Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No kyllä voi olla, riippuu lapsesta. Esim. meidän poika tykkäsi parivuotiaana yli kaiken AC/DC:stä, kohokohta oli nähdä "hebe" eli hells bells livenä :D Kuvitteleepa niin päin, että tyttölapsi haluaisi pukeutua tummansiniseen ja vaikka länkkäriksi. Itse pukeuduin aikanaan lapsena usein intiaanisoturiksi tai -päälliköksi, eikä kukaan paheksunut. Kyllä poikien sukupuoliroolit ovat edelleen paljon ahtaammat kuin tyttöjen:(

Paras mitä olen lukenut noista "meidän 2-vuotias haluaa" -jutuista oli aikoinaan Seurassa/Apu lehdessä (en tarkkaan muista lehteä) ...... mutta siinä joku äippä kysyi lääkäripalstalla että: "mitä teen kun meidän 2-vuotia Niko-Liina haluaa olla kasvissyöjä?"
:D:D
Lääkäri siihen että: "Ensinnäkin ! kaksivuotias ei halua olla kasvissyöjä vaan se on ihan teidän vanhempien ajatus että lapsenne olisi kasvissyöjä ...... ja sen jälkeen lääkrin selitys lapsen kasvust aja kehityksestä ja ravitsemuksesta ...........
Kautta vuosikymmenten on aina ollut ja varmasti tulee olemaan näitä äiskiä ja iskiä jota elävät ns. lapsensa kautta omia halujaan ja toiveitaan ajattelematta yhtään lapsen parasta etua...... valitettavasti !

Tuo on totta mutta ei oikein liity asiaan.

Eli uskon kyllä olevan mahdollista, että Lenni-pojan vanhemmat eivät ole prinsessajuttuja tuputtaneet. Ei mullekaan tuputettu inkkari- ja länkkärijuttuja. Eivät lapset ole mitään tahdottomia idiootteja :)

Ja perustelkaapa se, miksi on tytön on ok leikkiä inkkaria, mutta pojan ei prinsessaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä halusin pienenä ompelukoneen ja sain sen. :) Ompelin sillä nallelle vaatteita.

Luultavasti en olisi saanut vannesahaa vaikka olisin pyytänyt...

http://www.iltalehti.fi/perhe/2015060119789095_pr.shtml

" Pojan mieltymykset hyväksyttiin vielä silloin kun poika oli 2-vuotias, mutta lapsen kasvaessa tätä on tullut enemmän, Niinikoski toteaa Iltalehdelle."

Mitä vitun MIELTYMYKSIÄ 2 vuotiailla on? Pyysi äidiltään prinsessavaatteita? Ei tullut mieleen sanoa ei? Mitä jos olisi pyytänyt moottorisahaa?
Äiti pukee 4-vuotiaan poikansa tytöksi. kuljettelee sitä ihmisten ilmoilla ja ihmettelee kun ihmiset kommentoivat. Poikaparka.

Juuri näin. Ei prkl näitä nykypäivän vanhempia.

http://www.iltalehti.fi/asuminen/2015052719761974_an.shtml
ruåttinpoijaat .... ja tytöt.... unohtivat yhden ....
Kyllä napakalle ja paksulle ..... kurkulle löytyy paljonkin jännittävää käyttöä ...vai mitä mieltä .... :p

1362655077_cucumber-longenglish.jpg

Perustelepa se, miksi yllä olevassa lähdet siitä että inkkari on miespuolinen? :)
Mä olin ainakin miespuolinen inkkari. Kun niillä oli hienommat releetkin:D
Mutta toki inkkari voi olla kumpi vain. Se vain oli aika leimiä että inkkarinainen laulussakin vain valvoi ilmeisesti lapsen kanssa yötä teltassa:eek:

Ihmeellistä käytöstä aikuisilta kommentoida ja nolata pieniä lapsia - tai kysehän ei ole edes lapsista yleensä vaan ihan sukupuolikysymyshän tämä on, koska ei ketään tyttöjen isoveljiltä perityt vääränväriset haalarit ja jalkapalloharrastukset jaksa kiinnostaa. Jos puhutaan aikuisista, jotka haluavat lastensa kautta omia toiveitaan toteuttaa, niin toki sitä olisi pojan tunkeminen tytön muottiin mutta ihan yhtä lailla (ja yleisemmin) tyttömäisen pojan persoonan muutosyritykset. Varmaan jälkimmäisestä perua nämä valioyksilöt, jotka kokevat tarpeelliseksi pilkata pikkulapsiakin.

Mä leikin kyllä skidinä isosiskon barbeilla. Löytyy jopa hataria muistikuvia miten letitin niiden kaikkien hiukset. Halusin myös balettitanssijaksi, mutta mutsin mukaan kaikki kurssit oli sillon täynnä. Omien muistikuvien mukaan faija ei tainnut päästää. Ihan "normaali" musta taisi silti tulla vaikka olen kyllä letittänyt useamman tyttöystävän hiuksia aikuisiälläkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
huppupäiset miehet teippasivat perheenäidin sänkyyn

"Keskisuomalaisen mukaan tunkeutujat pahoinpitelivät äidin ja veivät mukanaan arvotavaraa. Miehet uhkasivat äitiä puukolla ja teippasivat hänet kiinni sänkyyn ilmastointiteipillä. Myös naisen suu teipattiin."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1433309883408.html

Minua vihastuttaa ja puistattaa ja vituttaa tälläiset teot, tottakai tälläisi tulee aina olemaan eikä aina voi tehdä mitään estääkseen tuollaista tapahtumaa. Onneksi/ toivottavasti ei tapahtunut mitään *vakavaa ja rikolliset saataisiin kiinni.

* = puukotusta yms.

Tapahtumana saattaa silti järkyttää vaikka mitään vakavaa ei tapahtuisi.

Noissa lasten sukupuolirooleja koskevissa mielipiteissä/uutisissa ihmetyttää ihmisten tietämättömyys lapsen kehityksestä. Eihän se lapsi vielä tuon ikäisenä ole tietoinen mistään seksuaalisuuden muodoista jne. jne. Lapsi yritetään puristaa aikuisten muottiin. Jossain murrosiän vaiheilla voi ehkä sanoa, mihin suuntaan ihminen on kallellaan (vaikka hän ei sitä välttämättä itse myönnä :D ) En tiedä onko ihmisestä saatu kasvatuksella/pukeutumisella tehty homo/hetero, vaikea kuvitella, että se olisi mahdollista.

huppupäiset miehet teippasivat perheenäidin sänkyyn

"Keskisuomalaisen mukaan tunkeutujat pahoinpitelivät äidin ja veivät mukanaan arvotavaraa. Miehet uhkasivat äitiä puukolla ja teippasivat hänet kiinni sänkyyn ilmastointiteipillä. Myös naisen suu teipattiin."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1433309883408.html

Minua vihastuttaa ja puistattaa ja vituttaa tälläiset teot, tottakai tälläisi tulee aina olemaan eikä aina voi tehdä mitään estääkseen tuollaista tapahtumaa. Onneksi/ toivottavasti ei tapahtunut mitään *vakavaa ja rikolliset saataisiin kiinni.

* = puukotusta yms.

Tapahtumana saattaa silti järkyttää vaikka mitään vakavaa ei tapahtuisi.

Olenko ainoa kenen mielestä juttu kuulostaa hieman...epätodennäköiseltä?

Noissa lasten sukupuolirooleja koskevissa mielipiteissä/uutisissa ihmetyttää ihmisten tietämättömyys lapsen kehityksestä. Eihän se lapsi vielä tuon ikäisenä ole tietoinen mistään seksuaalisuuden muodoista jne. jne. Lapsi yritetään puristaa aikuisten muottiin. Jossain murrosiän vaiheilla voi ehkä sanoa, mihin suuntaan ihminen on kallellaan (vaikka hän ei sitä välttämättä itse myönnä :D ) En tiedä onko ihmisestä saatu kasvatuksella/pukeutumisella tehty homo/hetero, vaikea kuvitella, että se olisi mahdollista.
Mua vitutti niin paljon kun luin tuon jutun facebookista muutamia päiviä sitten. Ja mua vitutti nimenomaan tuo kirjoittaja. Mikä vitun aivovaiva pitää olla, että antaa pojan liikkua julkisesti prinsessamekossa? Voidaan ajatella että siinä ei ole mitään väärää ja niin mäkin ajattelen tuon ikäisen kohdalla, mutta kun se lapsi vanhenee, sen kaverit vanhenee ja jossain kohtaa ne alkaa tiedostaa niitä sulupuolirooleja vaikka pojan vanhemmat miten yrittäisivät uida vastavirtaan. Sitä tullaan kouluiässä kiusaamaan aivan saatanasti jos ei meno muutu ennen sitä. Ja vaikka muuttuisikin niin joku kuitenkin muistaa että Ernopetteri muuten leikki pienenä prinsessaa, vittu mikä homo. Maailma ei muutu sillä että joku vatipää antaa lapsensa liikkua minkä näköisenä tykkää. Toi on taas noita perkeleen suvaitsevaisten juttuja kun kaikkea pitäisi suvaita ja ihan väen väkisin kerjätään tilanteita että pääsisi tuntemaan itsensä oman suvaitsevaisuutensa kautta paremmaksi ihmiseksi. Kaikki nyt ei ole suvaitsevaisia ja sillä siisti, eikä maailmasta sellaista tule, niin miksi pitää väkisin "kaivaa verta nenästään"?

Millä tapaa epätodennäköiseltä? Olivat kai tulleet alakerrasta jossa oli ovi lukitsematta.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1433377516774.html
Epätodennäköiseltä ainakin sillä tavalla, että jos pelkkä murtokeikka uppo-outoon taloon on mielessä, aika moni mieskolmikko menisi omakotitaloalueella sellaiseen kämppään jossa ei ole ketään kotona, eikä ottaisi käytetyn läppärin ja muutamien korujen takia riskiä makkarin verhoja repivän ja apua huutavan naisen kanssa. Varsinkin kun tuo nyt ei talona näyttänyt kultakaivokselta josta löytyy sen verran miljoonia että riski kannattaa ottaa, mutta silti on reissuun lähdetty jeesusteipin ja kommandopipojen kanssa nimenomaan sillä idealla että joku on kotona. Naisen raivoisan taistelun ja avunhuutojen aikana perheen 13-vuotias ja tämän kaveri nukkuvat uutisoinnin mukaan omakotitalon yläkerrassa.

Mua vitutti niin paljon kun luin tuon jutun facebookista muutamia päiviä sitten. Ja mua vitutti nimenomaan tuo kirjoittaja. Mikä vitun aivovaiva pitää olla, että antaa pojan liikkua julkisesti prinsessamekossa? Voidaan ajatella että siinä ei ole mitään väärää ja niin mäkin ajattelen tuon ikäisen kohdalla, mutta kun se lapsi vanhenee, sen kaverit vanhenee ja jossain kohtaa ne alkaa tiedostaa niitä sulupuolirooleja vaikka pojan vanhemmat miten yrittäisivät uida vastavirtaan. Sitä tullaan kouluiässä kiusaamaan aivan saatanasti jos ei meno muutu ennen sitä. Ja vaikka muuttuisikin niin joku kuitenkin muistaa että Ernopetteri muuten leikki pienenä prinsessaa, vittu mikä homo. Maailma ei muutu sillä että joku vatipää antaa lapsensa liikkua minkä näköisenä tykkää. Toi on taas noita perkeleen suvaitsevaisten juttuja kun kaikkea pitäisi suvaita ja ihan väen väkisin kerjätään tilanteita että pääsisi tuntemaan itsensä oman suvaitsevaisuutensa kautta paremmaksi ihmiseksi. Kaikki nyt ei ole suvaitsevaisia ja sillä siisti, eikä maailmasta sellaista tule, niin miksi pitää väkisin "kaivaa verta nenästään"?
Olisihan siinä voinut perustella lapselle, ettei mennä naamiaisvaatteissa ulos. Niin varmaan olisin itse tehnyt. Siten olisi välttänyt ongelmatilanteet ulkomaailmassa ilman mainintaa siitä, että "tyttöjen jutuissa" on jotain lähtökohtaisesti sopimatonta.

Sitä tullaan kouluiässä kiusaamaan aivan saatanasti jos ei meno muutu ennen sitä. Ja vaikka muuttuisikin niin joku kuitenkin muistaa että Ernopetteri muuten leikki pienenä prinsessaa, vittu mikä homo.

Heeh, sanotko omille toukillesi, että jos skolessa on homoja, niin turpaan vaan? ;)

Nimim. Sivusta seurannut keskustelua, joka alkoi lainilla: "Homoilla ei ole oikeutta elää!" Keskustelu/väittely oli varsin kiintoisa ja intohimoinen.

Millä tapaa epätodennäköiseltä? Olivat kai tulleet alakerrasta jossa oli ovi lukitsematta.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1433377516774.html

Ihan kaikin mahdollisin tavoin..

Kolme äijää ottaa JÄRKYTTÄVÄN riskin viedäkseen parilla satasella kamaa aamulla, äijä "sattumalta" tulee duunista pari tuntia myöhemmin (näitkö sitä äijää, oikeesti), ja kuten tuossa ya-ya sanoo - hirvee ähellys asentaa muijaa sänkyyn kolmen äijän voimin kun teinit goijaa yläkerrassa...ovikin sattui olemaan just auki...oliko muija Auer?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom