Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itseasissa on, uusi lastensairaala tarvitsee vielä rahaa ja sitä on lykätty jo vähintään 10 vuotta. Täys paska se nykyinen stadissa.

Joo toi on kyllä käsittämätöntä. Mutta omassa arvomaailmassa mm. tämä lastensairaala on niin tärkeä asia, että sen rahoitus pitäisi tulla suoraan verorahoista eikä olla millään tavalla lahjoitusten varassa. Tietysti jos valtiomme päättäjät "suuressa viisaudessaan" ajattelevat että se ei ole niin tärkeä niin sitten muulla tavoin. Ja oon kyllä tonne lahjoituksen itekin tehny.

En aiemmin tällaisia kohteita ajatellut, että korjattakoon sen verran että kannatan toki lasten ja esim. sairaanhoidon tukemista. Kieltämättä typerältä kuulostaa toi aiempi kommenttini.

Joo toi on kyllä käsittämätöntä. Mutta omassa arvomaailmassa mm. tämä lastensairaala on niin tärkeä asia, että sen rahoitus pitäisi tulla suoraan verorahoista eikä olla millään tavalla lahjoitusten varassa. Tietysti jos valtiomme päättäjät "suuressa viisaudessaan" ajattelevat että se ei ole niin tärkeä niin sitten muulla tavoin. Ja oon kyllä tonne lahjoituksen itekin tehny.

En aiemmin tällaisia kohteita ajatellut, että korjattakoon sen verran että kannatan toki lasten ja esim. sairaanhoidon tukemista. Kieltämättä typerältä kuulostaa toi aiempi kommenttini.

Tärkeä asiahan se on mutta tärkeämpää on ollut kreikan sotkut ja muut hässäkät keskieuroopassa sinne ne rahat on menneet, ylijääneet on sitten kevan pomoilla ja kataisen saunakavereilla.

Joten jos niistä lahjoituksista puhutaan niin kyllä se on että lapset vs eläimet.

Tosin antaahan ihmiset niistä ylimääräisistään kaikenlaisille maallikkosaarnaajillekkin rahaa joten on sitä vikaa joka puolella. Prioriteetit suomessa on nyt mitä on, eipähän niitä muutettua saa kun ihmiset äänestää samat tyypit vuodesta toiseen eduskuntaan, ku ne on ennenkin äänestetty.

Onneksi Helsinki on antamassa paperittomille lapsille ja äideille (=romaanit yms) terveydenhuollon palvelut ilmaiseksi. Kivasti kompensoi tuota suomalaisten lapsien hoitovajetta :)

Joo onhan se naurettavaa että valtio ei laita tuota samantien pystyyn. Ja onhan ihmiset aikalailla perseestä mutta mä halua kuitenkin uskoa että pienet lapset ovat viattomia.

Itse asiasta: ymmärrän kumpaakin puolta - sairaat lapset pitää hoitaa oli papereita tahi ei, mutta toisaalta ajatus Helsingistä euroopan free clinicinä ei hirveästi houkuta.

Käsittääkseni sairaaloilla on hoitovelvollisuus jo nykyään kiireellisissä tapauksissa riippumatta papereista, iästä tai sukupuolesta.

Itse asiasta: ymmärrän kumpaakin puolta - sairaat lapset pitää hoitaa oli papereita tahi ei, mutta toisaalta ajatus Helsingistä euroopan free clinicinä ei hirveästi houkuta.

Rajalla käännyttäminen on ainoa oikea ratkaisu. Silloin ne lapset ei pyöri täällä kaduilla ja nuku autoissa pakkasilla. Muutenkin Romania ja Bulgaria pitäisi alistaa EU:n suoraan käskyvaltaan. Paikalle saksalaisia ja pohjoismaalaisia poliiseja ja muuta osaamista koko roskan siivoamiseksi. Siinä saisi yrityksetkin diilejä kun nuo maat modernisoitaisiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rajalla käännyttäminen on ainoa oikea ratkaisu. Silloin ne lapset ei pyöri täällä kaduilla ja nuku autoissa pakkasilla. Muutenkin Romania ja Bulgaria pitäisi alistaa EU:n suoraan käskyvaltaan. Paikalle saksalaisia ja pohjoismaalaisia poliiseja ja muuta osaamista koko roskan siivoamiseksi. Siinä saisi yrityksetkin diilejä kun nuo maat modernisoitaisiin.

Mieluiten ottaisin venäläisiä OMONeja vuokratyövoimaksi, jälki on hyvää eikä varmasti maksa paljoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom