Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

tuossa on kokeiltu piikkimattoa, jenkkisarjoista tuttua motitustaktiikkaa ja vaikka mitä, ja kuorma-auto vain jatkaa eteen päin. Pitäisikö vain odotella ja antaa bensan loppua?

Heh. No jos verrataan tuohon alkuperäiseen tapaukseen, niin vissiin rekan/kuorma-auton takarengasta ammuttaessa riski osua takapenkkiläiseen on varsin pieni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pyörät rekisteriin ja katsastus joka vuosi. Näin ollen voidaan tietää, että pyörissä on nopeusmittari.

Sen jälkeen voidaan lisätä pari muutakin lain pykälää:
-kävelijöille kypäräpakko
-kävely humalassa kielletty
-pyörällä keuliminen rinnastetaan rangaistuksena moottoripyörään
-myös yksipyöräisellä keulimisesta tulee rangaistavaa

Siis ihan oikeastiko te olette sitä mieltä, että tämä takapenkkiläinen "sai mitä tilasi"? Ei kai nyt voida olettaa, että varastetussa autossa olevat ovat kaikki "valintansa tehneet" ja täten voidaan asettaa heidät suureen riskiin saada luodista?

Minkähän takia tätä minulta kysytään? Miten minun tekstistäni tällainen tulkinta on saatu tehtyä?

Minä olen:
- kysynyt, miksi nimenomaan takapenkkiläiseen tullut osuma on merkki ammattitaidon puutteesta
- kysynyt, voisiko tilanteessa ylipäätään käyttää asetta

Vastaan itse, ettei tule taas väärinymmärryksiä.

Uutisen mukaan poliisi yritti ampua takarenkaaseen (vaikka osuma eturenkaaseen olisi luultavasti tehokkaampi). Menee spekulaatioksi, mutta voi johtua siitä, että katsoi sen olevan turvallisempaa autossa olijoille; voi jopa olla että ei tiennyt että takana oli ihmisiä. Ei väliä, sillä:

Lukemani perusteella tilanteessa ei olisi saanut käyttää ampuma -asetta. Voi tietysti olla, että en tiedä kaikkea tilanteesta, mutta lukemani perusteella näin.

En ymmärrä porua tästä fillarihommasta? Miksi autoilla sitten pitää olla rajoitukset? Fillarilla kolaroidaan yhtä helposti. Tosin niiden kanssa yleensä vain veivaillaan karkuun.

Hyvä keppihän tuo nopeusrajoitus on. Poliisi voi helpommin puuttua tilanteeseen seuraavan kerran, kun joku trikoomies tulee harrastamaan huippu-urheiluaan yleisen liikenteen joukkoon. Ja onhan niillekin taas yksi loistava syy, minkä takia pitää olla autotiellä kolme rinnan vatkaamassa. Koska pyörätiellä nyt rajoitus sekä harmittavia pieniä kiviä. Menee 2mm rengas mutkalle ja housuista ratkeaa peppusauma :D

Ehdottomasti lisää sääntöjä kehiin! Poliisitkin saa tekemistä niin ei ole tylsää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rosmoja ampuvat poliisit pitäs palkita eikä käsitellä kuin rikollisia. Kyllä rikolliset on saatava poliisin kuriin vaikka kyseenalaisin keinoin ja työpaikan menettämistä pelkäämättä.

Periaatteessa näin, mutta mihin vedetään raja?

Jos olisin poliisi niin minulle riittäisi kyllä karkuun yrittäminen siihen että alkaisin lähettämään lyijyä niskaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom