Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Muutamia päiviä sitten oli Iltalehden sivuilla sellanen uutisbanneri missä luki:
'Schumacher korvaa Massan Ferrarilla!' (en tiedä mihin on hävinnyt)

Tuli mieleen kuva missä on iso kehonrakentaja ja sitten laiha Schumacher Ferrarin kanssa vieressä :P

P.S. En tiedä oliko tästä jo juttua täällä (ainakaan tässä muodossa)

Miehiä huijattiin kuutamouinnilla

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1716171

"Tapahtumat ajoittuvat kaikkien osalta aamuyön tunteihin, ja uhreina olleet miehet ovat olleet voimakkaasti juovuksissa. Poliisin mukaan naisten tuntomerkkejä: Suomalaisia kansallispukuun pukeutuneita, tummat hiukset, ikä noin 25 vuotta. Toisen naisen pituus on 160-165 senttiä, ja hän on pyöreäkasvoinen, toinen nainen 165-170-senttinen, ja hän on hoikka."

Siis häh?? :D

Miehiä huijattiin kuutamouinnilla

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1716171

"Tapahtumat ajoittuvat kaikkien osalta aamuyön tunteihin, ja uhreina olleet miehet ovat olleet voimakkaasti juovuksissa. Poliisin mukaan naisten tuntomerkkejä: Suomalaisia kansallispukuun pukeutuneita, tummat hiukset, ikä noin 25 vuotta. Toisen naisen pituus on 160-165 senttiä, ja hän on pyöreäkasvoinen, toinen nainen 165-170-senttinen, ja hän on hoikka."

Siis häh?? :D
Älä saatana. Oliko?.....:lol2::lol2::lol2:

Niinpä tietysti, mulle tuli vaan mieleen tällainen:

viipuriuusi.jpg

Tuonkin olisi voinut tarkentaa "suomen kansalaisia" koska en itse laske manneja suomalaisiksi. Tai no suomen kansalaisen olisi taas helposti voinut linkittää somaleihin jne muihin pakolaisiin, mutta hatara pointtini oli, että mustalaiset eivät minun Suomi-kuvaan mahdu. Ikinä.

En nyt pitänytkään asiaa mitenkään epäselvänä, mutta toi oli jotenkin niin oudosti kirjoitettu "Suomalaisia kansallispukuun pukeutuneita" eihän noi mannerätit mitään Suomen kansallispukuja ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuonkin olisi voinut tarkentaa "suomen kansalaisia" koska en itse laske manneja suomalaisiksi. Tai no suomen kansalaisen olisi taas helposti voinut linkittää somaleihin jne muihin pakolaisiin, mutta hatara pointtini oli, että mustalaiset eivät minun Suomi-kuvaan mahdu. Ikinä.
No ihan sama mahtuuko ne sun kuvaan vai ei, mutta kyllä ne täysin suomalaisia silti on. En mäkään niistä noin niiku yleensä tykkää, mutta on se silti suomalaisia.

Te ketkä väititte tuolla aikaisemmin että kyseessä ei ole tuomas holopainen:
En ymmärrä teitä ollenkaan... Ihan samanlaiset kurtut poskissakin kun tuomaksella.

Mitään "kansallispukuja" manneilla ei ole. Mutta jos olisi, ne voisivat näyttää jokseenkin tältä:
Hehe. :D

jep jep :D

Ja sitten vapaa-aikana kun eivät oo töissä niillä on mustat nahkakengät ja suorat housut ja valkonen kauluspaita. Mustalaiset on muuten alkujaan lähtösin jostain pohjoisintiasta kuulemma.

No ihan sama mahtuuko ne sun kuvaan vai ei, mutta kyllä ne täysin suomalaisia silti on. En mäkään niistä noin niiku yleensä tykkää, mutta on se silti suomalaisia.

Kyse olikin siitä, miten minä ne mannet näen. Vaikka joku osaa uida, se ei ole uimari. Eli tässä tapauksessa, vaikka se osaa puhua suomea, se ei täytä mun kuvaa suomalaisesta. Niistä ei ole mitään hyötyä kenellekkään.

Moni manne on hurahtanut uskoon, ja mullekin on manne rouva antanut niitä saatanan jeesuslappuja.

Uskovaisia kyllä ollaan, mutta mites se Luterilainen ankara työntekö, hih! hih!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom