Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...ies+kävi+kiinni+myyjän+kurkkuun/1135241444477

"Stripparia haikaillut mies kävi kiinni myyjän kurkkuun" Poromiehellä tullut ilmeisesti pieni naisen kaipuu.

"Mies on noin 30–35-vuotias. Hän on hoikka ja noin 170–175 senttiä pitkä. Miehen hiukset ovat kihartavat ja ainakin hänen takatukkansa ulottui lähes hartioille. Miehellä on hieman rokonarpiset kasvot ja harmaat silmät.
Miehen yllä oli harmahtavat haalarit, jotka ulottuivat rintaan saakka. Lahkeessa oli heijastinnauha. Miehellä oli musta takki ja tumma pipo. Hänen jalassaan oli kumi- tai talvisaappaat. "

hyi, hyi...toivottavasti löytyy ja pakotetaan muuttumisleikkiin :D

"

hyi, hyi...toivottavasti löytyy ja pakotetaan muuttumisleikkiin :D

Ei saatana. Naima-Aslakille ei enää vaatimet riittäneet, joten alastonta naisvartaloa kahtomaan ja kun ei perkeles ollu paikalla, niin myyjä helvettiin kaupasta ja runkkuvideoita kassiin.

Älytön tilanne, mutta taivaan mannaa Ilta-Paskojen toimittajille.

toi äskeinen oli vain huumoria, minä arvostan lappalaisia suunnattomasti, ne on kovia poikia ja mimmejä
Multahan lähtis Etelä-Suomalaiselta henki niissä pakkasissa.

Naurettiin just työkaverin kanssa tuon pohjoisen miehen habitusta. Ja parasta tässä on tietty se, että tämä oli valtakunnan (ex-)ykköslehden Hesarin sivuilla. Alan pikkuhiljaa laittamaan Hesarin, Iltasanomat ja Iltalehden samaan kategoriaan.

Naurettiin just työkaverin kanssa tuon pohjoisen miehen habitusta. Ja parasta tässä on tietty se, että tämä oli valtakunnan (ex-)ykköslehden Hesarin sivuilla. Alan pikkuhiljaa laittamaan Hesarin, Iltasanomat ja Iltalehden samaan kategoriaan.

Mulla ne on jo samassa kategoriassa, taitaa Ilta-Paska lehdet olla kova kilpailija Hesarille, niin täytyy alentua samalle tasolle.

Onneksi on vielä maakuntalehtiä.

Onneksi on vielä maakuntalehtiä.

Jos vilkaset edelliseltä sivulta Kalevan uutisoiman suuren irtokarkkihuijauksen, niin tuut ehkä toisiin ajatuksiin.

hmm..
"Olen pitänyt samaa tyyliä, vaikka joka päivä vaihtuu eri vaatteet. Siten olen joka päivä eri tyylinen."

http://www.iltalehti.fi/viihde/200811278655022_vi.shtml

Vittu kun ärsyttää, että yleensäkin joku Anna Abreu kutsutaan linnan juhliin. Ja muutenkin kaikki pintaliitäjät ja tenavatähdet, mitä helvettiä ne siellä tekee? Kaikki arvokkuus kadonnut niistäkin juhlista :jahas:

Vittu kun ärsyttää, että yleensäkin joku Anna Abreu kutsutaan linnan juhliin. Ja muutenkin kaikki pintaliitäjät ja tenavatähdet, mitä helvettiä ne siellä tekee? Kaikki arvokkuus kadonnut niistäkin juhlista :jahas:
samaa mieltä! kai se sitten on presidentistä kiinni kenet sinne haluaa kutsua. mutta mitä ihmettä esimerkiksi joku Anna Abreu on saavuttanut tai tehnyt suomen hyväksi? hieman keskiverto tyttöä parempi lauluääni, keskiverto ulkonäkö ja siinä se. en mä ainakaan osaa arvostaa.

No onhan se Anna aika kuuma pakkaus mutta tota linnanjuhlakutsua en ymmärrä. Eikö vaan ole sitten ollu parempia kutsuttavia?

samaa mieltä! kai se sitten on presidentistä kiinni kenet sinne haluaa kutsua. mutta mitä ihmettä esimerkiksi joku Anna Abreu on saavuttanut tai tehnyt suomen hyväksi? hieman keskiverto tyttöä parempi lauluääni, keskiverto ulkonäkö ja siinä se. en mä ainakaan osaa arvostaa.

Sehän on ollut oikein näpsäkkä esikuva nuorille tytöille unelmien toteuttamisesta ja raikkaasta elämänhalusta ja siitä, kuinka kuka tahansa keskivertoneitokainen voi saavuttaa elämässään suuria asioita ja lässyn lässyn lää.

Eipä paikkaansa linnanjuhlissa ole mielestäni ansainnut, ajattelin vain avartaa näkökulmaa (Tarja oli unohtanu salasanansa pakkikselle).

Jos tuo on lähtökohta, niin Linnanjuhlissa ei ole mitään arvokkuutta koskaan ollutkaan, koska on niihin aina ennenkin kutsuttu viihdealan ja kulttuurin ihmisiä; taiteilijoita, laulajia, näyttelijöitä, ohjaajia, säveltäjiä, tv-persoonia...

Kutsuttiinpa linnaan tuossa muutama vuosi takaperin miespari, joiden ainoa "saavutus" oli joutua panttivangeiksi Jolo-nimiselle saarelle.

Niinno. Voisi samalla kysyä mitä kukaan linnaan kutsuttu kulttuuri-ihminen on "tehnyt Suomen hyväksi" muuten kuin viihdyttänyt ihmisiä?

Presidentti kutsuu Itsenäisyyspäivän vastaanotolle myös aivan "tavallisia pulliaisia". Esimerkiksi henkilökohtaisia tuttaviaan ja läheisiään sekä omasta mielestään mielenkiintoisia tai jotenkin kunnostautuneita tavallisia kansalaisia.

Abreulla on siellä aivan yhtä hyvä syy olla kuin useimmilla muillakin virallisen protokollan ulkopuolisilla harkinnanvaraisilla kutsuvierailla.

Ei ne Linnanjuhlat mikään pyhä tilaisuus ole, vaan presidentin bileet.

Jos tuo on lähtökohta, niin Linnanjuhlissa ei ole mitään arvokkuutta koskaan ollutkaan, koska on niihin aina ennenkin kutsuttu viihdealan ja kulttuurin ihmisiä; taiteilijoita, laulajia, näyttelijöitä, ohjaajia, säveltäjiä, tv-persoonia...

Kyllähän ne "merkittävät" kulttuurihenkilöt ymmärtää. Esimerkiksi pitkän uran tehnyt Maija Vilkkumaa, euroviisuvoittaja Lordi jne. He ovat ansainneet paikkansa siellä, kun taas joku Idols-tähdenlento on pomppinut julkisuudessa ehkä vuoden tehden sinä aikana pari biisiä teineille. Ja jos sille linjalle lähdetään, niin teineille tekevät biisejä myös mm. Antti Tuisku, Tea Hiilloste, ex-Gimmelit jne jne. Ja ovat myös Idols/Popstar-tähtiä. Eikö heidätkin pitäisi sitten kutsua?

Olen vain aina pitänyt linnanjuhlia ns. arvokkaiden merkkihenkilöiden juhlina. Poliitikot, menestyneet urheilijat, diplomaatit... Ja myös laulajat, mutta sellaiset, joissa on sentään jotain arvostettavaa.

"Poliisipomo:
Yksityinen sakotus saatava loppumaan

- Tällaiseen sakottamiseen pitäisi puuttua samalla tavalla kuin poliisi puuttuu esimerkiksi luvattomaan liikennöintiin. Kun poliisipartio tapaa yksityisen parkkivalvojan jakamassa lappuja, se tulisi keskeyttää, Seppä toteaa.

- Sakottajan henkilötiedot tulisi kirjata ja asiasta pitäisi tehdä rikosilmoitus."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200811288665475_uu.shtml

Joha oli aikakin.

Kyllähän ne "merkittävät" kulttuurihenkilöt ymmärtää. Esimerkiksi pitkän uran tehnyt Maija Vilkkumaa, euroviisuvoittaja Lordi jne. He ovat ansainneet paikkansa siellä, kun taas joku Idols-tähdenlento on pomppinut julkisuudessa ehkä vuoden tehden sinä aikana pari biisiä teineille. Ja jos sille linjalle lähdetään, niin teineille tekevät biisejä myös mm. Antti Tuisku, Tea Hiilloste, ex-Gimmelit jne jne. Ja ovat myös Idols/Popstar-tähtiä. Eikö heidätkin pitäisi sitten kutsua?

Olen vain aina pitänyt linnanjuhlia ns. arvokkaiden merkkihenkilöiden juhlina. Poliitikot, menestyneet urheilijat, diplomaatit... Ja myös laulajat, mutta sellaiset, joissa on sentään jotain arvostettavaa.

Alyssahan tässä oikein hienosti kertoikin sen mitä yritin sanoa :D

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1620975

Voi vittu sanon minä. Ihan käsittämätöntä henkilöön kohdistuvaa vainoa, vain mielipiteiden vuoksi :(

Sanokaa nyt ees se että mä nään pahaa unta. Ihan naurettavaa, ja suomi on kyllä nykyää muuttunu aika säälittäväksi maaksi.

Ilta-Paska sanoi:
Halla-aho on kirjoittanut useita väkivaltaa ja aseharrastusta ihannoivia tekstejä.

Mistähän nämä sankarit ovat Halla-ahon teksteistä ensimmäisenkään viitteen väkivallan ihannoimiseen löytäneet :wtf:? No, kun tarpeeksi napsii irtolauseita pois asiayhteydestä, niin saahan jutun tynkää vaikka mistä.. Sitä en vain tajua, että joku viranomainen viitsii tällaiseen aikaansa kuluttaa hetkeäkään.

:kakka:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom