Surffishortsit Helsingistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja starbury
  • Aloitettu Aloitettu
Se on tyyli, siinä missä muutkin. En mäkään arvotele Dressmanin vaatteita mauttomiksi ja persoonattomiksi vaikka porukka niitä kovasti ostaa. Jokainen tyylillään :)
Mulla on parit Billabongin shortsit ja ne on parhaimmat uima-, wakeboarding, jne. shortsit mitä mulla on koskaan ollu. Meisseli ei näy niistä läpi ja ne ei ime vettä niin paljoa ja paina miljoonaa kiloa.
Ja mikä parasta, ne on (omasta mielestä) tyylikkäät ja niitä voi pitää myös muualla kun vedessä jalassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sanoin:
jaykay sanoi:
Mikset aropupu tee vaikka omaa thrediä ja itke siellä miksi normaaleja puuvillakankaisia printti t-paitoja markkinoidaan skedepaitoina, vaikka ovat ihan samanlaisia kuin säästötalo robin hoodin t-paidat?
Ja:
aropupu sanoi:
Noita Quicksilverin sivuilta löytyviä paitoja yms. kyllä hiukan ihmettelin myös. Ainakin minusta näyttivät ihan tavallisilta City-marketti vaatteilta
On se tää nykymaailma kurja paikka, kun vaatteitakin ostetaan merkkien perusteella ja mielikuvia markkinoimalla saadaan nuoret ostamaan quicksilverin shortseja vaikka citymarketissa olisi monta kertaa halvemmat. Taidankin tästä töistä lähtiessä käydä ostamassa dressmanista hienot mcgordon-shortsit ja säästyneillä rahoilla voisi ostaa vaikka uudet tennissukat, kun sandaalit tuntuu ikäviltä ilman sukkia.

Itse en paljon merkeistä perusta. YKkösjuttu on mukavuus mulle. Se että ne on mukavat, ja se että ne kestää ettei tartte heti uusia ostaa. Luotettavuus. Ja sitten jos molemmat natsaa, niin jos ne näyttää itelle hyviltä, ja jos keskimäärin sama merkki onnistuu tähän usein, niin suosin sitä.

Tällaisia merkkejä itselle on juurikin quiksilver, se tavara kestää käyttöä ja on mukava päällä plus iskee omaan silmään. Pidän itsestäni kun olen niissä releissä. Rentoa kesämenoa, muta kuitenkin ihan kivan näköistä.

Toinen merkki on Columbia. Laatukamaa.

Muita merkkejä en kumarra. Käytettävyys siis on tullut ihan ykköseksi itsellä ja mukavuus. Sen jälkeen muut seikat. Kyseiset lafkat vaan onnistuvat tekemään sitä mistä pidän.

Kyllä mä muistelen että jotkut alan tuotteiden esim. Visionin teepaidat maksoi aikanaan (15-20v sitten) helposti sen 150-180mk, ja saman lafkan peruskengät (jos niitä jostain sai) 600mk. Melkein sanoisin että hinnat on siis nykyään aika edukkaita.

juu ihan oikein muistat. Noissa vaatteissa on muuten katteet kohdallaan. Itse sain sisäänostohintaan aikanaan noita ja hinnassa lähti käytännössä aina 50% pois. Nykyisestä tilanteesta en kyllä ole tietoinen.

Nyt pitäs saada vansin kengät :kuola:

Mikä fiksaatio jaykaylla on Dressmaniin?

Dressman oli esimerkki siitä valtavirrasta, siitä mitä pikkukaupungeissa myydään. Ei mitään vikaa, voisin harkita ostavani pikkutakin sieltä. En lähde haukkumaan, mutta batistini-miehenkään (lue: aropupu) ei tarvitse ihmetellä eri pukeutumistyyliä.

Minkä hintaisia nuo shortsit tuolla muuten on? Ihan siistejä osa.
QLMWK103%20STEERING.jpg

Mä oon just hakenut tollasia shortseja. Ny löyty. Pakko päästä hakemaan. Hintaa on tosiaan varmasti aivan liikaa. Veikkaan 60€

Kyllä mä muistelen että jotkut alan tuotteiden esim. Visionin teepaidat maksoi aikanaan (15-20v sitten) helposti sen 150-180mk, ja saman lafkan peruskengät (jos niitä jostain sai) 600mk. Melkein sanoisin että hinnat on siis nykyään aika edukkaita.
Mä oon niin junnu etten tuosta osaa sanoa mitään, mutta joskus 90-luvun lopulla ja 2000-luvun alussa nuo oli minusta reilusti halvempia. No, mene ja tiedä.

QLMWK103%20STEERING.jpg

Mä oon just hakenut tollasia shortseja. Ny löyty. Pakko päästä hakemaan. Hintaa on tosiaan varmasti aivan liikaa. Veikkaan 60€

Varmasti lähempänä 100€ kuin 60€. siisti shortsit kyllä. jos menet kampista hakemaan niin tsekkaa myös se outletti siellä samassa kerroksessa. siellä lähes vastaavia Zoo Yorkin shortseja ja niistä oli 30-40pinnaa pois hinnasta.

Dressman oli esimerkki siitä valtavirrasta, siitä mitä pikkukaupungeissa myydään. Ei mitään vikaa, voisin harkita ostavani pikkutakin sieltä. En lähde haukkumaan, mutta batistini-miehenkään (lue: aropupu) ei tarvitse ihmetellä eri pukeutumistyyliä.
Ja minä olen ylistänyt Dressmanin kuteita missä? Ainakin meillä päin kaupoista löytyy muitakin vaihtoehtoja kuin surffisortsit ja Batistinit. Save the straw men!!!! :D

Mikä tuossa kuvassa olevissa sortseissa on tavallisesta poikkeavaa? Kävin juuri eilen vähän kaupoissa kiertelemässä ja siellä näkynyt oikeistaan minkään muunlaisia sortseja kuin juuri tuollaisia. :rolleyes:

Mä oon niin junnu etten tuosta osaa sanoa mitään, mutta joskus 90-luvun lopulla ja 2000-luvun alussa nuo oli minusta reilusti halvempia. No, mene ja tiedä.

Kyllä näin oli että tapana oli tilata jenkeistä tossut ja paidat, ja tulli yms. muodollisuuksienkin jälkeen loppusumma oli halvempi kuin ovh suomessa. Suomi oli uskomattoman kallis paikka 90 luvun alussa ja katteet näissä spessutuotteissa ihan tolkuttomat ennen kuin isot urheilukauppaketjut älysivät alkaa floodaamaan markkinoita massatuonnilla. Esim. alan kenkävalikoimissa löytyi ainoastaan visionia, vanssia ja airwalkkia, hintaa oli aina yli 450mk ihan sama millaiset släbärit oli kyseessä. Nykyisellään samanlaisia tossuja saa 35eurolla.

Löytyykös mistään Suomessa Mamboa?

Tähän mennessä tullut vastaan vain Kanarialla surfshopissa, Australiassa ja Thaimaassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom