huumorintajuton massamonsteri nostaa taas itsensä jalustalleNarsistiset pikkupojat täällä taas meuhkaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
huumorintajuton massamonsteri nostaa taas itsensä jalustalleNarsistiset pikkupojat täällä taas meuhkaa.
Hitto on komea kondis kundilla
http://www.iltalehti.fi/viihde/2009080710045801_vi.shtml
No jos ton kaverin yläkroppa sun mielestä on oikeasti komea, niin onnea vaan. Mun mielestä se ei ole. Ja siis itse olen kyllä ihan kynis, mutta on mulla silti oikeus sanoa, jos lehdessä puhutaan täyttäNarsistiset pikkupojat täällä taas meuhkaa.
No nyt täytyy kyllä jo vähän ihmetellä. Siis onko nykyään joku sääntö, että jos vaan on julkkis, niin on muka automaattisesti "komea yläkroppa", ja "lihaskimppu", ja "hyvässä kunnossa"? Kohta varmaan BB-Nikokin on lihaskimppu.
Täällä taas annettiin paljon mahdollisuuksia ajatukselle, että vaksi olisi voinut olla jopa syyllinen :D
Noh, eipä tuossa mitään uutta.
Mä oon muutenkin sitä mieltä, että Iltalehden viihteen toimittaja on joku nuori mimmi, jonka tiettyjen ihmisten teinimäisen fanittamisen pystyy lukemaan rivien välistä. Rasittavaa "journalismia". Siihen kun vielä lisätään ne OOH ja UUH-huudahdukset mukahauskoilla sanaleikeillä on pohja saavutettu. Tosta vielä maksetaan palkkaa, hyi helvetti.
Alkaa taas lipsua aika hyvin tämä keskustelu. Eli sunko mielestä mustalaisen saa tappaa, jos se varastaa kameran? Vai saako kaikki työttömät tappaa?No oisko ihan kauheeta, jos vartija olisi heittänyt rikoksenuusija Rainerin lasin läpi? Onneksi saivat sentään vuodon tukittua. Olisi ollut yhteiskunnalle ihan hirveää, jos työtön tukipilari Rainer olisi menehtynyt. Neljän vuosikymmenen verotuotot olisi jäänyt saamatta.
Sulla taitaa olla astetta parempi medialukutaito kuin meillä muilla, kun näet selvästi, että jutun varas on työtön, rikoksia uusiva manne, joka vetää tukia 40 vuotta :thumbs:No oisko ihan kauheeta, jos vartija olisi heittänyt rikoksenuusija Rainerin lasin läpi? Onneksi saivat sentään vuodon tukittua. Olisi ollut yhteiskunnalle ihan hirveää, jos työtön tukipilari Rainer olisi menehtynyt. Neljän vuosikymmenen verotuotot olisi jäänyt saamatta.
Hitto on komea kondis kundilla
http://www.iltalehti.fi/viihde/2009080710045801_vi.shtml
Höhööö niin vähän. Ja sillä oli PT:t ja ravintogurut ym. käytössä. Eihän tuo tulos ole mitään. Mähän teen lämmittelysarjoja tuolla painolla.:hyvä:Toinen juttu on sitten julkkisten punttitulokset ja mielellään se penkki.. Mutta ei siitä lisää. Voi vitales kun joku olisikin tehnyt aikoinaan siitä jutun, että J. Pääkkönen penkkasi Pahojen Poikien kuvaus- ja pumppitauolla 80 kiloa.
Toinen juttu on sitten julkkisten punttitulokset ja mielellään se penkki.. Mutta ei siitä lisää. Voi vitales kun joku olisikin tehnyt aikoinaan siitä jutun, että J. Pääkkönen penkkasi Pahojen Poikien kuvaus- ja pumppitauolla 80 kiloa.
Helsingin Sanomat sanoi:Kajaani. Nuori nainen raiskattiin Kajaanin keskustassa Raatihuoneentorin esiintymislavan takana lauantain vastaisena yönä. Poliisin mukaan 25-vuotias nainen oli huutanut apua ja yrittänyt turhaan rimpuilla vastaan.
Poliisi kaipaa havaintoja englantia puhuvasta noin 165-senttiä pitkästä erittäin tummaihoisesta miehestä, jolla on mustat lyhyeksi leikatut hiukset.
Teosta epäillyllä miehellä oli ruskea pitkähihainen paita ja tummansiniset löysät farkut. Raiskaus tapahtui puoli kolmen aikaan yöllä.
Nuori nainen raiskattiin Kajaanin keskustassa
Taas sitä "kulttuuri rikkautta":jahas:
Nuori nainen raiskattiin Kajaanin keskustassa