Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itse asiassa eräs kaverini maalasi joskus penskana niiden suomenpystykorvan siniseksi semmosella nautaeläimille tarkoitetulla haavasuihkeella.
Tuli ihan hirvee haloo.
No se sentäs on varmaan suunniteltu eläimille harmittomaks. Ties mitä Bilteman spray maalia tungettu tohon siiliin.

No se sentäs on varmaan suunniteltu eläimille harmittomaks. Ties mitä Bilteman spray maalia tungettu tohon siiliin.

Poroihin tuota heijastavaa sprayta on kokeiltu. Poroille tarkoitetun heijastinsprayn tehtävänä estää liikenneonnettomuuksia | Yle Uutiset | yle.fi

poro%2Cheijastinspray.jpg

Mutta joo, älkää maalatko niitä siilejä.

No en keksi muutakaan selitystä. Tuo tuli ekana mieleen kun mietin miten paljon noita raatoja tulee vastaan. Minkä luulet itse syyksi?

Meidän ukko maalasi aikoinaan pieniä merkkejä takapihan siileihin. Yritti sillä tavalla seurata kuinka monta eri siiliä pihassa kävi. Mutta kahdeksan eri siilin jälkeen lopetti merkkailun.:)

Kyseisellä salivauvalla ei varmasti ole mitään hätää, mutta silti, tuossa blogissa on vähän väärä näkökulma. Ne lastensuojelutädit eivät tule sen takia että äiti käy salilla, vaan sen takia, että äidistä on tehty (aiheeton) lastensuojeluilmoitus. Blogissaan äiti on sitä mieltä, että eivät tulisi jos äiti harrastaisi salin sijaan sukan kudontaa. Kyllä ne tulisivat, jos sukankutojasta olisi tehty lastensuojeluilmoitus, jonka mukaan lapsen hoito laiminlyödään äidin innokkaan kudontaharrastuksen vuoksi, jo lain mukaan on velvollisuus selvittää asiaa. Mitäänhän tuosta ei varmasti seuraa, mutta kun ilmoitus on tehty, niin tarkistavat. Kuten viiveestäkin huomaa, tuskin suojelutäditkään pitävät ongelmaa kovin vakavastiotettavana, kun on puoli vuotta joutanut odottelemaan kiireisempien tapausten tieltä.

Ylipäätään näissä on monesti se näkökulma, että se on viranomaisten vika, jos reagoivat millään lailla lastensuojeluilmoituksiin. Niin joo, paitsi silloin kun niissä on jotain perää, jolloin on viranomaisten vika, jos eivät ole reagoineet nimettömään ilmoitukseen. Tarkisteluahan tuo on. Sitä tietysti voi pohtia, mikä on ollut sen perättömän ilmiantajan motiivi ilmoitella asiasta. Mutta sinällään kyllähän lapsen hoidon ja valvonnan voi laiminlyödä salilla ihan siinä missä kotonakin, joten sinällään on hölmöä suuttua tarkistuksesta siksi, että sali on äidille terveempi ajanvietepaikka kuin sohva.

Edelleen toistan, että mulla ei ole mitään syytä olettaa etteikö kyseisellä vauvalla ois kaikki asiat erinomaisen hyvin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyseisellä salivauvalla ei varmasti ole mitään hätää, mutta silti, tuossa blogissa on vähän väärä näkökulma. Ne lastensuojelutädit eivät tule sen takia että äiti käy salilla, vaan sen takia, että äidistä on tehty (aiheeton) lastensuojeluilmoitus. Blogissaan äiti on sitä mieltä, että eivät tulisi jos äiti harrastaisi salin sijaan sukan kudontaa. Kyllä ne tulisivat, jos sukankutojasta olisi tehty lastensuojeluilmoitus, jonka mukaan lapsen hoito laiminlyödään äidin innokkaan kudontaharrastuksen vuoksi, jo lain mukaan on velvollisuus selvittää asiaa. Mitäänhän tuosta ei varmasti seuraa, mutta kun ilmoitus on tehty, niin tarkistavat. Kuten viiveestäkin huomaa, tuskin suojelutäditkään pitävät ongelmaa kovin vakavastiotettavana, kun on puoli vuotta joutanut odottelemaan kiireisempien tapausten tieltä.

Ylipäätään näissä on monesti se näkökulma, että se on viranomaisten vika, jos reagoivat millään lailla lastensuojeluilmoituksiin. Niin joo, paitsi silloin kun niissä on jotain perää, jolloin on viranomaisten vika, jos eivät ole reagoineet nimettömään ilmoitukseen. Tarkisteluahan tuo on. Sitä tietysti voi pohtia, mikä on ollut sen perättömän ilmiantajan motiivi ilmoitella asiasta. Mutta sinällään kyllähän lapsen hoidon ja valvonnan voi laiminlyödä salilla ihan siinä missä kotonakin, joten sinällään on hölmöä suuttua tarkistuksesta siksi, että sali on äidille terveempi ajanvietepaikka kuin sohva.

Edelleen toistan, että mulla ei ole mitään syytä olettaa etteikö kyseisellä vauvalla ois kaikki asiat erinomaisen hyvin.

Joo. Jos aikoo ottaa sen linjan, että tuo olisi suoraan viranomaisten vika, niin silloin relevanttia olisi pohtia ennemmin ko. viranomaisten toimintamallin muuttamista. Tässä nimenomaisessa tapauksessa se tarkoittaisi sitä, että viranomaisilla olisi voimakkaampi suodatin päällä näiden ilmoitusten kanssa ja siinä saattaisi toki myös oikeasti tärkeät tapaukset jäädä huomioimatta. Pari eri dokumenttia nähtyäni olen tullut siihen lopputulokseen, että tuota huostaanottamistoimintaa sekä "huostaanottobisnestä" tulisi tutkia kovalla kädellä. Vanhemmilla tulisi olla paremmat oikeudet puolustautua tilanteissa, joissa perusteettomat ilmiannot tai muut kyseenalaiset tapahtumat johtavat huostaanottoon.

Jos mietitään tätä fitness-äidin tapausta, niin kyllähän sen kaikki tiesivät heti kättelyssä, että millainen ihminen tuon ilmoituksen on tehnyt. Lihava ja katkera suomalainen nainen.

Kyseisellä salivauvalla ei varmasti ole mitään hätää, mutta silti, tuossa blogissa on vähän väärä näkökulma. Ne lastensuojelutädit eivät tule sen takia että äiti käy salilla, vaan sen takia, että äidistä on tehty (aiheeton) lastensuojeluilmoitus. Blogissaan äiti on sitä mieltä, että eivät tulisi jos äiti harrastaisi salin sijaan sukan kudontaa. Kyllä ne tulisivat, jos sukankutojasta olisi tehty lastensuojeluilmoitus
Eikös tämäkin ole vähän kirjoittajan aliarvioimista? Mä osasin ainakin lukea ilman apua rivien välistä, että siinä tarkoitettiin juuri sitä, että kukaan ei olisi edes tehnyt sitä ilmoitusta, jos harrastuksena olisi sukan kudonta ja siitähän seuraa että ne tädit ei silloin tule kylään. Vaikea edes kuvitella kenenkään tehneen tilanteesta kuvaamasi kaltaista johtopäätöstä, että tädit tulisivat saliharrastuksen takia.

Eikös tämäkin ole vähän kirjoittajan aliarvioimista? Mä osasin ainakin lukea ilman apua rivien välistä, että siinä tarkoitettiin juuri sitä, että kukaan ei olisi edes tehnyt sitä ilmoitusta, jos harrastuksena olisi sukan kudonta ja siitähän seuraa että ne tädit ei silloin tule kylään. Vaikea edes kuvitella kenenkään tehneen tilanteesta kuvaamasi kaltaista johtopäätöstä, että tädit tulisivat saliharrastuksen takia.
No toihan taas edellyttäis, ettei niitä perättömiä ilmoituksia tehtäis muuta kuin treenaavista äideistä. Vastaavasti taas esimerkiksi olen lukenut ruokabloggarista, josta tehtiin nimetön ilmoitus, kun lapsi on heitteillä ja äiti netissä kaiket päivät. Samaten tiedän lastensuojeluilmoituksen, joka tehtiin sillä perusteella, että muusikkoäiti harjoittelee kotona, eikä lapsi todennäköisesti saa nukkua päiväunia sen takia. Jos joku yksittäinen ihminen tekee nimettömän ilmoituksen toistaiseksi tuntemattomasta syystä, mun mielestä tekee vain itselleen hallaa, jos sen perusteella olettaa jonkun suuren kasvottoman massan suhtautuvan kielteisesti omaan harrastukseen.

"Kanssakilpailijoistani en pysty sanomaan mitään, mutta itse syön joka päivä tavallista perusruokaa, toki normaalia enemmän, ja tietysti vielä sallittuja lisäravinteita. Kirjoitan joka vuosi nimeni kansainvälisen liiton paperiin, jossa sitoudun pysymään sallittujen aineiden parissa. Jos sen jälkeen jäisi kiinni, niin taloudelliset sanktiot olisivat huomattavat, hän kuittaa." Paistoi silmään tämä.

"Kanssakilpailijoistani en pysty sanomaan mitään, mutta itse syön joka päivä tavallista perusruokaa, toki normaalia enemmän, ja tietysti vielä sallittuja lisäravinteita. Kirjoitan joka vuosi nimeni kansainvälisen liiton paperiin, jossa sitoudun pysymään sallittujen aineiden parissa. Jos sen jälkeen jäisi kiinni, niin taloudelliset sanktiot olisivat huomattavat, hän kuittaa." Paistoi silmään tämä.

Yllättäen.

Yllättäen.

Kuinka moni ihan oikeasti uskoo, että tuollaiseen kuntoon voi pelkillä palkkareilla, yöprotskuilla ja kaurapuuroilla päästä?

EDIT: Ja en kysy tätä mitenkään vittuilu- tai viisastelumielessä, vaan yleisesti; kuinka paljon sellaisia on, jotka ko. juttuun uskoo?

Kovat sanktiot

Jari Mentulan kokoiselta mieheltä ei voi olla kysymättä, millä keinoilla kroppa on rakennettu. Härkämäinen hymy suupielessä paljastaa, että kysymys on odotettu. Se on esitetty ennenkin.

- Kanssakilpailijoistani en pysty sanomaan mitään, mutta itse syön joka päivä tavallista perusruokaa, toki normaalia enemmän, ja tietysti vielä sallittuja lisäravinteita. Kirjoitan joka vuosi nimeni kansainvälisen liiton paperiin, jossa sitoudun pysymään sallittujen aineiden parissa. Jos sen jälkeen jäisi kiinni, niin taloudelliset sanktiot olisivat huomattavat, hän kuittaa.

- Usko tai älä, mutta päivä lähtee yleensä käyntiin kaurapuurolla, hän naurahtaa.

Oon lukenut jostain että Jarikin olisi sortunut ties mihin aineisiin, mutta tässähän se totuus tulikin ilmi! Jari on hieno mies ja vielä lisäksi rehellinen niin itselleen kuin Suomen kansalle. Tsemppiä Jarille reeneihin olkoon kaurapuuro kanssasi.

Kuinka moni ihan oikeasti uskoo, että tuollaiseen kuntoon voi pelkillä palkkareilla, yöprotskuilla ja kaurapuuroilla päästä?

EDIT: Ja en kysy tätä mitenkään vittuilu- tai viisastelumielessä, vaan yleisesti; kuinka paljon sellaisia on, jotka ko. juttuun uskoo?

Mutta mieti mikä potenttiaali miehessä on! Kun noin isoon kuntoon pääsee natuna niin ois aika kova äijä kun vetäs pienet kuurit päälle. :D

Mutta mieti mikä potenttiaali miehessä on! Kun noin isoon kuntoon pääsee natuna niin ois aika kova äijä kun vetäs pienet kuurit päälle. :D

Sanos muuta. Jos tuohon nykyiseen valioon ottaisi vielä hera isolaatin ja kreatiinin niin oltaisiin jo todella pitkällä. Mömmöukkoja löytyy joka nurkalta, mutta harva on natuna noin iso mitä Mentula, itsekkään en tuota kokoluokkaa ole vaikka välillä vedän kuuriluontoisena kreatiinia + isolaattia.

Se on hauska seurata kuinka tuulipukukansa spekuloi roinauksesta sitä sun tätä kun samaan aikaan kehonrakennuspiireissä se on niin itsestään selvyys, että siitä ei tehdä mitään juttua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom