Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Niin, mä luulin että sä arvostelit pomoa joka paheksuu alaisensa hölmöilyä mutta olin siis väärässä, sori:kippis1:

Joo mä tosiaan kritisoin ennemminkin koko ihmiskuntaa siitä, että tuollaista huumoria ei saa mennä julkisesti sanomaan, vaan siitä vedetään herneet nenään :D :kippis1:
Sen pomohan sitten vaan teki mitä sen asemassa on pakko tehdä.

En usko, että projekti onnistuisi edes nykypäivänä niin miten sitten 40v sitten. Tai kyllä kuuhun varmaan päästäis, mutta sieltä pitäis päästä takaisinkin.
Selkeesti lavastettu koko homma.

Kaikki kuukäyntien epäilijät katsokaa Mythbustersin moon hoax-jakso. Siinä käsitellään näitä salaliittoteorioita ja ne ammutaan alas yksi kerrallaan.

Kiesi on vaan perusjamppaa kierompi. Ämmät a4 kauppakasseinesa angstaa ,mutta 10% BWM-miehistä arvostaa letkautuksia nii paljo et on vaa pakko vaihtaa se BWMn kallein malli siihe Audin kalleimpaan malliin et voi kertoo jätkille et ajaa nyt kunnon audilla ts. asiakaskunta muuttuu feministityhjäpäistä kunnon juppikannalle.

Joo mä tosiaan kritisoin ennemminkin koko ihmiskuntaa siitä, että tuollaista huumoria ei saa mennä julkisesti sanomaan, vaan siitä vedetään herneet nenään :D :kippis1:
Sen pomohan sitten vaan teki mitä sen asemassa on pakko tehdä.
Voinko mä kanssa kritisoida koko ihmiskuntaa siitä, että sä vedät herneet nenään tän pomon sanomisista?:zzzz:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009090210179414_uu.shtml

Ei helkkari näitä roskalehtiä!

Aivan tajuton juttu tästäkin taas paisutellaan.

En yhtään ihmettele jos tämän ajojahdin jälkeen saamme kuulla kuinka eräs herra Kiesi on menehtynyt sydänkohtaukseen. Ei olisi ensimmäinen kerta Suomessa. Aivan älytöntä. Kertoo aika paljon tasa-arvon tilanteesta Suomessa. Mikäli naispuolinen Audin johtaja olisi sanonut vastaavaa miehistä, mitä olisi tapahtunut? Ei mitään.

En yhtään ihmettele jos tämän ajojahdin jälkeen saamme kuulla kuinka eräs herra Kiesi on menehtynyt sydänkohtaukseen. Ei olisi ensimmäinen kerta Suomessa. Aivan älytöntä. Kertoo aika paljon tasa-arvon tilanteesta Suomessa. Mikäli naispuolinen Audin johtaja olisi sanonut vastaavaa miehistä, mitä olisi tapahtunut? Ei mitään.

Aivan. Nyt Kiesiä dissataan ja audi menee konkkaan, tasa-arvo toteutuu jälleen:jahas:
Olihan sillä pari hyvää pointtiakin, vaikka useimmat syytökset olivatkin suht mauttomia.

No olisko vähän liioittelua kuitenkin? Paskoja lehtiähän nuo ovat, mutta tuskin niitä nyt voi ihmisten kuolemasta kuitenkaan syyttää.

Jos naispuolinen myyntijohtaja olisi laukonut vastaavia juttuja miehistä, niin ainakin täällä Pakkiksella olisi noussut asiasta melkoinen älinä, ja taas olisi feministilehmä ollut munaa vailla ja hiekkaa vaginassa.

Ei suoranaisesti, mutta kyllähän tuollainen ajojahti voi aiheuttaa aikamoista ongelmaa yksityiselämässä ja stressaa aivan helvetisti mikä saattaa aiheutttaa terveydelle ongelmia hyvinkin pian. Ja vielä todnäk potkut median otsikoiden takia.

No ohan toi nyt pelleilyä medialta mennä kuvaamaan kaverin työpaikalle autopaikkaa ja kirjoittaa siitä raflaava otsikko, "Audi-mies pysyy piilossa - missä on Kiesin kiesi?".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom