Susan Kuronen: Pääministerin morsian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Tottakai saa nussia ja lähetellä sellasia viestejä kun itte haluaa, mua ei kiinnosta sen viestit eikä ne kuulu mulle mitään, hänen asioitaan. Mutta mutta sen olis pitäny tajuta, että tollanen vähän yksinkertanen Kuronen saattaa todellakin julkasta niitä ja tajuta mitä siitä seuraa. Ei tajunnu ja nyt kaikki huomio sen työstä siirtyy tähän hänen yksityis elämään. Ei pääministerit bongaa jostain suomi24 treffeistä ittelleen panoja, paitsi Suomessa.

Siis mitä vittua? Et Masan ois pitänyt tajuta sillon kun seurusteli ja mahdollisesti oli rakastunut että "joo onhan toi vitun yksinkertanen, varmaan julkasee nää viestit. Empä taia lähettääkkää näitä nytte." Vai mitä helvettiä?!?

En mä ainakaan ajattelle että "Joo eihän toi mun muijani oo mikään nobel fyysikko, en taidakkaan lähettää viestiä että nyt panettais."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienoa, että käytät tiedon puutetta todisteena näkemyksellesi.

No linkitäppä mulle pari tälläistä galluppia.

http://iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1521372
Venäjällä ei kumarrella roskalehdistöä :D Suomessakin yksi tällainen ennakkotapaus niin johan loppuisi ruususten ja tukiaisten rellestys.
Juu iltasanomissa uutisoidaan "taloudellisten vaikeuksien" vuoksi sulkemisesta ja annetaan ymmärtää, että taustalla olisi tuon juorun julkaisu. Kuuntelin radiosta jossa haastateltiin jonkun uutistoimiston Venäjän kirjeenvaihtajaa ja siinä juuri spekuloitiin noita lopettamisjuttuja. Kyseinen lehti on ollut kuulemma taloudellisissa vaikeuksissa jo pitkän aikaa ja ollut lopettamisen alla jo jonkin aikaa. Näin ollen tuo juoru pystyttiin kevein mielin julkaisemaan jo ilmeisesti lopettamispäätöksen tehneessä lehdessä. Ja tästähän muut journalistit saavat taas vetää lööppejä sananvapauden rajoittamisesta.

Tämä sopisi tuonne tyhmien kysymysten threadiin mutta onko täällä joku joka toimii toimittajana tai muuten alalla. Voisi vastata, että pidetäänkö näiden keltaisten lehdistöjen toimittajia ammattipiireissä jotenkin huonompina toimittajina kuin sellaisia jotka tekevät työtänsä "oikeiden" asioiden parissa.

Ja kenen mielestä esim Ilkan uskottavuus on mennyt? En ole ainakaan ite törmännyt yhteenkään galluppiin tai kyselyyn jonka mukaan se olisi menny.. päinvastoin mm. radio rockin päivän kysymyksen mukaan 75% kyselyyn vastanneista ei kannattanut Ilkan eroa.

Asiaan hienoisesti liittyen:
http://plus.kaleva.fi/plus/index.cfm?gallup=1&arkkysely=5312

ja vielä:
Sunnuntaisuomalaiselle Kanerva-kohua arvioi myös valtio-opin professori Lauri Karvonen Åbo Akademista. Karvonen ei näe kohuun muuta ratkaisua kuin kokoomuksen ilmoituksen, ettei Kanerva nauti enää puolueen luottamusta. Professorin mielestä Kanervan uskottavuus on horjunut pahasti.

ja vielä:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1507315

http://iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1521372
Venäjällä ei kumarrella roskalehdistöä :D Suomessakin yksi tällainen ennakkotapaus niin johan loppuisi ruususten ja tukiaisten rellestys.
Näin on ja oikein.

Putin sanoi:
Olen aina reagoinut negatiivisesti ihmisiin, jotka tunkevat räkänokkansa ja eroottiset fantasiansa muiden elämään, Putin vastasi toimittajan kysymykseen Sardiniassa.

iltasanomat sanoi:
Artjomov kiisti samalla, että kohutulla romanssiartikkelilla olisi mitään tekemistä sulkemispäätöksen kanssa.
lol.

Vouu.. meillä on siis nyt kolme neljä galluppia joista ilkan puolella olevat ovat voitolla, yksi galluppi jossa vastaan olevat voittavat yhdellä prosentilla, yksi galluppi jossa 75% on ilkan puolella ja yksi galluppi 54% vastaan.. vouu!

Näin kirjoitit:
Ja kenen mielestä esim Ilkan uskottavuus on mennyt? En ole ainakaan ite törmännyt yhteenkään galluppiin tai kyselyyn jonka mukaan se olisi menny.

Aika monen mielestä uskottavuus näköjään on mennyt. :david:

Radio rockin gallup... ;)

Iltalehden gallup.. :D

Ei sentään yhtä nolo kuin sinä.

Voi viddu. Alkaa nää jutut näköjään vaikuttamaan meikäläisen pääkoppaan. Näin jo unta siitä, että Vanhasen seksivideo oli vuotanut nettiin.

Voi viddu. Alkaa nää jutut näköjään vaikuttamaan meikäläisen pääkoppaan. Näin jo unta siitä, että Vanhasen seksivideo oli vuotanut nettiin.
Ja parasta siinä on se että se on kuvattu salaa asennetulla salakameralla salaisesti vanhasen entisen vuokrakämpän isännöitsijän toimesta. Siinä jos missä uskottavuus menisi!
Kuulin myös että vanhanen osti uuden auton ja siinä istuessaan oli rapsuttanut pallejaan kun oli pysähtynyt liikennevaloihin. Joojoo! Joku kuorma-autokuski oli nähnyt. Potkut sietäisi saada, ei moinen mies sovellu pääministeriksi! :lol2:

Hitto mitä :kakka:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom