Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Iltasanomien mukaan Madonnalla menee 6800 euroa kk. tuohon veteen.
Ja samalla kerrotaan että yksi pullo vettä maksaa 3,5 euroa. Saa juoda aika monta pulloa päivässä että saan menemään tollasen summan siihen....:rolleyes:

Madde myös kylpee siinä vedessä. Ainakin viimeksi.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1475394

"...ja olipa Rambo-elokuvien tähti kerran piikittänyt Dickinsoniakin.

- Hän piikitti minua, kun nukuin. Kun heräsin, käteni oli aivan turvonnut, paksu kuin Kippari-Kallella! Hän käytti luultavasti steroideja ja testosteronia, mitä niitä aineita onkaan, Dickinson laukoi ohjelmassa."

Ilmeisen kovia aineita ollut Stallonella käytössä, kun ihan kipparikallen lihakset tullut :D

Iltasanomien mukaan Madonnalla menee 6800 euroa kk. tuohon veteen.
Ja samalla kerrotaan että yksi pullo vettä maksaa 3,5 euroa. Saa juoda aika monta pulloa päivässä että saan menemään tollasen summan siihen....:rolleyes:

:dance: Uskomatonta. Molotetaan jotaki ihme kabbalah-litaniaa turbaani päässä tavallisten kraanavesipullojen äärellä ja pässit maksaa sen jälkeen siitä sikamaisia hintoja. Kuinka tyhmä voi ihminen olla?:david:

Repes! Olis vielä ollut pappi tai piispa eikä vaan suntio...

Niin sit meuhkataan tietysti. Tommosilta pitää repii munat pois pinsetillä pieni pala kerrallaan. Syöttää ne palat kultakaloille äijän katsellessa vieressä. sit lähetetään se raketilla manalaan missä mädäntyneet rumat mummot panee sitä dildolla perseeseen maailman loppuun asti. Ja kaikki muut maailman suntiot kans mukaan, todennäkösesti ne on ihan samanlaisia kaikki. Tai sit hoitoon vaan taas, äh ihan sama mulle oikeesti :D

*Repesin*:D:worship:

Onneksi mulla ei oo mitään hajua ketä nää urpot on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom