- Ikä
- 46
Voi elämä, että hampaanpesusta on tullut aikamoista avaruustiedettä. Avokki toi duunista hammasharjan jonka hinta on jotain 150e :hyvä:. Harja tuli postilaatikon kokoisessa boksissa ja oli tungettu täyteen piuhaa, harjaspäätä ja laturia. Mukana oli tietysti itse komeus eli Oral-B® Triumph™ with SmartGuide™
ProfessionalCare™ 9910. Koskaan ei ole ennen jännittänyt ennen hampaiden pesu näin paljoa, koska tuo laite kuulemma OPETTAA pesemään hampaat oikein ja HÄLYTTÄÄ jos käyttäjä sooloilee.
Tässä hieman tiivistettynä speksejä tuosta laitteesta:
-Pyörivä ja sykkivä harjausliiketeknologia
-40000 sykkivää liikettä ja 8800 sivuttaisliikettä minuutissa
-Ammattimainen 2 minuutin ajastin (auttaa sinua vaihtamaan suun neljännestä 30 sek välein)
-4 harjaustapaa: puhdistus, pehmeä, hieronta ja kiillotus
-Edistyksellinen Oral-B FlossAction-harjaspää
-4 hammaslääkärien inspiroimaa ProBright-harjaspäätä
-Visuaalinen paineensietotunnistin
-Ainutlaatuinen keskusyksikkö
-Interaktiivinen langaton SmartGuide-näyttö
-Kannettava SmarPlug-laturi
-Harjaspäänvaihdon ilmoittava indikaattori
-Digitaalinen kello
-Matkakotelo
-Tyytyväisyystakuu: 30 päivän täysi palautusoikeus jos et ole harjaan tyytyväinen
Ai niin, minulla ei ole koskaan ollut hampaissa reikää. Pääsen siis tällä laitteella kuuhun.
ProfessionalCare™ 9910. Koskaan ei ole ennen jännittänyt ennen hampaiden pesu näin paljoa, koska tuo laite kuulemma OPETTAA pesemään hampaat oikein ja HÄLYTTÄÄ jos käyttäjä sooloilee.
Tässä hieman tiivistettynä speksejä tuosta laitteesta:
-Pyörivä ja sykkivä harjausliiketeknologia
-40000 sykkivää liikettä ja 8800 sivuttaisliikettä minuutissa
-Ammattimainen 2 minuutin ajastin (auttaa sinua vaihtamaan suun neljännestä 30 sek välein)
-4 harjaustapaa: puhdistus, pehmeä, hieronta ja kiillotus
-Edistyksellinen Oral-B FlossAction-harjaspää
-4 hammaslääkärien inspiroimaa ProBright-harjaspäätä
-Visuaalinen paineensietotunnistin
-Ainutlaatuinen keskusyksikkö
-Interaktiivinen langaton SmartGuide-näyttö
-Kannettava SmarPlug-laturi
-Harjaspäänvaihdon ilmoittava indikaattori
-Digitaalinen kello
-Matkakotelo
-Tyytyväisyystakuu: 30 päivän täysi palautusoikeus jos et ole harjaan tyytyväinen
Ai niin, minulla ei ole koskaan ollut hampaissa reikää. Pääsen siis tällä laitteella kuuhun.