Susanna Penttilän Playboy-kuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

pexxi

Mode
Suomalaista naiskauneutta Playboyssa.

Postaan oman threadin ,koska väittelyyn en ota kantaa.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kroppa = ok
Naama = petolinnun perse 3 viikon ryyppyputken ja ripulin jälkeen
Aivot = tietoja ei saatavilla lehden mennessä painoon

Harittaako mun silmät vai onko tuossa kuvan nimiosiossa jotakin mätää?
tai sitten joku Pentti on onnellinen mies...

En mä tuosta kropastakaan mitään ylisanoja keksi. Tissit on sentään melkein normaalin näköiset.

Kaksin aina kauheampi..

Väärin muotoiltu kysymys: panisitko?

Oikein muotoiltu kysymys: löytyykö pakkikselta yhteensä niin paljon rahaa, että pleipoi-suski antaisi pinppiä kenellekään heistä, edes säälistä?

:offtopic: pexxi, etsäviitsisitsä vaihtaa ton sun sigun fontin vähän pienemmäksi? Silmiin sattuu, kun tollanen vähän Kalle Päätalon Iijoki-sarjaa lyhyempi sigu tärähtää joka postin perään ruutuun.

Hannibal sanoi:
Oikein muotoiltu kysymys: löytyykö pakkikselta yhteensä niin paljon rahaa, että pleipoi-suski antaisi pinppiä kenellekään heistä, edes säälistä?

Siinä mitään rahalla tehdä, sen kun juttelee korrektisti mutta hauskasti ja ostaa pari paukkua. Lopuksi kysyy kuten pelimies ainakin: "mitenkäs olis se pilhauseni?" Varmasti antaisi.

D.Yates sanoi:
Siinä mitään rahalla tehdä, sen kun juttelee korrektisti mutta hauskasti ja ostaa pari paukkua. Lopuksi kysyy kuten pelimies ainakin: "mitenkäs olis se pilhauseni?" Varmasti antaisi.

Pakkotoisto.com - maailmanmiesten ja pelimiesten kohtauspaikka.

Pienennän joooooo...

Anssi Manninen sanoi:
Huonoja nuo Playboy-kuvat kun eivät näytä edes tussua :D

Onx se jotain mitä voi syödä?

Hurjaa huulta, sano..

Anyway, tuommoiset pisti silmään (ai) netissä, joten postailin tänne, koska täällä "maailmanmiesten ja pelimiesten kohtauspaikalla" on tätä jo spukuloitu.

Nätti tyttö, muttei erikoinen. Avovaimo diggaa tätä threadia...eli ei.

edit."spekuloitu" ei spukuloitu..ainakin luulisin

Nämä kuvat eivät aiheuta vähäisintäkään värähtelyä viisarissa, jos se kuvien tarkoitus ylipäätänsä on. Muoviset Playboy-kuvat eivät ole meikäläisen makuun.

Kaunis nainenhan tuo. Kroppa kyllä voittaa kasvot, vaikka ei sekään huono ole. Tosin jos itse valitsisin naisia playboy lehteen niin ottaisin persoonallisemman näköisiä naisia, valinnan varaa kun varmasti on.

Vähän enemmän lihaa saisi kropassa olla.

Jyväbroileri sanoi:
Tosin jos itse valitsisin naisia playboy lehteen niin ottaisin persoonallisemman näköisiä naisia, valinnan varaa kun varmasti on.
Vähän sama itsellenikin tuli mieleen. Noista kasvoista puuttuu persoonallisuus ja väkisinkin tulee mieleen, että onko Susanna syntynyt noiden kasvojen kanssa, vai onko niitä jälkikäteen kirurgisesti paranneltu kauneusihanteisiin paremmin sopiviksi ja samalla hukattu aimo annos kasvojen yksilöllisyydestä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom