supersarjoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja caba
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
tämmöinen kysymys... käsiohjelmaani kuluu tällä hetkellä kaksi liikettä (kolme sarjaa x 8-12/liike) hauiksille ja kaksi ojentajille (tarpeen vaatiessa vielä pumppailua sarjojen päätteeksi tms jos siltä tuntuu) ja haluaisin kokeilla supereita, niin voinko yhdistää näistä kaksi supersarjaa?

siis esim haba tangolla- ojentaja köydellä/ ranskis, ja keskitetty kp- yhdenkäden taljapunnerrus. vai teenkö vain yhden supersarjan ja loput sitten erikseen "normaalisti". tai no kai sen itse tuntee jos menee liian rankaksi..

hauikset ovat ehkä hieman jäljessä ojentajista, kumpi kannattaa siis ottaa sarjaan ensimmäiseksi liikkeeksi?

entäpä onko järkeä jos tekee jalkapäivänä ensin kyykyn, ja sitten prässi (jalat levyllä niin että ottaa lähinnä etureisiin)- maastaveto suorinjaloin korokkeelta superina? Salilta ei löydy muuta takareisille... prässiä en tee polvien vuoksi kovin syvälle.

neuvoja odotellen... :haart:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä kädet kannattaa superina. Ja kokeile myös muita erikoistekniikoita, mutta älä kuitenkaan aina vaan sillon tällöin kun on kunnon raivo päällä. Tosta jalka hommasta en oikein tiedä. Itse katkeaisin jos ne kaksi tekisin superina kyykyn jälkeen. Mutta jollain saattaa toimia. Mutta tsemppiä treeneihin :thumbs:

Zone-sarja -42%
Voit tehdä esim. silleen, että teet joka toisen hauis/ojentaja-treenin kokonaan supersarjoina ja joka toisen normaalisti. Tää taitaa olla yleisin tapa käyttää supereita. Ja hauisliike ekana.

Kyllä jalkoja voi mun mielestä tolleen tehdä. Ei nyt ehkä ihan joka treenissä , mutta ainakin vaihtelua tuomaan.

kiitos! ainakin käsipäivälle voisi koittaa joka toinen viikko noita supereita. Sittenhän sen näkee miten ne suhtautuvat :D jotenkin sitä on "arka" kokeilemaan noita erikoistekniikoita :jahas:

jaloillekin voisi sitten antaa löylyä kunhan ohjelma vaihtuu.. :evil: kyykyssä on tullut tehtyä suht pitkiä sarjoja ja prässissä on vasta alkanut rymistä, eli kyykyn jälkeen en ole vielä kovin puhki. tämä on ainakin tällä hetkellä tuntunut parhaalta tavalta, lyhyistä kyykkysarjoista en saa oikein mitään irti. luultavasti tekniikassa hiottavaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom