Susan Kuronen: Pääministerin morsian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Omaa tyhmyyttään se sellaseen pösilöön sekaantu, kannattais senkin miettiä ketä päästää lähelleen ja kenelle levittelee yksitysasioitaan. Mä luulin, että pääministerillä olis jonkin verran maalaisjärkee. Tollanen ääliö sitten hoitaa suomen asioita, voi jumalauta!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kolmosen aamu-tv:ssä Anja Snelmann oli kääntänyt kelkkansa kokonaan. Ilmisesti kirjailijana unohti nyt viimeinkin puoluetaustansa ja tajusi, että Matti on oikeassa. Yleensä kirjoissa kun kirjoitetaan elävistä henkilöistä, ne tarkistutetaan henkilöillä. Nyt ei suostumusta ollut. Lisäksi kyseessä on ennakkotapaus. Jos mä saan kuulla suomen valtiosalaisuuksia, niin silloin ne muuttuisi minun henkilökohtaiseksi asiaksi? Tai ihan sama yksityisasioissa.

Sama juttu noissa hesarin ja eduskunnan ahdistelujupakassa. Pitää olla oikeus puolustautua.

Omaa tyhmyyttään se sellaseen pösilöön sekaantu, kannattais senkin miettiä ketä päästää lähelleen ja kenelle levittelee yksitysasioitaan. Mä luulin, että pääministerillä olis jonkin verran maalaisjärkee. Tollanen ääliö sitten hoitaa suomen asioita, voi jumalauta!

onko pelottavaa huomata että myös noin korkeassa asemassa olevat henkilöt ovat ihmisiä?

jos oot niin nuori ettei nimi "Monica Lewinsky" soita kelloja niin kannattaa guugletella. t. nimim. osataan sitä suuressakin maailmassa ;)

Luulis vanhasella olevan tärkeempääkin tekemistä kun itkee jossain oikeudessa, että on sanotta pahasti.

Hei! Se on vain Suomen pääministeri. On tämä Vanhaselle huomattavasti tärkeämpää kuin vaikkapa tutustuminen Thorsin lakialoitteeseen!

Meillä on erittäin päteviä ja resurssinsa tärkeisiin asioihin kohdistavia henkilöitä hallituksessa;)

Jos miettii todella tarkasti ja uskoo kaikista aina pelkästään pahinta, ei koskaan päästä ketään lähelleen. Virheitä sattuu. Lienee muuten aika tavallista että yksityisasioita levittelee seurustelukumppanilleen, vaan onko se sitten enää tavallista että seurustelukumppani kirjoittaa niistä kirjan?

Isot voimat tuo ison vastuun. Ei tossa asemassa enää bongailla netistä jotain yh-panopuita. Johonkin se raja on pistettävä. Silläkin on rahaa sen verta hyvin, että vois aivan hyvin käydä Belgiassa paneen luxus-huoria luottamuksellisesti.

Susan Ruusunen löysi uuden rakkaan Tallinnan lentokentältä

Susan Ruusunen (ent. Kuronen) on jälleen rakastunut nainen.
...
Uusi rakkaus tuli vastaan täysin yllättäen.

- Tapasimme Tallinnan lentokentällä, kun norjalainen mies tuli yllättäen juttelemaan. Hän oli katsonut, että onpa siinä nauravainen nainen ja päätti tulla esittäytymään. Meillä oli vain viisi minuuttia aikaa, mutta ehdimme vaihtaa yhteystietomme ja siitä se sitten lähti, Susan muistelee.
...
- Oikea ihminen oikeassa paikassa. Tutustumisemme oli kuin romanttisesta elokuvasta, Susan huokaa.
...
Suhde on vielä varsin tuore, sillä pari tapasi 9. maaliskuuta. He ovat jo ehtineet tapaamaan toisenkin kerran, mutta muuten yhteyttä on pidetty puhelimitse. Välimatka ei vielä ole ehtinyt rasittaa suhdetta.

Ja nyt on 27. maaliskuuta :rock:
Koskahan häät pidetään?

lewinsky oli hot.

Niin oli.

262_4449101971389-t.jpg

Monica%20Lewinsky.jpg

Minkä takii noissa jenkkikuvis on aina ämmäl joku soodakannu kädessä?

Isot voimat tuo ison vastuun. Ei tossa asemassa enää bongailla netistä jotain yh-panopuita. Johonkin se raja on pistettävä. Silläkin on rahaa sen verta hyvin, että vois aivan hyvin käydä Belgiassa paneen luxus-huoria luottamuksellisesti.

Oon aika sanaton tän kommentin edessä.. Kuinka vanha olet? 17? Miten asema tai hillo liittyy siihen millaisen naisen rinnalleen haluaa? Jos synkkaa niin synkkaa..

Ps. Koskahan Kuronen kirjoittaa kirjan "Pääministerin pano Tallinnan kentällä"? :rolleyes:

Tää on katsos juuri se uskottavuus kysymys ja mitenkä se on tän asian hoitanut. Samalla tavalla kun se hoitaa Suomenkin asioita ni vituiks menee ja lujaa.

Tää on katsos juuri se uskottavuus kysymys ja mitenkä se on tän asian hoitanut. Samalla tavalla kun se hoitaa Suomenkin asioita ni vituiks menee ja lujaa.

No sitten kun pääset joskus äänestysikään niin saat vaikuttaa osaltasi asiaan. :thumbs:

Kyllä mä olen käyny jo monta kertaa äänestämässä. Vanhanen on häpässy ittensä, mutta hyvä homma, että teille kelpaa. Ehkä te näette siinä samoja piirteitä kuin itsessänne. Niin fyysisesti kuin henkisesti.

Suomalaiset on oikeesti ihan sairasta sakkia. Olin jo pasteemassa näitä tonne Iken tekstiviesti-ketjuun mutta kun tarkemmin tsiigailin niin näähän on vittu pääministeri Vanhasen tekstiviestejä... :jahas:
En kyl tajuu mistä vitusta nämä nyt tuli julkisuuteen, tosin tuo median seuraaminen on "hieman" heikolla hapella kun ei sieltä tule kuin paskaa. (esim. nämä tekstarit)

Ei vittu oikeesti, jumalauta! Eikö kellään olis vaikka Nykäsen tai Halosen tekstareita, entäs Osmo Soininvaaran tekstareita?

http://web.comhem.se/isotalo/sms.html

Vanhanen1.jpg

Loput 9 paperia voi tsiigailla tosta linkistä, luulis kiinnostavan...

Kyllä on kumma jos noista ei potkuja tule....

Itte jos olisin Vanhanen niin eroaisin ihan sen vuoksi virasta etten tahtoisi olla noin paskan maan kanssa missään tekemisissä.

Voi helvetti mitä pelleilyä tuo on! Mistä hitosta nuo tekstiviestit on ylipäätänsä saatu noukittua ja rikotaanhan tuossa jo jotain lakiakin kun noita julkaistaan? Kirjesalaisuus?

Onkohan tuo koko juttu feikki? Ei varmaan... Joku älypää se vielä hankkii Vanhasen kalenterin ja synkkaa sen noihin tekstareihin ja sitten voi whinettää miten on jostain paltsusta lähetetty "muna kovana sykkivänä sisälläsi" viestejä ja kansa innoissaan ostaa lehteä taas! :jahas:

En ois Vanhasesta kyllä uskonut, autossa lasit huurussa ;) ÄIJÄ ÄIJÄ ÄIJÄÄÄ! :thumbs:

kansivanhasenviestitSTL_410_uu.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom