Suuri koirakuvaketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Urho pötköttelynakki. Viikonloppuna viimein saa hakea koiruuden takaisin kotiin ja sitten onkin joka aamu kylkeä kääntäessä tämä naama tällä ilmeellä vastassa :haart:

Liitteet

• IMG_0441.JPG
    IMG_0441.JPG
    57,1 KB · Katsottu: 1 868
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wappuna tulloo vuosi mittariin. Kuuntelee kadulta tulevia ääniä :D Normaalisti korvat siis alhaalla tai maksimissaan kuin tuo puoliksi oleva.

2eprse0.jpg

ps. Ei se oikeasti noin paksu ole!

mrniceguy-albums-koirat-picture80496-netta-ja-mara.JPG

Netta (kääpiö bullterrieri) ja Martti (kiinanharjakoira)

Kevään edetessä jaksaa ton pennun kanssakin hengailla enemmän ulkona. Kaikki hajut on sille niin uusia ja paljastuneet lumen alta niin jännittävinä että välillä sekoaa totaalisesti :D
349f9na.jpg

2qk8dhc.jpg

Siskolla on tommonen luppakorva kanssa. Meidän Martti keksi kerran pentuna kivan leikin sen kanssa, eli repi sitä korvista niin että kämppä oli täynnä mustia karvoja.

Netta seppoilee:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
katso liitettä 79005

Kolmas puudelsson kotiutui. Ei siis vieläkään egokoiraa tullut taloon. Pitäis varmaan periaateen vuoksi ajaa kaljuksi, ostaa bemari ja sitten staffi, niin olis tosi kovaa jätkää, tatuoinnitkin löytyy jo. Niin ja ovelle pitäis mennä takaisin duuniin.

ps. ei herneitä, mua vain vähän huvittaa kliseiset staffit ananaskainaloilla.

Minä oon vähän sitä mieltä, että puudeli tuollaista kuvausta edes kaukaisesti vastaavalla miehellä (tai miehellä ylipäätään) on melkeinpä enemmän egokoira kuin nämä perinteisemmät valinnat. Tai ei melkeinpä, vaan on. Paljonkin. Enemmän miehen egosta kertoo musta se, ettei sitä tarvitse yrittää puoliväkisin pönkittää millään ulkoisilla keinotekoisilla avuilla, kuten muskelikoirilla.

Ja tämäkin siis puolileikillään todettuna, en minä oikeasti tietenkään ajattele, että kaikki voimatyypin molossikoirat ja muut sellaiset olisivat omistajilleen minkäänlaisia itsetunnon nostatusasusteita.

Katsotaan, josko jossakin vaiheessa saisin meidänkin piskilöistä pari kuvaa laitettua...

Pojista pätkää tältä aamulta.

Hahaa! Cockerit on kyllä niin jääräpäisiä jos saa jonkui hanskan tai sukan, ihme ettei kestänyt pitempään. :D Moni koirarotu luovuttaa lelun ennen kuin cockeri päästää irti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom