Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Narsistiset pikkupojat täällä taas meuhkaa. :rock:
No jos ton kaverin yläkroppa sun mielestä on oikeasti komea, niin onnea vaan. Mun mielestä se ei ole. Ja siis itse olen kyllä ihan kynis, mutta on mulla silti oikeus sanoa, jos lehdessä puhutaan täyttä :anssi:

No nyt täytyy kyllä jo vähän ihmetellä.:eek: Siis onko nykyään joku sääntö, että jos vaan on julkkis, niin on muka automaattisesti "komea yläkroppa", ja "lihaskimppu", ja "hyvässä kunnossa"? Kohta varmaan BB-Nikokin on lihaskimppu.

Eiköhän juuri sen takia ole komea, kun edes jotain on, kun taas joku BB-Niko nyt jää omaan arvoonsa.

Taitaa enemmänkin olla niin, että täällä pakkotoiston karjujen keskuudessa tuollainen kroppa ei varmasti herätä "oooh" mielipiteitä, mutta kyllä tuo kroppa nyt perus tavis kuosin voittaa.

Tällä palstalla toki on hiton monta kovempaa kroppaa, mutta ne taas menee tavisten kommenteissa "yök" kategoriaan.

Mä oon muutenkin sitä mieltä, että Iltalehden viihteen toimittaja on joku nuori mimmi, jonka tiettyjen ihmisten teinimäisen fanittamisen pystyy lukemaan rivien välistä. Rasittavaa "journalismia". Siihen kun vielä lisätään ne OOH ja UUH-huudahdukset mukahauskoilla sanaleikeillä on pohja saavutettu. Tosta vielä maksetaan palkkaa, hyi helvetti.

Täällä taas annettiin paljon mahdollisuuksia ajatukselle, että vaksi olisi voinut olla jopa syyllinen :D

Noh, eipä tuossa mitään uutta.

No oisko ihan kauheeta, jos vartija olisi heittänyt rikoksenuusija Rainerin lasin läpi? Onneksi saivat sentään vuodon tukittua. Olisi ollut yhteiskunnalle ihan hirveää, jos työtön tukipilari Rainer olisi menehtynyt. Neljän vuosikymmenen verotuotot olisi jäänyt saamatta.

Mä oon muutenkin sitä mieltä, että Iltalehden viihteen toimittaja on joku nuori mimmi, jonka tiettyjen ihmisten teinimäisen fanittamisen pystyy lukemaan rivien välistä. Rasittavaa "journalismia". Siihen kun vielä lisätään ne OOH ja UUH-huudahdukset mukahauskoilla sanaleikeillä on pohja saavutettu. Tosta vielä maksetaan palkkaa, hyi helvetti.

Komppaan täysin tätä. :kippis1:

No oisko ihan kauheeta, jos vartija olisi heittänyt rikoksenuusija Rainerin lasin läpi? Onneksi saivat sentään vuodon tukittua. Olisi ollut yhteiskunnalle ihan hirveää, jos työtön tukipilari Rainer olisi menehtynyt. Neljän vuosikymmenen verotuotot olisi jäänyt saamatta.
Alkaa taas lipsua aika hyvin tämä keskustelu. Eli sunko mielestä mustalaisen saa tappaa, jos se varastaa kameran? Vai saako kaikki työttömät tappaa? :david:

Sulla taitaa olla astetta parempi medialukutaito kuin meillä muilla, kun näet selvästi, että jutun varas on työtön, rikoksia uusiva manne, joka vetää tukia 40 vuotta :thumbs:

Toki ajatusmaailma, jossa kameran varastaneen kaverin saa heittää ikkunan läpi valehdellen poliiseille, on hivenen hupsu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hieman offtopic ja pientä provoakin, mutta tarttis varmaan ilmoittaa Iltapäivälehdille yms. etteivät vahingossakaan kehu ketään alle satakiloista ja yli kympin rasvoilla olevaa lihaksikkaaksi tai minkään valtakunnan könsikkääksi, koska Pakkiksen muutamilta heikolla itsetunnolla varustetuilta tosipotareilta menee yöunet. Onkohan sattunut kehuja omalle kohdalle, tuskinpa vain.

Vieläkö se David Beckhamin ketju on pystyssä? Parasta viihdettä sitten suuren imitointiketjun. Jospa joku laittoikin sen oman tuplahauiksen Iltiksen toimitukseen suuren metakan kera sillä seurauksella, että Iltis nauraa kuset housuissa ja laittaa lehteensä kuvia massakkaista Hollywood-jampoista vain piruillakseen muutamille. Ensi viikolla sitten Orlando Bloom ja värisevät rintalihakset & 32-senttinen hapa.

Toinen juttu on sitten julkkisten punttitulokset ja mielellään se penkki.. Mutta ei siitä lisää. Voi vitales kun joku olisikin tehnyt aikoinaan siitä jutun, että J. Pääkkönen penkkasi Pahojen Poikien kuvaus- ja pumppitauolla 80 kiloa.

Kiitos, anteeksi ja LOL.

Toinen juttu on sitten julkkisten punttitulokset ja mielellään se penkki.. Mutta ei siitä lisää. Voi vitales kun joku olisikin tehnyt aikoinaan siitä jutun, että J. Pääkkönen penkkasi Pahojen Poikien kuvaus- ja pumppitauolla 80 kiloa.
Höhööö niin vähän. Ja sillä oli PT:t ja ravintogurut ym. käytössä. Eihän tuo tulos ole mitään. Mähän teen lämmittelysarjoja tuolla painolla.:hyvä:

njoo saattohan noi joittenki teinien mielestä olla lihaksikkaita, mut aika hoikkiahan nuo olivat. eipä tohon paljoo vaadita, vähän punppia, rasvoja alas, maha sisään ja laajakuva töllö

pahatpojat1.gif

Mutta onko sillä loppujen lopuksi mitään väliä, vaikka keltainen lehdistö uutisoikin julkisuuden henkilöitä "lihaskimppuina" ja "lihaksikkaina"?

Ei voi olla niin pienestä kiinni, että tarvitsee pulttia ottaa.

Noh, kaikki kyniksethän sitten luulevat olevansa itsekin lihaskimppuja kun lehdessä on joku samanmallisen kropan omaava jota väitetään lihaskimpuksi. Tämä taas johtaa kynisten egon kasvamiseen ja sitten saa viikonloppusin varoa kun lihaskimppua tulee päälle joka suunnasta mandariinit kainalossa. :david:

Helsingin Sanomat sanoi:
Kajaani. Nuori nainen raiskattiin Kajaanin keskustassa Raatihuoneentorin esiintymislavan takana lauantain vastaisena yönä. Poliisin mukaan 25-vuotias nainen oli huutanut apua ja yrittänyt turhaan rimpuilla vastaan.

Poliisi kaipaa havaintoja englantia puhuvasta noin 165-senttiä pitkästä erittäin tummaihoisesta miehestä, jolla on mustat lyhyeksi leikatut hiukset.

Teosta epäillyllä miehellä oli ruskea pitkähihainen paita ja tummansiniset löysät farkut. Raiskaus tapahtui puoli kolmen aikaan yöllä.

Erittäin tummaihoinen? :hyvä:

Suositut

Back
Ylös Bottom