Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
eläintensuojeluun... :face: Ihmisiä kärsii ympärimaailman ni eläimiin?

Kyl tuo olis niin mielenkiintoinen tilanne... tykkäisin rakennella taloja ja remontoida niitä työkseni vailla painetta veloista. Ny ei kestä pää velkaa ainakaan kun on pienet tulot. Toki sitä tekis muutakin mutta lähtis homma lapasesta jos työ ei rytmittäis elämää. Hauskaa kerkee pitämään vapaalla sopivasti.

vähän 50/50 jos aatellaan jotain uhanalaisia lajeja mm. pandoja, kameleita, joitakin tiikereitä mm. kiinantiikeri niin jos mulle 20 milliä rapsahtais tilille nii tottakai mulla eläintensuojeluun sijoittaisin myös risoo oikeesti kun hienoja eläimiä hävitetään maailmalta vaikka onhan eläimet hienoja oli mikä tahansa kyseessä. Mutta kyllä todennäköisesti menis myös ihmisten hyväntekeväisyyteen rahaa. Vissiin myös tarjoisin kavereille juomia ja maksaisin lähimmäisten sukulaisten laskut pois jne... en mä ees osais elää leveetä elämää ehkä 4 millii riittää mulle :D

RIP. Mitähän käy tuleville F&F leffoille nyt :o Aika ironista että kuoli autokolarissa..

Toivattavasti se paska leffasarja päättyy, vaikka tuskin näin tulee käymään. Dollarinkuvat silmissä ei niitä kiinnosta yhden näyttelijän poismeno paskan vertaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nehän vois palkkaa Liam McIntyren siihen uudeksi näyttelijäksi. Vähän samaa näköä ja heppuhan on tunnettu mm. Spartacuksesta, kun korvasi kuolleen näyttelijän ja pilasi koko sarjan. Olen katkera vieläkin..

Tosin f&f on jo valmiiksi paskaa, niin ei se siitä enää huonompaa voi saada.. Vai voiko?
Ensimmäinen oli ihan ok leffa sen jälkeen taso laskenut.

Tämä kuva kuohuttaa - voiko tämä nainen olla muka juuri synnyttänyt? | Nainen | Iltalehti.fi
"Eriksen on saanut vihat niskaansa provosoivasta kuvastaan ja siitä, että hän luo paineita naisille."

Provosoivasta kuvasta? Vittu että ihmiset osaa olla tyhmiä. Jos joku ei syönyt itseään hipoksi raskausaikana ja sattunut vielä iho palautumaan hyvin niin sehän on ihan hirveetä provoomista. Samalla aikaa tuhat muuta naista postaa raskaudenjälkeisiä ei-niin-hehkeitä kuvia niin sehän on ihan OK. Sehän on hyväksyttävää vaan silloin, jos et näytä hyvältä.

Tämä kuva kuohuttaa - voiko tämä nainen olla muka juuri synnyttänyt? | Nainen | Iltalehti.fi
"Eriksen on saanut vihat niskaansa provosoivasta kuvastaan ja siitä, että hän luo paineita naisille."

Provosoivasta kuvasta? Vittu että ihmiset osaa olla tyhmiä. Jos joku ei syönyt itseään hipoksi raskausaikana ja sattunut vielä iho palautumaan hyvin niin sehän on ihan hirveetä provoomista. Samalla aikaa tuhat muuta naista postaa raskaudenjälkeisiä ei-niin-hehkeitä kuvia niin sehän on ihan OK. Sehän on hyväksyttävää vaan silloin, jos et näytä hyvältä.

Kaikki mitä osaan ottaa kantaa uutiseen: panisin.

edit.

Jos mun pitäis antaa vaikka 10 M€ hyväntekeväisyyteen niin jako olisi:

- Uhanalaiset eläimet: 10 M€
- Ihmiset 0 €

Eläimet on hienoja ja viattomia, ihmiset lähinnä perseestä.

- Ihmiset 0 €

Mitä helvettiä ne eläimet niillä rahoilla tekee? Ihmiset niissäkin joutuu olemaan välikäsinä? Toki siat varmaan käteistä söisi hymyssä suin :D

Jos mun ois pakko laittaa hyväntekeväisyyteen, jakaisin ne ilomielin Greenpeacelle, WWF:lle, mutta molempien järjestöjen edessä lukisi vitun isolla ANTI-. 10 M€ riittäisi hyvin joksikin aikaa useammankin arktisella alueella toimivan öljynporauslautan ympärillä pyörivään aseistettuun kumiveneeseen, jonka päällä lukisi "Shell Patrol".

Luoja nää lehdet ovat suolesta, toi täysin sama timmi-mamma keskustelu käytiin joskus kuukausi sitten:wall:

Kaikki mitä osaan ottaa kantaa uutiseen: panisin.

edit.

- Ihmiset 0 €

Se olisikin hienoa kun viet lapsiasi vaikka jonnekkin sairaalaan ja siellä sanotaan et sori ei oo hoitolaitteita kun lahjoitukset menee kälviän siilille ja hervannan rotille ni ei voi auttaa, eikä sen väliä kun eläimet on viattomia ja ihmiset perseestä.

Se olisikin hienoa kun viet lapsiasi vaikka jonnekkin sairaalaan ja siellä sanotaan et sori ei oo hoitolaitteita kun lahjoitukset menee kälviän siilille ja hervannan rotille ni ei voi auttaa, eikä sen väliä kun eläimet on viattomia ja ihmiset perseestä.

Arvostan huolenpitoasi, mutta no worries, ei ole lasten hoidon saaminen lahjoitusten varassa.

Arvostan huolenpitoasi, mutta no worries, ei ole lasten hoidon saaminen lahjoitusten varassa.

Itseasissa on, uusi lastensairaala tarvitsee vielä rahaa ja sitä on lykätty jo vähintään 10 vuotta. Täys paska se nykyinen stadissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom