Surkastuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve!

Olen ollut nyt bodaamatta 7 viikkoon + nyt vielä iski flunssa päälle. Painoni oli vielä 7 viikkoa sitten 74kg, nyt se on 70kg. Mitään hampurilaisia tai pizzoja en ole syönyt tuona aikana, joten kysymykset olisivat:

- Kuinka pahasti on lihaksia lähtenyt?
- Kuinka aloitan taas salihommat, kunhan paranen?

Aloitat kevyesti samalla ohjelmalla kuin teit ennen sairastumista, mutta reilusti kevyemmin. Peilistähän sen huomaa, jos jotain suurta on käynyt, mutta en usko että 4 kilon lähdöstä huomaa suurta muutosta. Ja mitä sitten vaikka olisi lähtenyt? Tehtyä ei saa tekemättömäksi, onhan tässä koko loppuelämä aikaa bodailla ja kasvattaa lihasta.;)

Ja vaikka lihasta lähteekin niin nopeasti se takasin tulee. Lihasmuisti on kaunis asia.

Tuossa mitää lihasta lähde, itse olen dietillä ollut kohta 50kk josta salilla olen käynyt 10kk, mitään ole lähtenyt, enemmän vaan on mitä alussa. :)

Tai sitten ne näkyy sieltä mämmin alta paremmin. Toki aloittelijalla se nyt on mahollista kasvatta vähä lihasta dietilläkin jos tekee hommat oikein.

Jep ja sinulta on pudonnut toi paino niin osa on nestettä, ainakin veikkaisin niin

Suositut

Back
Ylös Bottom