Varmaan tuon (vankimieli-)sairaalan hoitajat mielissään tuosta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jyväskylässäkin voi taas asioida kaupoissa rauhallisin mielin
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708236492919_uu.shtml
Kyllä tuo kurre keinot keksii! :lol2:Iltalehti sanoi:"Tien toisella puolella on palvelutalo, jossa orava oli käynyt hyppimässä yhden mummon mahan päällä. Lähtiessään se oli vienyt rinkelipussin mukanaan."
Byrokratian riemuvoitto. :kippis1:Tämä ei nyt suoranaisesti ole Ilta-sanomien/lehden juttu mutta laitetaan kuitenkin, on se sen verran huvittava
Liha löyhkää Viipurissa
Pilaantunut liha tuoksahtaa kyllä iha järjettömän pahalta jo pienemmissäkin määrin... en voi edes kuvitella miltä noi kontit lemahtaa. :urjo: Voi olla pientä se toukkien ja muiden otusten vilinä siellä. Byrokratia jyllää tosiaan
Ilta-Sanomat sanoi:Tangokuningas Hirvonen puolustautuu: Nainen löi ensin!
Törkeästä pahoinpitelystä epäilty tangokuningas Kari Hirvonen puolustautuu tänään Ilkka-lehdessä. Hän myöntää lyöneensä 22-vuotiasta naista nyrkillä sekä potkineensa tätä summittaisesti ilmeisesti päähän.
Hirvonen on sitä mieltä, että nainen löi ensiksi.
"Siellä asunnolla tuo 22-vuotias nainen löi yllättäen minua kerran nyrkillä. Syytä siihen en tiedä. Tilanne oli jo rauhoittunut, kun hän äkkiä heitti minua avainnipulla silmään. Siinä vaiheessa oltiin sisällä asunnossa ja minä olin ulko-oven lähellä. Silloin naisen avomies löi minua kerran voimalla kasvoihin ja putosin iskun voimasta lattialle polvilleni", Hirvonen tilittää Ilkassa.
"Nenästä vuoti verta erittäin runsaasti. Tämän jälkeen siirryttiin ulos, jolloin aloin puolustautua ja löin takaisin", hän jatkaa.
Ilkan mukaan Hirvosen silmä on tappelun jäljiltä mustana ja nenä kipeänä.
Myös Hirvonen kertoo tehneensä rikosilmoituksen pahoinpitelystä.