Susan Kuronen: Pääministerin morsian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Radio Rock:illa on menossa äänestys "Antaisitko Susan Kuroselle?" vajaa tunti sitten tilanne tais olla että 64,7% vastanneista ei antais.

MTV:n viihdeuutisissa oli kyselty Susanna Penttilältä kommentteja kuvista. "Vähän olis voinu photoshoppia käyttää, tai enhän mä tiedä onko näihin käytetty" Ei suostunut edes katsomaan niitä kuvia.. :D

Summaa ei tulla varmaan ikinä varmuudella tietämään mutta luulisin että ei se ihan ilmaiseksi ole poseerannut. Eipä Suomessa mitään kovin isoja rahoja tissikuvista saa mutta armoton julkisuus on kyllä kortti millä nostaa liksaa.

Toinen on sitten poseeraaminen. Taitolaji sekin ja kokemattomuus näkyy lahjomattomasti suskun naamasta noissa kuvissa. Nainenhan on ilmiselvästi kyllä muuten ihan fiksu mutta noista kuvista katsoo valitettavasti hiukan vähämielinen tapaus. Semmosta.

E: uimahallissa kun kävin niin varttuneemman väestönosan miespuolisten ainoa puheenaihe saunassa ja pukkarissa oli Kuronen. Eiköhän Hymy ihan kaupaksi mene. :zzzz:

Siloposki sanoi:
Silikonit tulee noista ekana..

Väärin meni. Nyt alkoi katumus avautuminen: http://www.iltalehti.fi/viihde/200705026058574_vi.shtml

Pakko sanoa että että kyllä ne silikonitkin vielä tulevat kun tämä täti väkisin julkisuuteen näköjään haluaa. Kuinkakohan rajuja tempauksia Sussu vielä tekee että pääsee seiskaan ja muihin laatujulkaisuihin. Uskaltaakohan Sussu mennä yhtä extreme linjalle kuin Nykäsen Masa. Nähdäänkö puukotuksia, palaako sauna, ehkä Sussu jopa hakkaa Vanhasen Matin vai onko Sussu vain yksi Marika Fingerröös lisää.

Ps. Vieläkö olisi mahdollista Sussua haukkumalla päästä oikeuteen kunnianloukkauksesta?

Pidän peukkuja pystyssä, että askeleisiin kuuluu kuitenkin Saija Ketolat.

(Jouduin katsomaan Ketolan nimen googlella, kun en muistanut. Hakusanoilla missi&Jallu oli Pakkotoisto kolmas listalla) :D

Susan Kuronen paljastaa Hymyn haastattelussa paljaan pinnan lisäksi muun muassa sen, että hänen mielestään Sauli Niinistö on Suomen seksikkäin mies.
-iltalehti

OMG!!!11! :hyper: :lol2:

onhan se saukki tietysti aika sonni.

Itseasiassa tuossa varsinaisessa jutussa on kyllä monta varsin herkullista kohtaa. Pientä hihittelyä aiheutti täytyy myöntää, tässä yks pala:

Hymy sanoi:
- Millainen ihminen olet?
- Olen tyypillinen vaakanainen.

hihi she said vaakanainen hihi

Pian se varmasti taas pomppaa lehtien kansiin, otsikolla: "kadun tissikuviani!" :jahas:

Kyl meikä vaan Sussua höyläis, sehän on ihan näppärä mamma. Just jossain keittiön pöydän päällä/hellan välissä vois olla sopiva paikka. :whip:

Btw, yhden Kurosen lapsen kanssa olen ollut pari kertaa ryyppäämässä, oli aika helvetin hauskaa veivata samoja juttuja sille, mitä on lehdestä lukenu.

Pakko mennä heti huomenna ostamaan Hymy ärrältä.

saunan taakse ja niskalaukaus..:david:
ei tuolle antas vaikka maksettas.

Juuri näin. Ja itse olen ainakin 100% tosissani siinä, että mua ei tuo akka säväytä pätkääkään mistään suhteesta. En panisi nyt, enkä sittenkään vaikka laittas ne silarit. :urjo:

Ja sanotaan vielä että silareissa ei ole todellakaan mitään vikaa, tuo akka vaan on niin vastenmielinen kaikin puolin.

tässä vois nyt laitta sitte sussut vertailuun.

susanna ruusunen vaimikälierehupuska Vs susanna sievinen.

kummatki on kerenny poseeraan nyt alasti.
milloin ruusu ottaa silarit.?
kumpi kerkee ruveta laulaan, näytteleen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom