Suuri koirakuvaketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
minni5.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kevätaurinkoa!

Liitteet

• Bruno 098.jpg
    Bruno 098.jpg
    101,6 KB · Katsottu: 2 954
GUILTY.jpg

Tuttu näky kun jättää Martin kotiin. Yrittää vielä korvilla viittoa mihin syyllinen meni... Yleensä se avaa kaikista kengistä vielä nauhat, vaikka ne olis umpisolmussa!

Koira oli repinyt tänään muovimattoa lattiasta ja syönyt hieman shamppoo pulloa kun joutui olemaan yksin kotona noin 9h noin 3kk tauon jälkeen. Koiralla siis ikää noin 1v ja 3kk ja lattia materiaaliksi varmistui laatta jatkossa tuolle alueelle.:curs:

Ai katos, teille saatii valkonen huhtikuu sisällekki. :)

Mä oon tainnu ennenki mainita, että lintu-/metsästyskoira ja höyhentyynyt ei oo välttämättä paras yhdistelmä. :D

Mä oon tainnu ennenki mainita, että lintu-/metsästyskoira ja höyhentyynyt ei oo välttämättä paras yhdistelmä. :D

Vaikkei ole kumpaakaan (lintu tai metsästyskoiraa) niin käy siltikin :D Ei voi avokki syyttää taas kuin itseään kun jättää tuollasia porkkanoita päiviksi. Oli illalla ottanut sohvalle tyynyn ja ylläri ylläri oli jäänyt siihen. Niinkun ne kolme tv:n kaukosäädintä ja yksi puhelinkin...

Vaikkei ole kumpaakaan (lintu tai metsästyskoiraa) niin käy siltikin :D Ei voi avokki syyttää taas kuin itseään kun jättää tuollasia porkkanoita päiviksi. Oli illalla ottanut sohvalle tyynyn ja ylläri ylläri oli jäänyt siihen. Niinkun ne kolme tv:n kaukosäädintä ja yksi puhelinkin...

Meiän koiralla on onneks fiksaatio vaan wc- ja talouspaperiin. Se tuntuu välillä löytävän niitä pöydiltäkin kun ollaan poissa, ja niistä saa aikamoista silppua. Tykkää myös osottaa mieltään aina kun ollaan poissa: repii jokasen kenkäparin toisen kengän eteiseen hujanhajan ja availee niistä nauhoja. Tänään oli eka kerta kun teki niille jotain tuhoa, eli jotenki sai kaivettua pohjallisen kengän sisältä ja tuhosi sen. Toivottavasti toi ei opeta meiän tulevalle kääpiöbullille tapojaan, sillä se tuskin tulee olemaan yhtä hellä esineille jos sille päälle sattuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom