Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mun ehdotus on, että mennään ja koitetaan muutamaan otteeseen puhuuko arvon myymälävaras totta ja työnnetään se aluksi normaalin lasin läpi, sitten se juoksee itse sen lasin läpi. Sen jälkeen sama panssarilasilla ja jos mene itse panssarilasin läpi niin pitäähän se koittaa "paras kymmenestä" -periaatteella, jotta saa luotettavan tutkimustuloksen.
Jatkotutkimukset suoritetaan sekä vanerin, jalopuun, alumiinin, teräksen, betonin että piikki- ja sähköaidan läpi.. näin mä sen näkisin.

Jani saa syyttää itseään kun meni idiootti varastamaan sen kameran. Töihin kun menisi niin pääsisi huomattavasti helpommalla.

Ks. myymälävarkaan voisi laittaa Espoon kehähaiden nyrkkeilysäkiksi kun Puhakan Niko ja Valtosen Toni treenaa mattolyömistä. Perkele.

Joku vielä haluaa johki vitun vartijaks...tollasta pelleilyä se on, rikolliset inisee ja vie poliisille juttuja, varsinkin jos se varas on joku naapuri tai muu vastaava otus, niin vartija on vastuussa kaikessa, vaikka se vartija olisi tapahtuma hetkellä kotonaan.

Jani saa syyttää itseään kun meni idiootti varastamaan sen kameran. Töihin kun menisi niin pääsisi huomattavasti helpommalla.

Jep. Tuskin vartija sitä nyt tahallaan on heittänyt lasin läpi. Pitää Mannen tuo väite onneksi näyttää toteen, ei pelkkä syyttely riitä...ja silti vaikka olis oikein tahallaan heittänytkin sen lasin läpi niin so what...oikeushan tossa on kerrankin toteutunut jo ja sekös mannea harmittaa :D

eipä varasta pariin päivään.
onhan toi vaarallista jos oikeesti se steve on tönässyt lasin läpi mut eiks toi oo aika turhaan nostaa syytettä poliisia tai vartijaa vastaan varsinkin jos on manne ja ollut näpistelemässä.

Täällä taas annettiin paljon mahdollisuuksia ajatukselle, että vaksi olisi voinut olla jopa syyllinen :D

Noh, eipä tuossa mitään uutta.

"Prismasta kameran vieneen Jani Lindgrenin, 22, molemmat kädet repeytyivät verille ja toisesta poikkesi kyynärjänne, kun hän rysähti lasioven läpi pakomatkansa päätteeksi."

Mua ainakin ärsyttää ihan homona kun ei osata kirjottaa!

Poikkesi, mitä vittua? Mitä se tarkottaa? Meni poikki?!?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oulunkylän ostarilla sattui aika samanlainen tapaus pari viikkoa sitten. Joku fränkki varasti kaksi olutta ja naisvartija tuli vauhdin kanssa ja taklasi fränkin sekä itsenä päätyseinänä toimivan ison lasin läpi. Naurettiin vieressä.

Suositut

Back
Ylös Bottom