SUS500 BLACK , Diesel test hardcore. Saako tilata Suomeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tomi33
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitoksia vastauksista. Voisitteko vielä avittaa sen verran, että jätänkö tuon sus500 myös ostamatta eli onko siitä oikeaa hyötyä? Ymmärtääkseni hieman turvottaa lihasta veden muodossa tai jotain?
Osaatteko suositella jotain vastaavaa? Itse kuvittelen tarvitsevani jotain testobuusteria, koska olen 42 v ja oma libido on alkanut olemaan hieman heikohkoa verrattuna nuoruusvuosiin ;-).
Kaikki vinkit tervetulleit

Kummassakin aineosia jotka ovat toimivia mutta ei noilla määrillä. Sinun kannattaa surffata pakkisella ja netissä niin löytyy paljonkin juttua asiasta. Itse en ostaisi kumpaakaan.

Kiitoksia vastauksista. Voisitteko vielä avittaa sen verran, että jätänkö tuon sus500 myös ostamatta eli onko siitä oikeaa hyötyä? Ymmärtääkseni hieman turvottaa lihasta veden muodossa tai jotain?
Osaatteko suositella jotain vastaavaa? Itse kuvittelen tarvitsevani jotain testobuusteria, koska olen 42 v ja oma libido on alkanut olemaan hieman heikohkoa verrattuna nuoruusvuosiin ;-).
Kaikki vinkit tervetulleit

Voisithan sä kokeilla esim ZMA + DAA komboa, tätä saa sekä valmiina kapseleina tai voit ostaa molemmat ainesosat erikseen. Yks harkitsemisen arvoinen on myös Driven Sportsin Active Extreme.

Ja ruokavalioon sopivasti rasvoja, kovia ja pehmeitä. Punisher näistä varmaan tietää enemmän, ainaki joskus muistan lukeneeni häneltä jotain asiaa aiheesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom