Nyt on kyllä pakko sanoa että kerrankin oikeus on toteutunut Jes!]
Tuollaisesta teosta ei mikään tuomio tai teko ole tarpeeksi kova rangaistus. 10v ikuista kidutusta ja perseen repivää raiskausta ehkä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on kyllä pakko sanoa että kerrankin oikeus on toteutunut Jes!]
Tuollaisesta teosta ei mikään tuomio tai teko ole tarpeeksi kova rangaistus. 10v ikuista kidutusta ja perseen repivää raiskausta ehkä.
Joo 10v kun tuota äijää kidutetaan tuolla tavalla, niin tulee varmasti kiva mies vankilasta ihmisten sekaan...
Eikös se vika oo sillon meiän vässyköissä kriminaaleissa, jotka ei vankilassa ymmärrä järjestää tällaista oikeudenmukaista rangaistuksenjakorinkiä joka tuolla on? Ymmärtääkseni tuollakaan ei viranomaiset osallistuneet näihin kostoraiskauksiin.Sä varmaan et tajunnut ettei toi tapahtunut esim. Suomessa jossa kyseisestä rikoksesta todennäköisesti selviäisi muutamalla hassulla vuodella täyshoitolaitoksessa ja sen jälkeen olisi vapaa mies. Toi on vankilassa tasan siihen asti että se joko raiskataan kuoliaaksi (toivottavasti), tai se pääsee käsiksi johonkin terävään itse (toivottavasti ei).
Vamoos, Brazil!
Haaveilu ei ole rikos, ainakaan vielä.Kostoraiskauksista ja kidutuksesta haaveilevien vapaaehtoisten pitäs ilmoittautua valtion tätä varten perustamaan laitokseen Psykiatrinen vankisairaala ? Wikipedia
Mun mielestä tossa ei oo nyt välttämättä tehty mitään käsittämättömän brutaalia tai sadistista tolle siilille. Pääasia on varmaan se ettei otus jää pyörän tai auton alle epähuomiossa. Ikävänä haittapuolena on tosiaan petojen silmätikuksi joutuminen, mutta onneksi piikeistä on kuitenkin vähän suojaa. Maalin terveyshaitoista mulla ei ole tietoa, mutta en lähde tuomitsemaan: onhan maalaaja saattanut ihan tarkoituksella käyttää jotain mahdollisimman myrkytöntä ainetta.Siilistä tehtiin helppo saalis - "Todella typerää toimintaa" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Vittu miten uskomatonta. Tässä ei voi olla asialla kukaan muu, kuin jonkun lähiölärvän kusipää kakara. Eikö ihmisillä oo nykyään mitään häpyä, tollasille tyypeille on olemassa vain yksi osoite.
No miten ois sellanen vaihtoehto, että jättäis kokonaan maalaamatta ja purkais pahaa oloaan vaikka menemällä kotiin runkkaamaan?Mun mielestä tossa ei oo nyt välttämättä tehty mitään käsittämättömän brutaalia tai sadistista tolle siilille. Pääasia on varmaan se ettei otus jää pyörän tai auton alle epähuomiossa. Ikävänä haittapuolena on tosiaan petojen silmätikuksi joutuminen, mutta onneksi piikeistä on kuitenkin vähän suojaa. Maalin terveyshaitoista mulla ei ole tietoa, mutta en lähde tuomitsemaan: onhan maalaaja saattanut ihan tarkoituksella käyttää jotain mahdollisimman myrkytöntä ainetta.
Nyt on kyllä pakko sanoa että kerrankin oikeus on toteutunut Jes!
En tiedä pahan tai hyvän olon purkamisesta, mutta tarkoitusperät on varmaankin ollut ihan hyvät, keinot vaan vähän omaperäiset ja ehkä joidenkin mielestä kyseenalaiset.No miten ois sellanen vaihtoehto, että jättäis kokonaan maalaamatta ja purkais pahaa oloaan vaikka menemällä kotiin runkkaamaan?
Mitkä vitun tarkoitusperät? Oliko tää nyt huono trolli vai oletko ihan tosissas?En tiedä pahan tai hyvän olon purkamisesta, mutta tarkoitusperät on varmaankin ollut ihan hyvät, keinot vaan vähän omaperäiset ja ehkä joidenkin mielestä kyseenalaiset.
Onnettomuuksien välttäminen tietysti. Mikäs muu? Onhan siilejä ennenkin värjäilty. Noitahan jää jatkuvasti kaikenlaisten kulkuvälineiden alle, kun ovat niin hitaita kulkemaan. Värjätyt siilit näkyvät paremmin liikenteessä.Mitkä vitun tarkoitusperät? Oliko tää nyt huono trolli vai oletko ihan tosissas?