Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja voin vaan kuvitella miten innoissaan jälkikasvusi on näistä tempauksista.
Kummasta luulet lastesi nauttivan enemmän, normaalista perhe-elämästä vai siitä kun äiskä retostelee panoillaan valtakunnan journalistisen aatelin tuottamien lehtien sivuilla?
Eli mää luulen notta Suskilla on vaan yks ja ainoo prioriteetti, kun se ihteensä lehtiin lykkää.
Jeps, muistelen Kurosen todenneen "aion vetäytyä julkisuudesta". Vaan eipä siltä näytä.
"Heidän edustajansa soitti minulle ja tarjosi 5000 euroa alastonkuvista. Vastasin, etten todellakaan ole tulossa mihinkään alastonkuviin, Susan kertoo."
No just.. mistä vetoo, ni ei mee kauan, ni se pötköttää sielläki"Heidän edustajansa soitti minulle ja tarjosi 5000 euroa alastonkuvista. Vastasin, etten todellakaan ole tulossa mihinkään alastonkuviin, Susan kertoo."
No elä.. Ja Hymy lehti kiertää jannulta jannulle, sivujen välit täynnä "onnenmaankarttoja" ja liimaantuneena yhteen.HITB; sanoi:Ei helvetti oikeasti. Mahtaa hävettää tuon lapsia, kun koulussa atk-tunneilla muut kattelee äitin tissikuvia netistä. :jahas:
Mä panisin tota akkaa ihan sillä argumentilla että olisi hupaisaa olla Vanhasen napalanko.
:D Tapahtuuko uskoon tuleminen vasta noiden jälkeen?Noniin, tulihan se sieltä. Onkohan seuraava askel masennus, alkoholiongelma vaiko "Kohu-Susanin jättisilikonit"?