Tähän jäi koukkuun, niin pitää lukea kokonaan..
Joo niin jäi! Mua vaan aina ottaa päähän, kun noi tarinaniskijät ei innostuttuaan ja lukijoita saatuaan malta olla päivittämättä ihan koko ajan. Silloin se tarina pilaantuu näillä:
12:20 Veljeni vaimo tiputti kännynsä vessanpönttöön, ja tästä seuranneesta hässäkästä johtuen jouduin lukemaan vaimoni kännykän. Sain tietää että hän pettää.
12:21 Soitin pari puhelua ja hankin yksityisetsivän, avioerojuristin, uuden siivojaan ja tilasin perhepitsan. Lisäksi selasin läpi vaimon nettihistorian ja virkkasin kaksi metriä hyllynreunuspitsiä. Päivitystahti saattaa nyt vähän hidastua, mutta pysykää kanavalla. Olen aivan rikki, maailmani romahtaa.
12:25 Vaimoni on vessassa, ja olen oven läpi kuullut lähetysnappulaa painettavan kahdeksan kertaa. Kuulen saapuvat viestit selkeästi, koska kännykkä on pyykkikoneen päällä. Aiemmin en ole tietenkään kuullut mitään.
12:26 Vaimo ja käly ovat matkalla tyttöjenviikonlopulle, etsivä varjostaa. Etsivällä on kaikki James Bondista tutut vipstaakit, joten tiedämme koko ajan mitä tapahtuu kellekin hahmolle ja seuraamme livestriimiä. Soitin pankkiin ja jäädytin yhteisen tilin, juoksin maratonin ja katsoin kaikki TSH-elokuvat. Älkää unohtako lukea suurta paljastusviestiäni maanantaina.
12:29 Vaimo ja käly menivät ravintolaan syömään, yksityisetsivä varjostaa. Kälyni tekstasi minulle sillä kännykällä joka tippui veskipönttöön. Keksin epäloogisuuksille jonkun selityksen myöhemmin.
12:31 Vaimo ja käly söivät ja ajavat hotelille. Etsivä seuraa kymmenen korttelin päästä ja lähettää livekuvaa. Asensin asuntoomme murtohälyttimet ja valvontakameroita ja kokosin Ikean kirjahyllyn.
12:32 Vaimoni ja käly astuivat Starbucksiin ja jonottavat kahvia. Maailmani on romahtamassa. Muistakaa lähettää yksityisviestejä joista saan paljon tukea.
12:33 Vaimoni ja käly joivat kahvinsa ja siirtyivät autoille. He keskustelevat autossa kiivaasti. Molemmat puhuvat puhelimessa ja joogaavat.
12:35 Samassa tyhjästä ilmestynyt tuntematon mies meni takapenkille ja he ajoivat jo seuraavaan kohtaukseen. Soitin lakimiehelleni ja neuvottelin koiramme huoltajuudesta. Kaveri soitti ja pyysi katsomaan jalkapalloa, mutta sanoin etten ehdi, koska minun pitää ehtiä hauduttaa karjalanpaisti ennen seuraavaa päivitystä. Muistakaa seurata tiliäni.
Pientä malttia niin sais paljon paremman juonen. Ymmärrän että tietty pitää takoa kun rauta on kuuma ja paljon ihmisiä seuraamassa, mutta silti. Tosta oli aikoinaan naisversio ihan suomenkielisillä palstoilla, se oli paljon kylmähermosempi päivittäjä.