Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^En voi ymmärtää mikä argumentti on että katuu tekoaan. Mitä ihmeen väliä sillä enää on katuuko vai ei ja onko se katumus edes aitoa.

Puolustus esitti oikeudenkäynnissä, että hän katuu tekoaan. Romppaisen asianajajan Heikki Lampelan mukaan mies ei voinut itsekään ymmärtää tapahtunutta.

Ku niiiiiiii haluais olla kauniimpi ......

rosannainstaEA1405_503_vi.jpg

Mutta hupsista ...... toi phoshoppaus ei oikein onnannu.....

Eikä sen kuvan korjailut selittelyineenkään .....

Rosanna Kulju julkaisi kohukuvan uudestaan - Silti kaapit mutkalla

HIFK antoi porttikiellon? Parempi olisi ollut antaa järkkäreille pamput ja mahdollisuus hakata nuo apinat vammaisiksi ja sitten 5v linnaa perään. Tuo on juuri sitä mitä kukaan (paitsi apinat) ei halua urheilukatsomoihin. Nykymeiningillä en suosittelisi kenellekään menoa livematsiin oikeastaan enää missään lajissa. Telkkarista katsoo ne ja Lidlistä hakee snäksit. Apinoilla on sitten hyvä mieli, kun matseja ei kannata enää järjestää.

On vaan noissa futispeleissä semmosia vapaaehtosia järkkäreitä että kun niillä ois ollut pamput niin oisivat saaneet vaan pahemmin tattiinsa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ei ole kristillisten mies enää, vaan ihan PerSu. Sopinee joukkoon hyvin? Mutta toisaalta itse kyllä ottaisin mielummin asioista päättämään ja johtamaan kaverin, jolla testotasot on tapissa. Toimilla selkeästi ottaa eteen 24/7. Miettikää nyt joku herkästi itkevä impotentti 30kg penkkaaja eduskuntaan. Eihän siitä mitään tulisi. Eduskunnan saunassa käyttäisivät hyväksi.

KD:n ulkokultainen hymistelijä tuo on ollut kuitenkin ollut koko ikänsä. No hyvä että pääsi persuihin tuulettumaan, pääsi kaapista ja löysi seksuaalisuutensa.

Eduskunnan suihkussa ei tulokkaiden kannata tiputtaa saippuaansa...

Onhan se aina nautittavaa seurattavaa kun kristilliset kulissit sortuu. Nussittuna nukkuisit sikeästi :lol2:

Onhan tuossa ilmeessä kieltämättä himonussijan tuiketta.

Mitäs tässä Toimin säätämisessä oikein kauhistellaan? Eikö tuo ole linjassaan ihan perusnormaalia toimintaa (harkitsematonta ja ehkä mautonta), jossa ei ole tehty mitään varsinaisesti väärää tai rikollista tai hyväksikäytetty asemaa tms.? Voiko sitä sukupuoliseksi häirinnäksikään tulkita, jos kohde on kääntänyt keskustelun vihjailuista pois, eikä tivaaminen sen jälkeen ole jatkunut. Jos hotellihuone on hoidettu valtion piikkiin koinimista varten, kähinä on ymmärrettävää.

Poliitikkokin on vain ihminen - olkoon krisillinen tai ei. Olen nähnyt monilla uskovaisilla herranlampailla lapsia - tuskin ne kaikki ovat adoptoituja tai pyhästä hengestä siittyneitä.

Harkintakyvyn puutetta voi ihmetellä, mutta kohuilu on karvan verran naurettavaa ja melkoisen tekopyhää. (Apua tarjolla.)

Ihan samaa shaibaa (aika roisiakin) olen mm. tälläkin foorumilla nähnyt, eikä siitä ole mitään natinaa käsittääkseni tullut. Vai onko ylläpidolle raportoitu tällaisesta toiminnasta?

Poliitikkokin on vain ihminen - olkoon krisillinen tai ei. Olen nähnyt monilla uskovaisilla herranlampailla lapsia - tuskin ne kaikki ovat adoptoituja tai pyhästä hengestä siittyneitä.

Olen käsittänyt että tässä tapauksessa kohutaan lähinnä siitä että:
- Toimi oli viestittämisten aikaan ja edelleen naimisissa. Eihän pettäminen ole laitonta, edes kauhean paheksuttavaa, mutta tietyssä määrin moraalisesti arveluttavaa ja noloa
- Härskien juttelu on ollut yksipuolista. Mikäs siinäkään, eihän sitä pillua saa jos ei kysy. Lähinnä noloa, kuten vanhasmatin parturi/suomi24-vonkaukset.
- kyseessä on kuitenkin räsäseen verrattava siveyden sipuli ja moralisoijien kuningas joka halusi salmarin pois myynnistä

Sinänsä on sama vetääkö kansanedustaja huolella viinaa, vokotteleeko naisia, kähmiikö lentoemäntiä vai syyllistyykö petokseen. Mutta jos ei saa muka yhtään naureskella kun moisesta jää kiinni, niin on sekin tylsää.

- Toimi oli viestittämisten aikaan ja edelleen naimisissa. Eihän pettäminen ole laitonta, edes kauhean paheksuttavaa, mutta tietyssä määrin moraalisesti arveluttavaa ja noloa

Ourraid, nythän tuo aukeaa uuteen ulottuvuuteen. Jos on liitossa, niin sitten toki toiminta on tuomittavaa. Ehkä se toisaalta kertoo suhteen tilasta.

- Härskien juttelu on ollut yksipuolista. Mikäs siinäkään, eihän sitä pillua saa jos ei kysy. Lähinnä noloa, kuten vanhasmatin parturi/suomi24-vonkaukset.

Jos tosiaan ei joudu tuputuksen uhriksi, on kokeiltava kepakolla jäätä.

- kyseessä on kuitenkin räsäseen verrattava siveyden sipuli ja moralisoijien kuningas

Ahaa, jos asiaa on omatoimisesti moralisoitu, ollaan kaksinaamaisuuden lähteillä. Ei hyvä.

joka halusi salmarin pois myynnistä

Tämähän ei liittyne asiaan, ellei ollut soseessa. :)

[/QUOTE]Sinänsä on sama vetääkö kansanedustaja huolella viinaa, vokotteleeko naisia, kähmiikö lentoemäntiä vai syyllistyykö petokseen. Mutta jos ei saa muka yhtään naureskella kun moisesta jää kiinni, niin on sekin tylsää.[/QUOTE]

Monenlaisia jeppejähän siellä. Duuni pitää tietysti huolella hoitaa. Yksityiselämä on sinänsä sivuseikka, kunhan ei tee rikoksia ja törkyile muuten. Ja ha-haa, nauraa saa ja pitää. Toihan on hyvää shittiä. Kauhistelua ihmettelin, mutta yllähän siihen oli riittävät speksit.

Voi Toimi, minkä teit!! ;)

Mun mielesstä tuollainen käytös ei ole normaalia. En mä tiiä olenko jotenkin epänormaali, kun ei tule lähetettyä "tuu nussimaan" viestejä puolitutuille.

Toki jos Toimi on noita höylännyt pitkin vuosia niin sitten ihan ok.

Siis minulle aikalailla yhdentekevää kummon moraalinvartija on ollut kyseessä. Ei vaan minusta kuulu käytöstapoihin.

Mun mielesstä tuollainen käytös ei ole normaalia. En mä tiiä olenko jotenkin epänormaali, kun ei tule lähetettyä "tuu nussimaan" viestejä puolitutuille.

En tainnut ilmaista asiaa ihan tarkasti. En tietenkään tarkoittanut, että koska tuo mielestäni on "normaalia" (siis sillä tavalla, että netissä jengi mölisee mitä sattuu, ja että viestiketjusta pääsee halutessaan pois, mikäli jonkun viestintä häiritsee), kaikkien normaalien ihmisten kuuluisi niin tehdä. Mutta jos siis joku noin tekee, en pidä sitä mitenkään maailmalopun tuomittavana tai ison kohun arvoisena tekona, vaikkakin toiminta kallistuu hölmölle kantille.

Edelleen toi on ns. yksityiselämän piiriin kuuluvaa shittiä ja sen perusteella julkisuudessa teilaaminen on tavallaan epäreilua ja usein kaksinaismoralistista. Aivan samalla kuraa kuin vanhoina hyvinä aikoina, kun Viikinki solvasi kokkelinkäyttäjiä isoon ääneen ja jäikin sitten parin kuukauden päästä itse jäi boseen kamasta.

Toki jos Toimi on noita höylännyt pitkin vuosia niin sitten ihan ok.

Tämä onkin mielenkiintoinen kohta. Tavallaan Toimi on sillä tasolla valtakunnanpolitiikassa, ettei sinne mun mielestä aivan umpitollo henkilö voi päästä. Jos noi mammat siis olivat täysin randomeita ja tuntemattomia ilman, että mitään vihjailevaa shittiä on aiemmin kumpaankaan suuntaan heitetty, on Toimin täytynyt olla todella jumissa. Asema edellyttää viisaampaa ihmistä kuin tässä tapauksessa olisi mielestäni mahdollista.

Ei vaan minusta kuulu käytöstapoihin.

Samaa mieltä. Urpoa, muttei järjettömän kohun arvoista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom