Suuri koirakuvaketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Leeluckyn urosbullukalla näyttäis olevan ylimmän kuvan perusteella takajalkoja ihan hyvin, näyttää joltain koiramaailman satasen sprintteriltä :D Näkee että koirat on hyvässä kunnossa, lihasta löytyy eikä liikaläskiä missään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Leeluckyn urosbullukalla näyttäis olevan ylimmän kuvan perusteella takajalkoja ihan hyvin, näyttää joltain koiramaailman satasen sprintteriltä :D Näkee että koirat on hyvässä kunnossa, lihasta löytyy eikä liikaläskiä missään.

Tuosta kuvasta ei oikein hahmota mutta se on otettu keskellä puistoa olevassa loivassa rinteessä ja koira on alamäkeä kohti. Tasaisella maalla ei oo tollanen perähonkkeli :)
On tuo isompi käynyt sprinttejä kokeilemassakin ja aika hurjaa vauhtia menee. Paras aika 80metrillä 7sekuntia ja painoa tuolloin 54kiloa :)
Koirat saa liikunnaksi kävely- juoksu- ja pyörälenkkejä sekä sitten vapaana irroittelua ja sapuskana lihapainotteinen raakaruoka. Pysyy nivelet kunnossa ja muutenkin koirilla on mukavampi olla kun ei oo ylimääräistä.

Kaveruksista uus kuva:

mrniceguy-albums-koirat-picture81656-mara-ja-netta.jpg

Minipossu riehuu:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvännäköisiä noi Leeluckkyn koirat. Mitä tutut tilaa sieltä Tanskasta ni on erinäköisiä, enemmän lihasta ja bulldogmaisuutta enemmän ruskeita läikkiä karvassa. Tälläinen kysymys jos joku on töissä rajalla tai muuten osaa neuvoa ni onko Venäjältä kuinka vaikea prosessi tuoda koira Suomeen? Siis laillisesti ei mitään nukutus peräkontti perseilyä.

Mä en saa millään meidän kahta repimisestä diggaavaa koiraa repimään keskenään. Aina toinen luovuttaa ennenkuin on alkanutkaan. Mut sitten taas hanttiin pistää jos mä olen pitämässä kiinni.

Mulla on nyt elämäni ensimäinen parinvaljakko jotka vetää köyttä kilpaa.
Tää meijän vanha uros tykkää junnu nartun kanssa repiä leluja pihalla :)
aiemmin ei oo tälläinen onnistunut, edellinen narttu ärähti heti jos toiset koirat tuli sen lähelle kun sillä oli lelu. Ja tämä uros on aina lopettanut leikkimisen jos joku on tullut koskemaan sen leluihin kun ne on sen suussa.
Mut nyt oon saanut hienoja kuvia kun välillä narttu makaa maassa ja uros vetää sitä pitkin nurmikkoa :D

Joku valtasi aurinkotuolin...

Liitteet

• IMG_7078_.jpg
    IMG_7078_.jpg
    54,8 KB · Katsottu: 2 537
Uuden kameran testailua ja kohteena mikäs muu, kuin koira takapihalla.
Tuli pari huomiotakin tehtyä jo heti 10min kuvailun jälkeen :D

[video=youtube_share;H6Yorb7E9SM]http://youtu.be/H6Yorb7E9SM[/video]

Käytiin kusella ja vähän nakkelemassa keppiä. Eihän se sillon hypi kun pupu kun kuvaa :face:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom