Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aluksi aattelin tuon uutisen kertovan hieman alipainoisista naisista, jotka treenaavat (fitnessiäköhän), mutta tiedäppä huolehtiiko ne semmoset juuri painon noususta.

Mää ainakin olen huolissani painonnoususta. Nimittäin lähinnä siitä että 1) treenipainot ei nouse ja 2) omapaino ei nouse, korkeintaan rasvaprosentti :D

Eivätkö feministit kuitenkin vastusta tissibaareja? Eli hienoista kaksinaismoralismia havaittavissa.

Joo, mutta siellä tytöt on kato pakotettuna. Kenen toimesta? Tiedätte vastauksen vallan hyvin. Ei femakoiden aivoituksia kannata ruveta peilaamaan loogisuuden tai rationaalisuuden valossa, koska ne ovat yhtä loogisia ja rationaalisia kuin uskovaisten höpötykset.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801077059412_uu.shtml

"Moni kioskin vakioasiakkaista on kysellyt R-kioskin Leenalta, etteikö häntä harmita, kun teki toisille miljoonapotin ja jättäytyi itse ulkopuolelle.

- Minä tulen onnelliseksi sillä, että olen saanut tehdä kymmenen asiakastani tosi onnelliseksi."

Yeah, right!

Haha ^ Tilit tasan sanotaanko näin:D

Juu toi vissiin tulee olemaan kauan johtajana kun noi kirjeest saapuu perille.
juu eiköhän mies lähde/syrjäytetä valtaistuimeltaan. ei ole oikein uskottava rikollisjärjestö tollaisenaan.

jos late jatkaa johtajana niin kohta pojat varmaan kiertää liivit päällä ovelta ovelle julistamassa ilosanomaa:dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom