Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Tokihan sen kaikki ymmärtävät, että ottaa voi kohta kolottaa, jos vaikka kertoo lihavalle sedälle sen omistavan ruman parran ja hinttimäisen nahkaliivin taikka grillijonossa huutelee humalaiselle etuilijalle käytösohjeita.

Mutta on se vaan mun makuun ihan eri asia, että se pahoinpitelijä on POLIISI ja pahoinpitely tapahtuu jo kiinniotettua ja vastustuskyvytöntä teiniä kohtaan ja vieläpä suljetuissa tiloissa. Ei tuo mee mun makuun siihen kategoriaan että -sitä saa mitä tilaa-. Ei, vaikka "pikkuprinsessa" provosoisi kuinka.

No, jaarittelukishan tää menee niinkuin on jo mennytkin, joten se siitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eikohan sinne poliisinki ammattiin mene ihan normaaleja ihmisia joskus, joilla on myos normaalin ihmisen hermot, jolloin joskus saattaa kayda niinkin etta ei vaan enaa kesta kuunnella mitaa lassytyksia.

itse voisin kuvitella olevani poliisinhommissa ja joka paiva kuunnella kaikenmaailman mulkkujen vittuilua, ei mitaa tyotahan siina vaan tehdaan ja kuuluu asiaan, mutta joskus saattaa olla se huono paiva ja joku paiva on vaan mitta taynna tuollaista vittuilua.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200903029173384_ul.shtml

Kööpenhaminan jengiväkivaltaa suitsitaan lisävalvonnalla
2.3.2009 17:17

Kööpenhaminan poliisi päätti maanantaina lisätä katupartiointia sen jälkeen kun kaupungissa oli jälleen ollut väkivaltainen viikonloppu.

Oikeusministeri sanoi olevansa valmis myös lainmuutoksiin, jos niillä voitaisiin hillitä lisääntyvää väkivaltaa.

Yhteenotot moottoripyöräjengien ja maahanmuuttajataustaisten rikollisryhmien välillä ovat lisääntyneet viime kuukausina.

Perjantaina 25-vuotias irakilaismies ammuttiin kuoliaaksi Nörrebron kaupunginosassa. Lauantaina 32-vuotias färsaarelaismies selvisi hädin tuskin ampumavälikohtauksesta Nörrebrossa, ja maanantain vastaisena yönä 30-vuotias tanskalaismies kuoli ja kolme muuta haavoittui ravintola-ammuskelussa Amagerissa.

- Meidän on kiristettävä otetta entisestään, jotta saamme ammuskelut loppumaan. Viikonlopun tapahtumat olivat täysin järjettömiä, sanoi poliisiylitarkastaja Per Larsen.

Ilmeisesti Pointfiveo on ollut enemmänkin poliisin kanssa tekemisissä, kun tuntuu olevan jokaisessa poliisiaiheisessa keskustelussa kertomassa, kuinka kusipäitä kaikki poliisit on. Jokainen vittuilee, provosoituu ja vetää pataan heti, kun todistajia ei ole läsnä. Liikkuva poliisikin sakottaa ylinopeudesta.

Niin ja tuo tytön pahoinpitelyhän oli väärin, mutta idioottimaisesti hänkin siinä provosoi.

[nelo];2396596 sanoi:
Ilmeisesti Pointfiveo on ollut enemmänkin poliisin kanssa tekemisissä, kun tuntuu olevan jokaisessa poliisiaiheisessa keskustelussa kertomassa, kuinka kusipäitä kaikki poliisit on. Jokainen vittuilee, provosoituu ja vetää pataan heti, kun todistajia ei ole läsnä. Liikkuva poliisikin sakottaa ylinopeudesta.

Niin ja tuo tytön pahoinpitelyhän oli väärin, mutta idioottimaisesti hänkin siinä provosoi.
Olen ollut poliisin kanssa tekemisissä ehkä hieman alle 10 kertaa, aina liikenteessä. En ole missään vaiheessa sanonut, että kaikki poliisit on kusipäitä, joten laitat sanoja mun suuhun. Peukut sulle siitä. Miten minun kohtaamiset poliisin kanssa liikenteessä vaikuttaa siihen, että onko nuoren kiinniotetun tytön lyöminen okei? Onko ton tytön lyöminen mun mielestä väärin siksi, että olen saanut ylinopeussakkoja?

Kyseisen uutisen poliisi kyllä on kusipää, jos vetää nuorta jo kiinniotettua tyttöä turpaan. Vai eikö? Niin ja näitä poliisiaiheisia topikkeja on ehkä pari, joten todella surkeaa sensaatiohakuisuutta kuuluttaa Jokaisesta aiheesta, ihan kuin niitä olisi niin helvetisti.

Argumentum ad hominem tu quoque? Tuttua? Piti vain päästä sanomaan jotain?

Mun mielestä poliisin pitäisi vetää turpaan ja katkoa jalat jokaiselta pikkutytöltä ja -pojalta, jotka uskaltavat provosoida poliisia. Kait ne kädetkin menee samaan syssyyn.

Mun mielestä poliisin pitäisi vetää turpaan ja katkoa jalat jokaiselta pikkutytöltä ja -pojalta, jotka uskaltavat provosoida poliisia. Kait ne kädetkin menee samaan syssyyn.
Samalla voisivat hakata näin älykkäiden postien kirjoittajilta hampaat suusta.

Oliko sun postilla joku hienokin sanoma?

Se ämpärin reuna tulee jokaisella jossain vaiheessa vastaan. Tässä vaiheessa sitten aletaan lässyttämään, että ei kannata hakea poliisiksi jos ei hermot kestä. No kyllä se vitun raja jokaisella joskus tulee vastaan aivan varmasti.
Silti kyllä nuo lyönnit olivat aivan turhia, mutta tosin emme tiedä mitä tämä tyttö sanoi poliiseille, koska videosta puuttuu ääniraita.

[nelo];2396596 sanoi:

:hyper::hyvä::dance2:

Joskus joku postaus vaan pysäyttää. Mä olen elämässäni nähnyt ja kuullut huikean heikkoja aasinsiltoja, mutta tämä on kyllä siellä kärkipäässä huteruudessaan. Hienoa analogiaa! Lisäksi olit - kuin sokerina pohjalla - kiskaissut oikein reippaan yliampuvan yleistyksen samaan syssyyn.

Ja asiaan. Luin tämän jutun lehdestä justiinsa tänään päivällä ja olin ihan sata varma, että pakkiksella tullaan käymään tulikivenkatkuinen keskustelu aiheesta. Ihan vanhaan hyvään malliin, jossa vastakkain asettuu hippirunkkarit ja kovatjätkät. Itse asiassa yritin jo juttua lukiessani keksiä tähän keskusteluun argumentteja, jotka hyväksyisi tuon tytön paukuttamisen, mutta mitään järkevää en saanut ittestäni ulos. Sitten funtsin itseni poliisin paikalle. Jos olisin heitellyt mimmiä, saisinko millään selitettyä itselleni että mä tein sillee niinku moraalisesti ihan oikein. Mitäs provosoi. No en saanut selitettyä.

Ymmärrän sen, että ei kannata provosoida, koska ikinä ei tiedä minkälainen ammattitaidoton kilipää on vastassa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että tässä tapauksessa syy olisi tippaakaan tuon tytön. Sata prossaa poliisin piikkiin ja davidit sille eunukkimulkulle.:david:

Ei mulla muuta, hyvää kevättä.

Samalla voisivat hakata näin älykkäiden postien kirjoittajilta hampaat suusta.

Oliko sun postilla joku hienokin sanoma?

Se ämpärin reuna tulee jokaisella jossain vaiheessa vastaan. Tässä vaiheessa sitten aletaan lässyttämään, että ei kannata hakea poliisiksi jos ei hermot kestä. No kyllä se vitun raja jokaisella joskus tulee vastaan aivan varmasti.
Silti kyllä nuo lyönnit olivat aivan turhia, mutta tosin emme tiedä mitä tämä tyttö sanoi poliiseille, koska videosta puuttuu ääniraita.

No itsekin sen sanoit, lyönnit ovat aivan turhia. Mua ei haittaa, jos poliisi antaa pidätystilanteessa (huom. pidätystilanne) vähän enemmän runtua, onhan siinä adrenaliinit muutenkin veressä, mutta mimmi oli jo putkassa. Poliisi valvoo lakia. Ei ainakaan kansan silmissä luottamus kasva, jos hermoheikit hakkaa angstisen teinin. Muutenkin Yhdysvalloissa nuo asiat ovat olleet enemmän ja vähemmän tapetilla, ihan viimeaikoinakin.

Eikä sillä ääniraidalla ole mitään väliä. Poliisi toimi väärin ja sillä selvä. Ylilyöntejä sattuu, kun puhutaan ihmistä, mutta jokainen on liikaa.

P.S. Voisit muuten Biroo ehdottaa eduskuntaan uutta lakialoitetta. Poliiseilla olisi oikeus hakata tyhmien komenttien kirjoittajat.

Piti vain päästä sanomaan jotain?

Nimenomaan.

Käytin pohjana viestejäsi poliisit -ohjelman ketjuun ja tarkoituksella ammuin yli. Ja kuten varmana luit tuosta minun viestistäni, se videon poliisi teki väärin (ja ansaitsee rangaistuksen), mutta se provosoiva tyttökin oli idiootti. Ei tuo jälkimmäinen muutu miksikään, vaikka se poliisi kuinka teki väärin.

Mutta hei, lopetetaan tähän, kun ollaan molemmat samaa mieltä tuosta tapauksesta. Ainakin suurin piirtein.

Hokulle: Ei se ollut aasinsilta mistään tai mihinkään ja ihan tarkoituksella yleistävä ja räikeä.

No tuskin se itse niitä on maksanut, veikkaisin että Hymy pistää omasta tissikassasta Sussulle uudet lollot. Vastikkeeksi Sussu poseeraa Hymylle tisseinensä ja lehti myy kuin häkä...:rolleyes:

Silikonitissit Susan Kuroselle on vähä niinku laittais jalopuuratin ladaan, kiva sitä on hivellä ja katella mutta ei se autoa ja kyytiä paljo paranna. :D

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903050130817_uu.shtml

Hohhoijaa taas Iltalehti.

IT-alalla mukamas työvoimapulaa niin paljon, että pitää hakea sitä aina Intiasta asti. Suhteellisen naurettava väite, tuossa kun ei ole kysymys mistään muusta kun suomalaisen työnantajan ahneudesta. Suomessa on tuhansia ja tuhansia alan ammattilaisia kortistossa juuri vain sen takia, että haetaan Intiasta yms Aasiasta näitä lähes nälkäpalkalla töitä tekeviä Suomeen.

Jossain vaiheessa tuo kostautuu ja sitten ollaan taas itku kurkussa kun ei haluttu maksaa pikkasen enemmän palkkaa osaaville SUOMALAISILLE.

^No on kyl kieltämättä vähän outoa, että esim. Nokia kenkii Jyväskylästä ~5000 henkeä, ja silti pitää Intiasta asti hakea väkeä duuniin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom