Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harmi kun ei laitettu psykiatriseen pakkohoitoon. Siellähän voi viettää ihan koko eliniän.
Olen sitä monta kertaa ihmetellyt, kun osa oikein pyytää psykiatrista arviointia. Kuvittelevat pääsevänsä kuin koira veräjästä, mutta kyllä se taitaa olla lyhin korsi minkä siinä herkästi vetää. Vahvistavat mukavasti stereotypiaa rikollisen keskimäärin alhaisemmasta älykkyydestä.
 
Olen sitä monta kertaa ihmetellyt, kun osa oikein pyytää psykiatrista arviointia. Kuvittelevat pääsevänsä kuin koira veräjästä, mutta kyllä se taitaa olla lyhin korsi minkä siinä herkästi vetää. Vahvistavat mukavasti stereotypiaa rikollisen keskimäärin alhaisemmasta älykkyydestä.
Jep. Niuvanniemessä on ihan senioriosastokin rollaattoria käyttäville.
 
Olen sitä monta kertaa ihmetellyt, kun osa oikein pyytää psykiatrista arviointia. Kuvittelevat pääsevänsä kuin koira veräjästä, mutta kyllä se taitaa olla lyhin korsi minkä siinä herkästi vetää. Vahvistavat mukavasti stereotypiaa rikollisen keskimäärin alhaisemmasta älykkyydestä.
Ja niiden testien ja arviointien kusettaminen vaatii kyllä melkoista taikuruutta. Ne on varmaan melko ovelia.
 
Mulla sellanen muistikuva että mielentilatutkimus alentaa tuomiota, siksi sinne yleensä ollaan menossa.
Vaikka jäisi syyntakeettomana tuomitsematta, voi saada siitä hyvästä passituksen pakkohoitoon josta ei sit pääsekään niin pian pois kun ihan tavan linnasta.
 
Vaikka jäisi syyntakeettomana tuomitsematta, voi saada siitä hyvästä passituksen pakkohoitoon josta ei sit pääsekään niin pian pois kun ihan tavan linnasta.
Meinasin että ei se vähä-älyisyys ole syynä. Joillekin sitten käy noin ku kirjotit, mikä on ihan oikein.
 

Viidakossa elänyt ”aito Tarzan” kuoli 52-vuotiaana – ei tiennyt, että naisia on olemassa​



Olis ainakin helppo elämä, kun ei edes tietäisi naisten olemassaolosta, niin ei osaisi sellaisesta haaveilla tai käyttää aikaa sellaisen tavoitteluun. Videolla jäbä grillaa lepakkoja nuotiolla ja syö niitä. Ei ole ilmeisesti kuullut koronastakaan. :LOL:
 
Miten voi olla mahdollista että ehdottomaan tuomittu voi olla vapaana murhaamassa ihmisiä.?
Vittu tän maan oikeuslaitosta.

Osanottoni kaikille urhin tunteneille.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom