Suuri koirakuvaketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Meidän koissut..
422520_3489150432435_1381692100_33418478_173673108_n.jpg
Hugo 4kk ja Lola 1,5v
427111_3489142632240_1381692100_33418477_1055123558_n.jpg

428009_3489161712717_1381692100_33418480_1253241762_n.jpg
Noilla korvilla pääsis vaikka lentoon..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuvausidea, Bulli tommosen puudelin kanssa ja sitten joku 40kg kynis, valtavan muskelikoiran kanssa kohtaavat kävelyllä.

Heh:hyvä: Tuossa olis niin paljon ironiaa, ettei vähemmästä väliä.

Nyt näin ajatus leikkinä, pakkis vois yrittää saada haalittua, joku n.20-40 perhoskoiraa paikalle eduskuntatalon edustalle. Vähän ikean rottaa kun heittelisi tuollaiselle pikkukoirien laumalle rappusille, niin syntyisi saalistava lauma joka yrittäisi rappusissa rotan perään. Härkä pitämään naruista kiinni ja Mike napsimaan elämänsä kuvat paikalle. Poliittisesti tuo olisi todella paha näpäytys edustajillemme.

Mä ajattelin painella omien puudeleitten kanssa studioon ja nappasen pari semmoista pirullista potrettia, joissa koirat ovat vähän demonin näköisiä. Jos homma menee putkeen, niin voin kuvailla muidenkin koiria sitten samalla teemalla.

Heh, hauska idea :)
Mahtaisi meidän mäyrikset näyttää melkoisen hauskoilta demoniteemalla :D

Heh, hauska idea :)
Mahtaisi meidän mäyrikset näyttää melkoisen hauskoilta demoniteemalla :D
Ja tolla demonilla tarkoitan aivan pientä photoshoppia lähinnä silmien osalta. Esim tossa mun viimeisimmässä puudelikuvassa on silmää muokattu vihaisemmaksi. Ei tartte kamalasti vääntää kun ilme muuttuu. Sain idean kun tuo tuleva pentu näytti vahingossa vihaiselta kun mimmin kädet nosti sen kulmia ylös. Valaisuun olen kelannut taustavalon ja koiran väristä riippuen sitten päävalon ja irrotuksen voimakkuuksia. Potretit olisivat siis teknisesti viimeisteltyjä ja hyvin valaistuja, olis mulle portfolioon yksi lisäjuttu. Eli jos onnistun visiossani, niin voin kuvata ilmaiseksi muiden koiria. Omistaja saa potretin karvakorvastaan ja minä julkaisuluvan pitkin nettiä. Koirien väri sitten voidaan määrätä etukäteen, eli vähän veikkaan tuon valkoisen kanssa tulevan ongelmia, valkoinen karva kun ei pestynä ihan hirveästi heijastele haluamallani tavalla, mutta etenkin tummemmat lyhytkarvaiset ovat taas parhaita, kuten sileäkarvaiset mäyrikset, dobberit, rotikat jne.

Mä omista koirista pistin tänne aikaisemmin pari kuvaa, joissa väri ja karva aika hyvin näkyy. Nuo on siis molemmat karkeakarvaisia, mutta erivärisiä.

Katotaan kun Kiinan matkan jälkeen käyn vetäsemässä studiokeikan noiden marakattien kanssa. Sai muuten pahan viillon trimmissä pienempi, tötterö nyt päässä ja on ihan lamaantunut siitä. Pari päivää nyt ollut syömättä ja juokin vain kun tykillä suuhun ampuu. No onneksi tuo älytön vekki on parantunut jo hyvää vauhtia. Trimmi meni vaihtoon nyt. Edellisellä kerralla vetäs isommalta kynnen liian pitkältä ja vertahan se vuosi kunnolla.

Räpsin päivällä muutamia kuvantekeleitä noista hurtista. Nuorempi pystäri näytti tuhansista ilmeistään muutaman muutamassa sekunnissa.
IMG_4277-2.jpg
IMG_4283.jpg
IMG_4278.jpg

Suomenpystykorvat <3

No on se kyllä aika symppis tuokin.

Pari vauhdikkaampaa kuvaa kaverin pystykorvaneitokaisesta.
20110320-IMG_54541-21.jpg
20110320-IMG_548911.jpg

Onko kenenkään koira tehnyt niin sanottua pussiorava ilmettä? Eli posket on pullollaan ja etuhampaat näkyy muttei kulmahampaat? Joka kerta naurattaa niin hemmetisiti tuo ilme kun se tuijottaa tuolla ilmeellä. Yritän saada kuvaa mutta lienee mahdotonta.

^Tuo se on melkoisen jytky koiraksi.
Tässä tämmönen rääpäle vielä kerran.
IMG_4281.jpg
Niin ja onpa tässä miun perunanistutuskaverikin...
270520080671.jpg
Se oli sitä aikaa, kun korvat oli runnakon kanssa eri paria, ja oli ne vähän isonlaiset nuo tassuttii, aina perkele tiellä joka paikassa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom