.....

Maailma on kyllä paska paikka. Ihminen mikä ois aikapäiviä sitten joutanut loppuiäkseen telkien taakse, on saanut jatkaa vuosia muiden ahdistelua, hyväksikäyttöä, samalla kuitenkin siinä sivussa nautiskellut normaalista elämästä,ystävistä yms. Vaikka on ollut käräjiltä tuomiota ja lähestymiskieltoja, niin porskutellaan normaaliin tapaan ihmisten seassa,ainoa vaikutus taisi olla että hierontaloossi lähti Mayorsilta pois. Uhri sitten vuosia elänyt peläten tätä mulkkua joka sitten vei lopulta hengen. Ai että... onneksi karmalla on tapana toimia jossain vaiheessa.

Osanotot omaisille.
 
Siis eikö tuo saanut ehdotonta? Niin miten se liikkuu vapaana vainoamassa ja murhaamassa. Muutenkin noilla raiskareilla pitäisi olla panta nilkassa lopun ikää tuomion jälkeenkin.
 
Ei jumalauta. Mä järkytyin kun näin ton naaman lehdessä. Vuosia tuli samalla salillakin ton hullun kanssa käytyä ja usein juteltuakin. Kaiken maailman huhuja tyypistä vuosien aikana kuulin, mutta en tällaista olisi ikinä uskonut. Pistää niin vihaksi!

Osanotot omaisille. Todella surullista.
 

"Syyttäjä vaatii ex-naisystävänsä surmanneelle Harri Puhjolle elinkautista – Omaiset vastustavat mielentilatutkimusta​
Syyttäjän mukaan surmattu nainen oli Harri Puhjolle pakkomielle. Puhjo lähetti naiselle viestejä sähköisesti, mutta myös postitse. ...."


Linkin takana on pitkä juttu murhasta syytettynä olevan Harri Puhjon oikeudenkäynnistä.
 
"Syyttäjä vaatii ex-naisystävänsä surmanneelle Harri Puhjolle elinkautista – Omaiset vastustavat mielentilatutkimusta​
Syyttäjän mukaan surmattu nainen oli Harri Puhjolle pakkomielle. Puhjo lähetti naiselle viestejä sähköisesti, mutta myös postitse. ...."​

Linkin takana on pitkä juttu murhasta syytettynä olevan Harri Puhjon oikeudenkäynnistä.
Mikähän ton lähestymismiellon pointti Suomessa on kun sen kanssa päätyi juttu kuolemaan? Suomessahan saa piinata ihmisiä ihan vapaasti selkeesti jopa lähestymieskiellon kanssa. Se piinaaminen voi jatkua vaikka vuosia ja jos piinattu esim lopettaa sen piinaamisen ja lähestymiskiellon rikkomisen väkivaltaisesti paiskomalla piinaajan sairaalaan, saa uhri siitä enemmän sanktioita kuin piinaaja. Suomessa nimenomaan tuetaan rikollisia ja kannustetaan vahvasti siihen, että ihan vapaasti saa ihmisiä solvata ja vainota.
 
Mikähän ton lähestymismiellon pointti Suomessa on kun sen kanssa päätyi juttu kuolemaan? Suomessahan saa piinata ihmisiä ihan vapaasti selkeesti jopa lähestymieskiellon kanssa. Se piinaaminen voi jatkua vaikka vuosia ja jos piinattu esim lopettaa sen piinaamisen ja lähestymiskiellon rikkomisen väkivaltaisesti paiskomalla piinaajan sairaalaan, saa uhri siitä enemmän sanktioita kuin piinaaja. Suomessa nimenomaan tuetaan rikollisia ja kannustetaan vahvasti siihen, että ihan vapaasti saa ihmisiä solvata ja vainota.
Riippuu ihon väristä
 
Mulla on tommoinen yksi mielenvikainen ollut vuosia perässä, käy stadissa yhdellä salilla. Se laittoi kaikenlaista paskaa mulle maililla, postas instagrammiin kaikkia törkeitä juttuja ja pistin kytille sitten siitä jutun. Ne sai sen kiinni ja soitti sille että nyt loppuu. Mulle sitten ilmoitettiin että kaveri on ns. ymmärtänyt lopettaa sen. Sanoin että annetaan sitten asian olla ja sain poliisilta vahvistuksen että juttu on suljettu. Meni pari kuukautta ja tää aloittaa uudelleen, viimeksi eilen.

Ja kyse on semmoisesta, että mä olin Mayorilla kerran auttanut sitä kun se kysyi miten takareisilaitetta tehdään, sen enempää en tekemisissä ole ollut. Sitten yksi päivä se tuli mun luokse ja kysyi että onko meillä joku ongelma, mä sanoin että ei ole, onko sulla, mistä on kyse. Sen jälkeen se lompsi pukkariin ja sitten alkoi sen saatanan pommittaminen somessa. Että tämmöisiä täällä on liikenteessä. Ja tää ei vitussakaan ole mun vika vaikka vihaajat kuinka koittais vääntää.

Kaveri sai sitten bannit salilta kun oli jonkun toisen luokse mennyt jotain vastaavaa tekemään ja se oli ilmeisesti joku mimmi, joka sitten valitti siitä ja kenkää tuli. Mun syy kuulemma ne bannit.
 
Taas yksi paska juttu.
Kaveri toki paskonut munuaisensa ja omisti jo synnynnäisen sydänvian mutta noilla aineilla jota elimistöstä löytyi ei ole tekemistä stereoidien kanssa. Piristeitä jotka laillisia USA:ssa ja synteettistä opiaattia jota siellä vissiin lääkärit helposti saa määräämään.

 
Taas yksi paska juttu.
Kaveri toki paskonut munuaisensa ja omisti jo synnynnäisen sydänvian mutta noilla aineilla jota elimistöstä löytyi ei ole tekemistä stereoidien kanssa. Piristeitä jotka laillisia USA:ssa ja synteettistä opiaattia jota siellä vissiin lääkärit helposti saa määräämään.

Ei saa lääkäreiltä enää oksikodonia helposti.
 
Ei saa lääkäreiltä enää oksikodonia helposti.
Joo Niillä on se opioidi ongelma siellä USA:ssa.
Yhteen aikaan lääkärit vissiin siellä kirjoittivat helpostikin sitä ja ihmiset jäi koukkuun mutta kun reseptiä ei uusittukaan...
Sinällään siellä mainostetaan tv:ssäkin "onnellisuus pillereinä" ainetta joka meillä määritellään huumausaineeksi.Pregnyliä.
 

"Leukalihakset kasvoivat kuntoutuksen aikana ja niistä tuli Efronin kuvailun mukaan liian isot ja hän pyysi fysioterapeutilta apua, että kasvaminen loppuisi."

Järisyttävää lihaskasvua leukaperissä kuntoutuksen aikana! Aikamoista :D Miks ei voi vaan myöntää että niihin leukaperiin on työnnetty täyteaineita vähän liikaa ja sit alko kaduttamaan.
 

"Leukalihakset kasvoivat kuntoutuksen aikana ja niistä tuli Efronin kuvailun mukaan liian isot ja hän pyysi fysioterapeutilta apua, että kasvaminen loppuisi."

Järisyttävää lihaskasvua leukaperissä kuntoutuksen aikana! Aikamoista :D Miks ei voi vaan myöntää että niihin leukaperiin on työnnetty täyteaineita vähän liikaa ja sit alko kaduttamaan.
Kasvaispa mulla mikä tahansa lihasryhmä ton verran kun tuolla joku minilihas leukaperissä.

Tuohan oli välillä aika rajussakin kunnossa, onkohan kasvua mennyt ohessa. Sehän on Hollywoodissa tosi yleistä kuitenkin. Ja eikö se nyt vähän kanssa leukaperiä levittele?
 
Kasvaispa mulla mikä tahansa lihasryhmä ton verran kun tuolla joku minilihas leukaperissä.

Tuohan oli välillä aika rajussakin kunnossa, onkohan kasvua mennyt ohessa. Sehän on Hollywoodissa tosi yleistä kuitenkin. Ja eikö se nyt vähän kanssa leukaperiä levittele?

Eiköhän tuolla jotain ole joo käytössä botoxin lisäksi. Sen käsityksen minäkin oon saanu että kasvu saattaa vaikuttaa leukaperiin joskus melko voimakkaastikin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom